Opel-keskustelu

Keskustelua Opeleista
  • Keskustelualue
    Aiheet
    Viestit
    Uusin viesti
  • Tiedotteet
    Vastaukset
    Luettu
    Uusin viesti
  • Aiheet
    Vastaukset
    Luettu
    Uusin viesti
  • Venakopan tiivisteen vaihto
    Kirjoittaja -JPA- »
    16 Vastaukset
    1876 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja ekto
  • c-kadett kojetaulun kuvaa kaivataan
    Kirjoittaja tripla »
    7 Vastaukset
    832 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja Superi
  • Ascona-sivu
    Kirjoittaja Renex »
    4 Vastaukset
    711 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja veksu
  • kojelauta ja katto rämisee?
    Kirjoittaja JohnnyB »
    7 Vastaukset
    1091 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja JohnnyB
  • 1.9 CDTI käyntihäiriöt
    Kirjoittaja ruosteinen »
    0 Vastaukset
    380 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja ruosteinen
  • Opel Vectra 1,6 vm -90
    Kirjoittaja Astroman »
    4 Vastaukset
    510 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja ipa
  • mv6 Koneennumero
    Kirjoittaja 2slow4motion »
    2 Vastaukset
    502 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja 2slow4motion
  • Omega pakuksi!
    Kirjoittaja PAISTE »
    18 Vastaukset
    1873 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja pirnes
  • Ohjaustehostimen nesteet
    Kirjoittaja yeahrl »
    3 Vastaukset
    650 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja Tunari-82
  • 95e lisäaineella+v-powerin sekoitus?????
    Kirjoittaja vectrat »
    16 Vastaukset
    2105 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja Makkone
  • Oliko kallis
    Kirjoittaja Vectra1998 »
    16 Vastaukset
    2154 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja Nufan
  • A-omega vm.89
    Kirjoittaja samsa »
    2 Vastaukset
    544 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja juueikunn
  • Omega 2.2DTI 2000 ->
    Kirjoittaja vegelius »
    6 Vastaukset
    887 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja LUMI
  • corsa -97 purkaa akkua
    Kirjoittaja Perttu »
    1 Vastaukset
    403 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja irmcher
  • ABS venttiilin rele?
    Kirjoittaja VectraDTI-IC »
    5 Vastaukset
    958 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja Lonnqvist
  • 1.2D kadetin ja vectran taka-akselin kiinnitys eroja
    Kirjoittaja VECTRA GT 16v »
    3 Vastaukset
    846 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja VECTRA GT 16v
  • Mistä löytyy Manta b:n valmistenumero korista?
    Kirjoittaja JuDeBo »
    7 Vastaukset
    1152 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja Timo.S
  • E-Kadetin takalasinlämmittimen korjaus
    Kirjoittaja Golden Boy »
    10 Vastaukset
    852 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja K-Päkä
  • Bensamittari sökönä? (Astra G)
    Kirjoittaja Puukko »
    3 Vastaukset
    788 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja Leppis
  • Autm.laatikon parkkilukko. (ar25)
    Kirjoittaja mrkyrjvn »
    11 Vastaukset
    1342 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja via
  • kannattaisko ostaa?
    Kirjoittaja KeSiS85 »
    1 Vastaukset
    564 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja Juho M-P
  • sr-mittaristo
    Kirjoittaja katu_raaseri »
    1 Vastaukset
    445 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja Bikermouse
  • Kokemuksia mv6 Omegasta
    Kirjoittaja Antti H »
    16 Vastaukset
    2349 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja Aika
  • Vanteet sai siipeensä, korvaako kukaan ?
    Kirjoittaja Arg! »
    20 Vastaukset
    4633 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja Marko H
  • b-vectran automaativaihteisto
    Kirjoittaja JohnnyB »
    1 Vastaukset
    524 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja Kale
  • Kokemuksia Suomen tuning oy:stä
    Kirjoittaja Omega-3000 »
    56 Vastaukset
    16666 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja Saintiel
  • Vectra c ja peräkärryn sähköt
    Kirjoittaja pki »
    4 Vastaukset
    1594 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja pki
  • Vectra 2.0 CD 16V sport vm 97, aj 221tkm.. Kantsiiko??
    Kirjoittaja sartza »
    14 Vastaukset
    1405 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja veera
  • mistä b omegan 2,5td vaihteiston häiriövalo voi johtua?
    Kirjoittaja köpi.omega »
    0 Vastaukset
    387 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja köpi.omega
  • takapönttö
    Kirjoittaja hate64 »
    1 Vastaukset
    605 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja smppa
  • Turbo Calibran koeajosta.
    Kirjoittaja Kale »
    22 Vastaukset
    2788 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja Kale
  • 2005 Astra, vettä repsikan matolla
    Kirjoittaja lakora »
    5 Vastaukset
    973 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja julma juha
  • Missä maalauttaa auto
    Kirjoittaja vekkulib »
    3 Vastaukset
    751 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja ananias
  • omega garavan 2.0 -95 *JURISEE*
    Kirjoittaja kaakonkulma »
    7 Vastaukset
    955 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja ekomies
  • autosähkö korjaamo
    Kirjoittaja hate64 »
    7 Vastaukset
    941 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja via
  • Taas Opel alla.
    Kirjoittaja mikajau7 »
    4 Vastaukset
    868 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja HMS77
  • farkku 3000??
    Kirjoittaja manta ja omega »
    15 Vastaukset
    2108 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja olio^^
  • vaihteiston häiriövalo palaa omega b 2,5td?
    Kirjoittaja köpi.omega »
    0 Vastaukset
    398 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja köpi.omega
  • Ooppeli ei kelpaa kenellekään.
    Kirjoittaja MESIKÄMMEN »
    23 Vastaukset
    5630 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja MESIKÄMMEN
  • Vectra-b-98 X20XEV ei ota täysiä kierroksia
    Kirjoittaja hate64 »
    7 Vastaukset
    672 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja hate64
  • Vikakoodista.
    Kirjoittaja mattik85 »
    0 Vastaukset
    342 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja mattik85
  • Astran lämmöt
    Kirjoittaja ropjar »
    4 Vastaukset
    691 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja jezze
  • Vectra A ja turvatyynyn merkkivalo
    Kirjoittaja John_TD »
    0 Vastaukset
    326 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja John_TD
  • Ensimmäinen ooppelini ja myös autoni :)
    Kirjoittaja KeSiS85 »
    5 Vastaukset
    1099 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja OpexI
  • taas vectran valoreleestä??
    Kirjoittaja vectrat »
    6 Vastaukset
    754 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja K2Ri
  • Kenen Ascona C TVK-XXX
    Kirjoittaja TeBa »
    0 Vastaukset
    617 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja TeBa
  • Lohkolämppärin vastuksen asennus?
    Kirjoittaja -JPA- »
    11 Vastaukset
    1070 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja Terodes
  • e-kadetin sähköistä(motronic) tietävälle **vika löytynyt**
    Kirjoittaja omega16T »
    14 Vastaukset
    1170 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja omega16T
  • Astra H huoltoväli
    Kirjoittaja turboarska »
    1 Vastaukset
    537 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja Astra_X_2
  • Tampereella aurauskulmien säätö(ä)
    Kirjoittaja artisti »
    3 Vastaukset
    469 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja artisti

Keskustelualueen oikeudet

Et voi kirjoittaa uusia viestejä
Et voi vastata viestiketjuihin
Et voi muokata omia viestejäsi
Et voi poistaa omia viestejäsi
Et voi lähettää liitetiedostoja