Opel-keskustelu

Keskustelua Opeleista
  • Keskustelualue
    Aiheet
    Viestit
    Uusin viesti
  • Tiedotteet
    Vastaukset
    Luettu
    Uusin viesti
  • Aiheet
    Vastaukset
    Luettu
    Uusin viesti
  • Ilmastoinnin kompressori saksasta? Tai englannista??
    Kirjoittaja Lindemann »
    12 Vastaukset
    1546 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja Vincent
  • virosta opel
    Kirjoittaja vekkulisti »
    4 Vastaukset
    691 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja m.k
  • Vectra C / käyttökokemuksia & tyyppivikoja?
    Kirjoittaja -JJH- »
    15 Vastaukset
    2817 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja uhrmacher
  • Kahden Calibran "loukossa"
    Kirjoittaja Mixu_N »
    20 Vastaukset
    1710 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja leutoranta
  • TÖITÄ TARJOLLA
    Kirjoittaja nicop11 »
    2 Vastaukset
    1139 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja nicop11
  • Lahden "laitetut" pallosalamat
    Kirjoittaja lon4 »
    14 Vastaukset
    1585 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja jamppi
  • Käyttöohjeita Omegaan
    Kirjoittaja sir_TR »
    9 Vastaukset
    1029 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja jamata
  • Huolto omilla varaosilla
    Kirjoittaja LAtee »
    15 Vastaukset
    2134 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja Tuomas
  • C veeran osto mielessä. KIIRE!
    Kirjoittaja kexa »
    16 Vastaukset
    4537 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja Chrisu
  • Astra f vm 96
    Kirjoittaja enosetä »
    0 Vastaukset
    367 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja enosetä
  • Ostaisonko Omegan
    Kirjoittaja tumpelo12 »
    7 Vastaukset
    929 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja Juutas
  • Onko Keski-suomessa automaattilaatikko korjaamoita?
    Kirjoittaja N3ON »
    2 Vastaukset
    514 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja JukeN
  • Omenaan vaihto mielessä
    Kirjoittaja Speedvelvet »
    19 Vastaukset
    1896 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja andy94
  • B2-omegaa ostamassa..
    Kirjoittaja Demez »
    0 Vastaukset
    471 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja Demez
  • Zafira testiajettu , olo tyytyväinen : )
    Kirjoittaja makke1 »
    6 Vastaukset
    1560 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja Makke76
  • opel astra G?
    Kirjoittaja wildboy »
    2 Vastaukset
    511 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja wildboy
  • Ostinpa Opel Omegan
    Kirjoittaja jusander82 »
    14 Vastaukset
    1709 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja A_Manta_1972
  • Astra GTC kokemukset
    Kirjoittaja JuhaKHJ »
    8 Vastaukset
    2039 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja Teemu J
  • Vectra C Wagon 1.8 Ecotec (122hv)
    Kirjoittaja sir_TR »
    10 Vastaukset
    5293 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja sir_TR
  • VINKUU pomppii HEILUU ja tärisee...
    Kirjoittaja CaliCaliBraBra »
    5 Vastaukset
    891 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja tursas
  • Erikoista bensankulutusta!
    Kirjoittaja totoni »
    3 Vastaukset
    839 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja ascona_c
  • Kiikarissa Astra
    Kirjoittaja -runtu- »
    8 Vastaukset
    835 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja ascona_c
  • uusi astra
    Kirjoittaja jhalttu »
    5 Vastaukset
    733 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja ascona_c
  • B vectra ja sen varusteet
    Kirjoittaja Big Block Power »
    9 Vastaukset
    1202 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja Vinski
  • Osien Hintoja
    Kirjoittaja @@po »
    1 Vastaukset
    606 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja Teemu J
  • C vectra navigointiCD
    Kirjoittaja jjvirtan »
    12 Vastaukset
    1583 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja Vincent
  • vectraa uuteen uskoon
    Kirjoittaja barbaari »
    9 Vastaukset
    908 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja JNN
  • spotify:n laillisuus
    Kirjoittaja jack the ripper »
    1 Vastaukset
    612 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja Jarno
  • Saako Rekordeihin vielä osia?
    Kirjoittaja aliasJ »
    5 Vastaukset
    1028 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja putkikardaani
  • Autotallia/hallia jyväskylän läheisyydestä vuokralle?
    Kirjoittaja unique »
    21 Vastaukset
    3704 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja PJR
  • Opel omega 2.0i 16v automaatti vaihteisto vika
    Kirjoittaja jahava »
    0 Vastaukset
    338 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja jahava
  • Opel Insignia USA:ssa Buick Regal
    Kirjoittaja ata »
    22 Vastaukset
    3509 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja samulis
  • Vikakoodi 4051 -> taisi oikeesti olla 1405
    Kirjoittaja vankka »
    4 Vastaukset
    1041 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja vankka
  • Opelscanner
    Kirjoittaja saabt16 »
    2 Vastaukset
    694 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja saabt16
  • Tulokas
    Kirjoittaja jousilv »
    6 Vastaukset
    644 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja ata
  • Deal Extremen OBD2-lukijat
    Kirjoittaja Alpha »
    31 Vastaukset
    4038 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja Altti450
  • Autoa vaihtamassa, puntarissa Vectra -04 3.2V6 ja 2.2 ??
    Kirjoittaja jupehu »
    12 Vastaukset
    1980 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja bahis!
  • Opel Vectra Wagon Sport 2,8 Turbo V6 A6 230 hv Business Line
    Kirjoittaja Jari79 »
    5 Vastaukset
    1324 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja Robertx
  • taas pääsee ooppelilla (voorumille tuttu kenties)
    Kirjoittaja sepulaakeri »
    2 Vastaukset
    1005 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja Pas2
  • Kadett C Sedan/Coupé/Caravan/City
    Kirjoittaja -Petsku- »
    299 Vastaukset
    34965 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja CTi
  • Uuden Opel Astra J:n ruostesuojaus
    Kirjoittaja PPTN64 »
    3 Vastaukset
    1184 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja PPTN64
  • Zafira (vm.2005) kylmäkäynnistysongelma
    Kirjoittaja teeq »
    0 Vastaukset
    275 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja teeq
  • jaa-a, merkillä on väliä???
    Kirjoittaja Cruise »
    6 Vastaukset
    1024 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja Cruise
  • Astra pakuksi
    Kirjoittaja Bisnes »
    10 Vastaukset
    1121 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja Enochian
  • 111-vuotis juhlamalleja myynnnissä
    Kirjoittaja Jartsa »
    2 Vastaukset
    932 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja samulis
  • Kokemuksia Vectra 2.6 V6
    Kirjoittaja Awakeni »
    0 Vastaukset
    482 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja Awakeni
  • Opel Omega MV6 kilometrit
    Kirjoittaja koeus »
    6 Vastaukset
    936 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja ascona_c
  • Diesel Omegan osto
    Kirjoittaja Mosse- »
    0 Vastaukset
    386 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja Mosse-

Keskustelualueen oikeudet

Et voi kirjoittaa uusia viestejä
Et voi vastata viestiketjuihin
Et voi muokata omia viestejäsi
Et voi poistaa omia viestejäsi
Et voi lähettää liitetiedostoja