Opel-keskustelu

Keskustelua Opeleista
  • Keskustelualue
    Aiheet
    Viestit
    Uusin viesti
  • Tiedotteet
    Vastaukset
    Luettu
    Uusin viesti
  • Aiheet
    Vastaukset
    Luettu
    Uusin viesti
  • Asiantuntemusta tarvitaan!
    Kirjoittaja puggimo »
    10 Vastaukset
    554 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja TJT
  • Auton tuonti Australiasta
    Kirjoittaja Lurttinen »
    18 Vastaukset
    2282 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja kapiteeli
  • opel kadett 1.6 s
    Kirjoittaja crossi-dude »
    0 Vastaukset
    107 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja crossi-dude
  • Kertokaa minulle kaikki Corsastani
    Kirjoittaja xpasix »
    6 Vastaukset
    880 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja Tuomas
  • Astran keskuslukko-sydeemi ei toimi
    Kirjoittaja Jukipe »
    1 Vastaukset
    311 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja jjvirtan
  • Nokka-akselin tunnistin
    Kirjoittaja jukkaskukkas »
    2 Vastaukset
    255 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja jukkaskukkas
  • V6 koneen vesipumppu / Motonetistä ostetun laatu
    Kirjoittaja sepse »
    62 Vastaukset
    10076 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja Tuomas
  • Opel Vivaro Ketjulla vai hihnalla?
    Kirjoittaja akez87 »
    3 Vastaukset
    5424 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja Juho M-P
  • Omegan hinnasto
    Kirjoittaja Lurttinen »
    7 Vastaukset
    608 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja kcl
  • Astra gtc 2012
    Kirjoittaja ojala77 »
    134 Vastaukset
    13848 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja JukeN
  • Elämäni ensimmäinen ooppeli
    Kirjoittaja Verku3120 »
    8 Vastaukset
    1006 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja ajonautinto
  • Luotettava, mutta edullinen huoltamo?
    Kirjoittaja ForMe »
    28 Vastaukset
    2569 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja vepa79
  • Terveisiä napapiiriltä.
    Kirjoittaja antvaa »
    0 Vastaukset
    175 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja antvaa
  • Vectra GTS:n etupuskurin jatko!?
    Kirjoittaja arture »
    0 Vastaukset
    132 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja arture
  • Vikakoodin lukua Kymenlaakson alueella
    Kirjoittaja qla_ »
    1 Vastaukset
    145 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja kalamake
  • Opel lukijan kytkentämalli
    Kirjoittaja kalamake »
    3 Vastaukset
    207 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja kalamake
  • Tyyppikilpi ja vinkit & vihjeet
    Kirjoittaja sepse »
    2 Vastaukset
    3229 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja sepse
  • Vectra GTS -04 Sivuvilkut (viritys)
    Kirjoittaja for_123 »
    1 Vastaukset
    218 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja Lurttinen
  • Omega matka-autona ?? LISÄKYSYMYS..
    Kirjoittaja Gearbox »
    19 Vastaukset
    1068 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja Gearbox
  • Auto Mokka-mainoksen taustalla
    Kirjoittaja fanal »
    9 Vastaukset
    1009 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja Jyrki V
  • Terveiset napapiiriltä!
    Kirjoittaja antvaa »
    1 Vastaukset
    325 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja Otto09
  • Taas selvisi vika clubin forumin avulla
    Kirjoittaja palmuja »
    1 Vastaukset
    360 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja arpe
  • Huulilasi: GM sijoittaa 4 miljardia euroa Opeliin
    Kirjoittaja P3 »
    0 Vastaukset
    276 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja P3
  • Frontera -99 2.2 DTi
    Kirjoittaja Zeppie »
    2 Vastaukset
    247 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja Motocoyote
  • Kaukokeskari...
    Kirjoittaja arvi43 »
    1 Vastaukset
    270 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja Lurttinen
  • 1.6 Vectran kulutus
    Kirjoittaja Gearbox »
    1 Vastaukset
    172 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja Robertx
  • opel huolto 2013
    Kirjoittaja againe »
    2 Vastaukset
    418 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja Teemu J
  • omega vakuutukset
    Kirjoittaja _[niko]_ »
    29 Vastaukset
    1588 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja tuikki
  • Astra 1.6 16v -01 vikakoodit P0351-P0354 ja ei käynnisty
    Kirjoittaja N-kke »
    17 Vastaukset
    3581 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja jjvirtan
  • Kysymys Ascona C GT:stä
    Kirjoittaja KWJ »
    47 Vastaukset
    3672 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja kelkkasilli
  • vaatimustenmukaisuustodistus tuontiautoon
    Kirjoittaja pirnes »
    8 Vastaukset
    1445 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja Johnny
  • Huhut pitävät paikkansa..
    Kirjoittaja Shark »
    37 Vastaukset
    2467 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja kelkkasilli
  • onko kukaan tilaamassa tx autosportilta?
    Kirjoittaja sedan c18xe »
    2 Vastaukset
    197 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja TJT
  • vikakoodinlukua Oulussa
    Kirjoittaja FinBastard »
    2 Vastaukset
    198 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja HerraIhme
  • oho..mikä opel.......
    Kirjoittaja fafa65 »
    15 Vastaukset
    1233 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja jarkkis
  • Helmasta tippui palanen.
    Kirjoittaja Atwood »
    1 Vastaukset
    372 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja sepse
  • Meinas loppua Opel harrastus .
    Kirjoittaja sepse »
    19 Vastaukset
    1267 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja vetkula4x4
  • Opel Vectra 1.6 -98 radio
    Kirjoittaja mironnie »
    2 Vastaukset
    336 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja mironnie
  • Vectra-B nykii, pätkii, ei käynnisty enää
    Kirjoittaja sabi20 »
    0 Vastaukset
    202 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja sabi20
  • Astra H 1,7CDti 2008 pakokaasujärjestelmän vikakoodi
    Kirjoittaja villahousu »
    4 Vastaukset
    253 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja Robertx
  • Opel Omegaa ostamassa
    Kirjoittaja Jamsetti »
    3 Vastaukset
    394 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja kapiteeli
  • B-KADETT 1.5 HARVINAINEN? Lue tarina...
    Kirjoittaja ZBX-64 »
    6 Vastaukset
    1162 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja kapiteeli
  • Rekordiin osia muista ooppeleista
    Kirjoittaja JouluKuusi »
    3 Vastaukset
    269 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja MantaGsi
  • Mikä on mäkihidastin?
    Kirjoittaja simpa »
    4 Vastaukset
    552 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja juzze
  • Opel Zafira Kokemuksia
    Kirjoittaja farmariauto »
    10 Vastaukset
    2369 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja guruman
  • opelin tuulilasi
    Kirjoittaja zz-top1 »
    5 Vastaukset
    484 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja pläsäri
  • Insignian laatu!
    Kirjoittaja -JR- »
    4 Vastaukset
    1063 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja Nilemma
  • Opel muka kylmä ??
    Kirjoittaja sepse »
    0 Vastaukset
    350 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja sepse
  • Calibra 2.5 V6 ecotec
    Kirjoittaja MIKES »
    18 Vastaukset
    2088 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja MIKES
  • opela astra 2001 2.2
    Kirjoittaja jasso76 »
    2 Vastaukset
    314 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja Juho M-P

Keskustelualueen oikeudet

Et voi kirjoittaa uusia viestejä
Et voi vastata viestiketjuihin
Et voi muokata omia viestejäsi
Et voi poistaa omia viestejäsi
Et voi lähettää liitetiedostoja