mitkä jouset OMEGA B 2.0 16V sedaniin?

Keskustelua Opeleista
Vastaa Viestiin
pirnes
'Kapitän'
'Kapitän'

mitkä jouset OMEGA B 2.0 16V sedaniin?

Viesti Kirjoittaja pirnes »

oli toinen takajousi katsastuksessa poikki ja ajattelin et nyt ois hyvä sauma laittaa madallusjouset.
joku 30mm:n pudotus (vakioiskareilla, 17" vanteilla) olisi sopiva käyttöautoon, en halua maataviistävää kivirekeä.. kaipaisinkin KOKEMUKSIA ja KOMMENTTEJA, osa sarjoista kun näyttää tiputtavan vain perän tms. STEINMETZ kävi mielessä kun on saman valmistajan putkistokin mut mahtaako löytyä sopivaa järkevään hintaan?
Kuke
'Diplomat'
'Diplomat'

Viesti Kirjoittaja Kuke »

Mulla on H&R jouset vakio iskareilla mitkä tiputtaa noin 35 milliä, autosta ei tullut mikään kivireki vaan oikein mukava ajettava, jouset maksoivat muistaakeseni parinsadan euron paikkeilla eli tyytyväinen olen ollut. Tässä vielä kuva autosta 17" vanteilla

Kuva
Lallevihtinen
'Diplomat'
'Diplomat'
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Lallevihtinen »

Irmscher....olen ollut tyytyväinen. Opelilta saa tilattua, n.200€.
Astra J OPC
EX: Omega B 3.0 V6 24V "MV6", Astra F+G, B+C Vectra.
Ari-S
OCF Member 2019

Viesti Kirjoittaja Ari-S »

Lallevihtinen kirjoitti:Irmscher....olen ollut tyytyväinen. Opelilta saa tilattua, n.200€.
ei paha :o pitäs varmaan hommata ens kesäks. minkäs merkkistä iskaria teillä on? farkkuun olis tulos
Vectra A -93 CD
Astra 1.9 -07 OPCline
mtt
'Senator'
'Senator'

Viesti Kirjoittaja mtt »

mulla on farkussa tuo irmelin sarja iskareineen.automuovilta 450 euroa.hintalaatusuhde enemmän kuin kohdallaan.
omega 2.6 V6 car.elegance 2002
pirnes
'Kapitän'
'Kapitän'

nonnii..pitkän :wink: tutkimustyön tulos, näitä ei (ainakaan vielä ole kukaan moittinut): irmscher, eibach tai steinmetz(nähtävästi eibach:in valmistama). kävin kysyy ooppelilta tota Irmscherin sarjaa ja toimitusaika vähintään kuukausi, mahdollisesti useampi..eli ei sitte sitä.. eibach:ssa taas hinta n.350 pelkät jouset eli ei sitäkään.. eli ainut vaihtoehto oli sit toi steinmetz, saa nähä löytyykö sutiilta hyllystä, jos ei ni taas se kuukauden toimitusaika :(
Enochian
'Diplomat'
'Diplomat'
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Enochian »

Slamit.net myy myös Steinmetzia ja mainostaa foorumilla.
pirnes
'Kapitän'
'Kapitän'

niin myy ja pistin jo tilauksenkin mut tänään tuli mailii et toimitusaika jousille on toi kuukausi. onko kellään tietoo mistä sais ton steinmetzin tai irmelin sarjan hyllystä? eli -30mm sarja ois kyseessä.
mtt
'Senator'
'Senator'

Viesti Kirjoittaja mtt »

oletko kysynyt automuovilta noita irmeleitä?muistaakseni sain itse ne parissa viikossa ja silloin oli 4 koneen kamat hyllyssä.
omega 2.6 V6 car.elegance 2002
pirnes
'Kapitän'
'Kapitän'

mtt kirjoitti:oletko kysynyt automuovilta noita irmeleitä?muistaakseni sain itse ne parissa viikossa ja silloin oli 4 koneen kamat hyllyssä.
pistin mailia sinne.. jospa tuo huomenna selviis.
0500_Ascona
'Admiral'
'Admiral'

Viesti Kirjoittaja 0500_Ascona »

pirnes kirjoitti:nonnii..pitkän :wink: tutkimustyön tulos, näitä ei (ainakaan vielä ole kukaan moittinut): irmscher, eibach tai steinmetz(nähtävästi eibach:in valmistama). kävin kysyy ooppelilta tota Irmscherin sarjaa ja toimitusaika vähintään kuukausi, mahdollisesti useampi..eli ei sitte sitä.. eibach:ssa taas hinta n.350 pelkät jouset eli ei sitäkään.. eli ainut vaihtoehto oli sit toi steinmetz, saa nähä löytyykö sutiilta hyllystä, jos ei ni taas se kuukauden toimitusaika :(
www.stg-gmbh.com, tuolta löytyy Eibach-jouset hintaan 171€ ja toimarit 24€. Toimitusaika on kokemuksen mukaan 2vkoa-1.5kk.... (Alustasarja ja 2 rengas/vanne-pakettia tilannut...) :wink:
Se nyt vaan on siistiä olla minä!
wille
'Senator'
'Senator'

Viesti Kirjoittaja wille »

Olisi KW jousisetti myynnissä V6 farmariin. Laskee ainakin 40-50mm vaikka lapussa lukee 30mm. Samaan settiin löytyisi Konin etuiskarit ja KW takaiskarit. Tarjouksia otetaan vastaa ja löytyy nämä myytävien osien puoleltakin kun jaksaa etsiä...
Vastaa Viestiin