Opel-keskustelu

Keskustelua Opeleista
  • Keskustelualue
    Aiheet
    Viestit
    Uusin viesti
  • Tiedotteet
    Vastaukset
    Luettu
    Uusin viesti
  • Aiheet
    Vastaukset
    Luettu
    Uusin viesti
  • lohkolämmitin
    Kirjoittaja yeahrl »
    5 Vastaukset
    885 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja -VMK-
  • Calibran moottorin lämpötila-anturi
    Kirjoittaja wekkuli80 »
    7 Vastaukset
    1498 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja -VMK-
  • Omega B aiheset kotisivuni on taas ajantasalla.
    Kirjoittaja digimiki79 »
    3 Vastaukset
    631 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja Ari-S
  • kytkin
    Kirjoittaja vectratemmi »
    1 Vastaukset
    498 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja Osku
  • lämmitys omegassa
    Kirjoittaja seu »
    9 Vastaukset
    1286 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja ekomies
  • runkonumero hukassa.
    Kirjoittaja Jyranki1 »
    4 Vastaukset
    788 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja Putte
  • Astra F-kori -95 Lämmönvaihto ongelma....
    Kirjoittaja /opel »
    6 Vastaukset
    633 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja Antti H
  • Missä moottorilämpötilan mittari?
    Kirjoittaja Golden Boy »
    3 Vastaukset
    620 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja Juzzi
  • Vectra vm 2005 PDF esite
    Kirjoittaja linde »
    4 Vastaukset
    813 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja GeeTee
  • Pitääkö ABS:n toimia katsastuksessa?
    Kirjoittaja viiksimies »
    33 Vastaukset
    15320 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja yky84
  • Valomuistin rele
    Kirjoittaja Horst Wessel »
    3 Vastaukset
    825 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja kadett90
  • Takarengas jumissa
    Kirjoittaja ninni74 »
    19 Vastaukset
    3810 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja koukkula
  • Omega 2.5tds jälkikäyttö+muuta tietoa
    Kirjoittaja -JPA- »
    10 Vastaukset
    1241 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja Altti450
  • Hankinnassa Omega B MV6 vm.95 automaatti
    Kirjoittaja Boatman »
    1 Vastaukset
    495 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja PetskuR
  • käsijarruvaijeri
    Kirjoittaja opel 79 »
    8 Vastaukset
    1228 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja veksu
  • Vectra b dti, moniurahihnan vaihto
    Kirjoittaja xgxastra »
    0 Vastaukset
    577 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja xgxastra
  • omegan ritilät
    Kirjoittaja tykemon »
    2 Vastaukset
    536 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja Juho M-P
  • Nyt Zafira on kotona
    Kirjoittaja sama »
    9 Vastaukset
    1505 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja Astra_X_2
  • Astra -99 sivutuuletussuutin rikki
    Kirjoittaja Alibaba »
    4 Vastaukset
    488 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja Alibaba
  • Miten on kelvannu kesärenkaat..
    Kirjoittaja PetskuR »
    15 Vastaukset
    1806 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja rekordE
  • Kuinka leveän renkaan voi laittaa 6 tuuman vanteelle
    Kirjoittaja artisti »
    5 Vastaukset
    729 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja Ari-S
  • Mielenkiintoisia autoja kaupan
    Kirjoittaja ksutinen »
    19 Vastaukset
    3017 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja tuoppijoo
  • GSI Kadett alkup. alumiini vanteet.
    Kirjoittaja Ketzi »
    6 Vastaukset
    760 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja c-murder
  • takalasin pyyhin
    Kirjoittaja Kadett GSi »
    0 Vastaukset
    393 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja Kadett GSi
  • Kuinka iso ero?
    Kirjoittaja hekru24 »
    11 Vastaukset
    1395 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja Pesone
  • talvirenkaista
    Kirjoittaja Miksaus »
    44 Vastaukset
    3128 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja Vincent
  • Hehkutulpat
    Kirjoittaja juuus »
    1 Vastaukset
    385 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja jamata
  • Auttakaa Mamaa pakoputki asiassa
    Kirjoittaja Mama »
    4 Vastaukset
    920 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja Astra22
  • kuka tietää lisää tämän auton historiasta
    Kirjoittaja Nirtsu »
    21 Vastaukset
    2849 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja Nirtsu
  • Kuka on maksaja kone rempanjälkeen ilmenevässä viassa.
    Kirjoittaja Jerzey »
    0 Vastaukset
    578 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja Jerzey
  • B2-farkku Vectran antenni
    Kirjoittaja Jaku »
    0 Vastaukset
    305 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja Jaku
  • Keskuslukon & käynnistykseneston humpanjuoni
    Kirjoittaja DieselDaddy »
    0 Vastaukset
    325 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja DieselDaddy
  • Pulttijako Kadett B
    Kirjoittaja ajh170479 »
    2 Vastaukset
    970 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja ajh170479
  • Omega 3000 -88 pulttijako?
    Kirjoittaja pneuma »
    2 Vastaukset
    597 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja jeppe jääkarhu
  • Uuden auton säilytys?
    Kirjoittaja sama »
    2 Vastaukset
    548 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja sama
  • vectra sähkövikaa...
    Kirjoittaja jimi hoffa »
    3 Vastaukset
    653 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja jimi hoffa
  • Astra G: 3-ov vs. 5-ov erot
    Kirjoittaja Antsu70 »
    1 Vastaukset
    392 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja Matzi
  • Muutosprosentit
    Kirjoittaja Kilezki »
    1 Vastaukset
    528 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja mikkotk
  • Astra G - Sähkölasit
    Kirjoittaja Tomppa »
    7 Vastaukset
    828 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja julma juha
  • mitkä jouset OMEGA B 2.0 16V sedaniin?
    Kirjoittaja pirnes »
    11 Vastaukset
    1168 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja wille
  • Pimeät tulee. Mitä lisävalosarjaa suosittelette?
    Kirjoittaja Niko1985 »
    51 Vastaukset
    5802 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja VecculiOoppeli
  • -00 Astra coupe ABS-anturien napa rikki
    Kirjoittaja 1005 »
    6 Vastaukset
    760 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja 1005
  • mikä rele?
    Kirjoittaja amallivectra »
    0 Vastaukset
    440 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja amallivectra
  • Uuden auton sisään ajo?
    Kirjoittaja sama »
    16 Vastaukset
    1976 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja static
  • Nokkapelti ei aukea
    Kirjoittaja Vilkkis »
    6 Vastaukset
    1340 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja kurttu
  • Uskallanko tulla OCF tapaamiseen..
    Kirjoittaja SPM »
    2 Vastaukset
    1097 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja Kaitzu
  • kuinnka kytken defa-sisätilanlämmittimen?
    Kirjoittaja vekkulisti »
    1 Vastaukset
    611 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja Altti450
  • joko on talvirenkaat alla?
    Kirjoittaja jalu78 »
    157 Vastaukset
    13954 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja TJT
  • Talvi tulee, mitä öljyä käytätte?
    Kirjoittaja yeahrl »
    23 Vastaukset
    3129 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja Turtzik
  • ASTRA F nopeusmittari
    Kirjoittaja ropjar »
    1 Vastaukset
    554 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja Jope

Keskustelualueen oikeudet

Et voi kirjoittaa uusia viestejä
Et voi vastata viestiketjuihin
Et voi muokata omia viestejäsi
Et voi poistaa omia viestejäsi
Et voi lähettää liitetiedostoja