D-Kadett "Rata kiree 1.3" apuakin sopii tarjota, j
Noh, maku asiaoista ei sovi kiistellä sano mäyräkoira kun muniaan nuoli... Mut vakio puskureille ei jää... Hah vaikka yleisön kiusaksi laitan siihen jotain, ei vaan rakennan kuitenkin autoni (toivottavasti kaikki) semmoiseksi kuin itse haluan... Eli täytyy katsoa, helmoiksi olen miettinyt GSI Mantan helmoja, sopisi, ei liian räväkät...
No niino, hyvin menee... Laiton tossa kerran kohren tyrnään maskilipan tohon kadettiini, noh, sen jälkeen ei enään saanut noin niinku konepeltiä auki, niinkuin tehdas oli suunnitellut, eli lippa tuli tielle, ei ssanut nappastua peltiä auki, paitsi ellei VÄKIVALLOIN ekana riiponut maskia pois... Noh, siispä saksalaisten suunnitelema avaus mekanimi pois, ja pika lukot tilalle, ja olihan muuten komia... No niin no, eilen sitten päästeltiin menee nopeusrajotusten mukaan, ja kuulu SWAMPPP!!!!, ja prkl, pelti pamahti tuuli lasiin, eli LEGENDAARISTA!!!! Sylettää... Pelti ihan viturallaa, ja klasi ihan ssosina!!!! Eli yritetään muistaa laittaa lukot kiini, kyllä nyt sapettaa oma huolimattomuuteni... No ens viikolla korjailemaan, tämän viikon olen autonkorjaus kiellossa 
- R.Lehtinen
- 'Diplomat'

Terno kirjoitti:Noh, siispä saksalaisten suunnitelema avaus mekanimi pois, ja pika lukot tilalle, ja olihan muuten komia... No niin no, eilen sitten päästeltiin menee nopeusrajotusten mukaan, ja kuulu SWAMPPP!!!!, ja prkl, pelti pamahti tuuli lasiin, eli LEGENDAARISTA!!!!
sori, mutta..
jotenki tuli mielee taas että..: Tein itse ja säästin monta tonnia
Audi A4 TDi S-Line
KTM SX 250 -08
KTM SX 250 -08
-
Vauhtikalloko
- 'Kadett'

Saku_Tiainen kirjoitti:Mulla 13S pata;
~11:1 puristukset
imuventtiili +3mm, pako +2mm
kanavat muotoiltu
nokka 285/107/12,36 (piper)
kevennelty, tasap. jne
40mm läppärungot
4-2-1 pakosarja
MS moottorinohjaus
tehoja "parhaimmillaan" 83hv/6150rpm etupyöriltä. Käyttökelpoinen vetoalue 4800-7500rpm. (kisahommissa)
ÖÖ eikös 1.3s moottorissa ole 75hv vakiona???
-
nukkumatti
- 'Admiral'

Kyllä, kampiakselilta mitattuna. Edellä puhuttiin pyörätehoista.Vauhtikalloko kirjoitti:Saku_Tiainen kirjoitti:Mulla 13S pata;
~11:1 puristukset
imuventtiili +3mm, pako +2mm
kanavat muotoiltu
nokka 285/107/12,36 (piper)
kevennelty, tasap. jne
40mm läppärungot
4-2-1 pakosarja
MS moottorinohjaus
tehoja "parhaimmillaan" 83hv/6150rpm etupyöriltä. Käyttökelpoinen vetoalue 4800-7500rpm. (kisahommissa)
ÖÖ eikös 1.3s moottorissa ole 75hv vakiona???