muutamia kysymyksiä mm. paljonko autollanne on ajettu?
-
vectra kadett
- 'Admiral'

kaks litrasel 89 vectral 430000 tuhatta ja pikku säätöö jo välil on ollu apulaitteidenkaa mutta itse moottori on hyväkuntoinen ja timmi. 1,3 82 kadetti 220000 tuhatta ja moottorissa laakerivika ja kivat kolinat mutta koppa hyvä ja hitsaamaton. vectran kone tuntuu olevan tosi kestävä vaikka ei nyt noin hääviltä näytäkkään ja suht koht ripeä. kyllä sillä naapureita nöyryyttää:)
Ei enää opeleita talossa. Ikävä on.
Octavia tdi cr vrs-08 Polo 6r blue gt -11 Suzuki gs 500e -99
Octavia tdi cr vrs-08 Polo 6r blue gt -11 Suzuki gs 500e -99
Eikös toi oo vähä sama kysymys, kun että "paljonko naisellasi" on ajettu?!
Okei, huumorilinjalla mennään, mut mulla on semmonen periaate, et en osta paljon ajettua autoa siitä syystä, että ylläreitä voi tulla kun ei tiä minkälaisella suharilla se on ollut, mut voin ostaa vähä tai ei niin paljon ajetun auton, kun tiedät huoltavani sitä ja käyväni sen läpi.. ja tietty muokkaan (eli thuunaan) siitä mieleiseni!
..Ja mitä naisiin tulee, niin haloo! ..ei kukaan halua itselleen paljon ajettua naista minkä kanssa on kokoajan ongelmia kun ei tiä mitä on joutunu kokeen ja miten sitä on edelliset omistajat polkenu, vai mitä?! Mutta ajetun naisen ulkonäön ja ajatusmaailman saa muuttumaan, uskokaa tai älkää! Se vaatii rahaa ja luonnetta.. itse vaihdoin ennen aika tiheäänkin vähemmän ajettuun yksilöön, mut nyt on pysynyt tuunattu yksilö rinnalla kun sitä huoltaa ja silleen.. heh, ooxte samaa mieltä?
~Artsi
Okei, huumorilinjalla mennään, mut mulla on semmonen periaate, et en osta paljon ajettua autoa siitä syystä, että ylläreitä voi tulla kun ei tiä minkälaisella suharilla se on ollut, mut voin ostaa vähä tai ei niin paljon ajetun auton, kun tiedät huoltavani sitä ja käyväni sen läpi.. ja tietty muokkaan (eli thuunaan) siitä mieleiseni!
..Ja mitä naisiin tulee, niin haloo! ..ei kukaan halua itselleen paljon ajettua naista minkä kanssa on kokoajan ongelmia kun ei tiä mitä on joutunu kokeen ja miten sitä on edelliset omistajat polkenu, vai mitä?! Mutta ajetun naisen ulkonäön ja ajatusmaailman saa muuttumaan, uskokaa tai älkää! Se vaatii rahaa ja luonnetta.. itse vaihdoin ennen aika tiheäänkin vähemmän ajettuun yksilöön, mut nyt on pysynyt tuunattu yksilö rinnalla kun sitä huoltaa ja silleen.. heh, ooxte samaa mieltä?
~Artsi
"On tämä saatana työmaa!"
-
BanaaniSorsa
- 'Senator'

On 2004-03-23 22:30, -T- wrote:
-97 Astra F X20XEV koneella ajettu n.130 tkm.
Auto ollut mulla reilun vuoden ja oon joutunut vaihdattamaan takajarrulevyt ja takalaakerit. Jakopää vaihdettu vesipumppuineen 87 tkm ja nyt jännitän kyrvähtikö se. Auto pajalla, asia selvinnee huomenna...
Selviskö mikä oli autossa vikana?
Mulla autona 89 automaatti kadetti, ajetti 206000, tarkka lukema kun ollut aiemmin kahdella ihmisellä ja nekin sukulaisia:)
huollot tehty 147000 asti säännöllisesti liikkeessä ja sen jälkeen sitten itse sukulaisten ja tämän foorumin avustuksella(täältä saa aika hyviä vinkkejä, auto ollut mulla 1.5 vuotta ja itse ajanut sillä 25000, remonttia sen verra tehty mun aikana että öljyt vaihdettu 10000 välein takajarruremppa ja säätö tehty ja uusi akku ostettu, yksi reikä pohjasta hitsattu, ennen mua vaihdettu vetonivelet ja nokka-akseli, että hyvässä kunnossa ja pelittää viellä kauan, vara-autona on hb corolla vm 85 ajettu 260000
huollot tehty 147000 asti säännöllisesti liikkeessä ja sen jälkeen sitten itse sukulaisten ja tämän foorumin avustuksella(täältä saa aika hyviä vinkkejä, auto ollut mulla 1.5 vuotta ja itse ajanut sillä 25000, remonttia sen verra tehty mun aikana että öljyt vaihdettu 10000 välein takajarruremppa ja säätö tehty ja uusi akku ostettu, yksi reikä pohjasta hitsattu, ennen mua vaihdettu vetonivelet ja nokka-akseli, että hyvässä kunnossa ja pelittää viellä kauan, vara-autona on hb corolla vm 85 ajettu 260000
Näin on.. Ja eihän sitä hyvin huollettua ja tuunattua muille raaski luovuttaa, menee ihan hukkaan hyvin hoidettu yksilö, ku itelläkin se menee vallan mainiostiOn 2004-03-25 00:47, GSi 16V wrote:
Eikös toi oo vähä sama kysymys, kun että "paljonko naisellasi" on ajettu?!
~Artsi
Calibra -95 2.0 16v 150tkm tuli just täyteen.Eli 6tkm itse polkenut ja itte en oo joutunut vielä tekemään mitään.Tiedän että termari ja nokka-akselin asentotunnistin on vaihdetu kun auto tuotiin suomeen.Myös ilmastoinnin kompuraa odotellaan vanha kompura vuotaa.Alusta on ihan kunnossa.
Pikkasen on ollu sähkövikoja mutta ei mitään ylitsepääsemätöntä.
Pikkasen on ollu sähkövikoja mutta ei mitään ylitsepääsemätöntä.
Leon FR 20vt