muutamia kysymyksiä mm. paljonko autollanne on ajettu?

Keskustelua Opeleista
Mixu_N
OCF Member
OCF Member
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Mixu_N »

Lepo Stara 0.2 61v aj.131tkm -2000vm Iskarit vaihtoon, laturin hiilet soosina, tuulilasi aivan sirpaleina ja ohjaustehostin tökkii
Ex - Opel Calibra C20LET FWD -92 0-402m 14s / 177km/h, 0-1609m 231km/h
Opel Vectra C 2.8t
Vilkkis
'Admiral'
'Admiral'

Viesti Kirjoittaja Vilkkis »

-93 A-Vectra, 216000km mittarissa, ei valittamista ole... aika varma peli ollu. Kansiremontin voisi ehkä suorittaa, pikkusen tihkuu öljyä sieltä täältä, mut ei vaarallisen paljon. =)
vectra kadett
'Admiral'
'Admiral'

Viesti Kirjoittaja vectra kadett »

kaks litrasel 89 vectral 430000 tuhatta ja pikku säätöö jo välil on ollu apulaitteidenkaa mutta itse moottori on hyväkuntoinen ja timmi. 1,3 82 kadetti 220000 tuhatta ja moottorissa laakerivika ja kivat kolinat mutta koppa hyvä ja hitsaamaton. vectran kone tuntuu olevan tosi kestävä vaikka ei nyt noin hääviltä näytäkkään ja suht koht ripeä. kyllä sillä naapureita nöyryyttää:)
Ei enää opeleita talossa. Ikävä on.
Octavia tdi cr vrs-08 Polo 6r blue gt -11 Suzuki gs 500e -99
oneill
'Kapitän'
'Kapitän'

Viesti Kirjoittaja oneill »

B vectra -99 2.0 sport Ajettu 80tkm. Vaihtoon on päässyt jo tyhjäkäyntimoottori, alapallonivelet, pakoputki, pari tunnistinta sekä tietenkin jakohihna pumppuineen ja rullineen.
Seat Toledo Tsi, Vw T4 Tdi.
GSi 16V
'Diplomat'
'Diplomat'

Viesti Kirjoittaja GSi 16V »

Eikös toi oo vähä sama kysymys, kun että "paljonko naisellasi" on ajettu?!
Okei, huumorilinjalla mennään, mut mulla on semmonen periaate, et en osta paljon ajettua autoa siitä syystä, että ylläreitä voi tulla kun ei tiä minkälaisella suharilla se on ollut, mut voin ostaa vähä tai ei niin paljon ajetun auton, kun tiedät huoltavani sitä ja käyväni sen läpi.. ja tietty muokkaan (eli thuunaan) siitä mieleiseni!
..Ja mitä naisiin tulee, niin haloo! ..ei kukaan halua itselleen paljon ajettua naista minkä kanssa on kokoajan ongelmia kun ei tiä mitä on joutunu kokeen ja miten sitä on edelliset omistajat polkenu, vai mitä?! Mutta ajetun naisen ulkonäön ja ajatusmaailman saa muuttumaan, uskokaa tai älkää! Se vaatii rahaa ja luonnetta.. itse vaihdoin ennen aika tiheäänkin vähemmän ajettuun yksilöön, mut nyt on pysynyt tuunattu yksilö rinnalla kun sitä huoltaa ja silleen.. heh, ooxte samaa mieltä?
~Artsi
"On tämä saatana työmaa!"
BanaaniSorsa
'Senator'
'Senator'

Viesti Kirjoittaja BanaaniSorsa »

Korilla 150tkm, koneella ~100tkm ja täydellisen konerempan jälkeen ~24tkm.
VEN
'Senator'
'Senator'
Viesti:

Viesti Kirjoittaja VEN »

omalla ajettu kohta 100tkm hyvin toimii kohta tulee pari huoltoa eteen niin sitte menee taas
vuotta kohti on tullu n.7-14tkm koko auton iän aikana
Opel Calibra 2.0i 16v -91
Hopea on nopea
-jupe-
'Diplomat'
'Diplomat'
Viesti:

Viesti Kirjoittaja -jupe- »

On 2004-03-23 22:30, -T- wrote:
-97 Astra F X20XEV koneella ajettu n.130 tkm.
Auto ollut mulla reilun vuoden ja oon joutunut vaihdattamaan takajarrulevyt ja takalaakerit. Jakopää vaihdettu vesipumppuineen 87 tkm ja nyt jännitän kyrvähtikö se. Auto pajalla, asia selvinnee huomenna...

Selviskö mikä oli autossa vikana?
Jussi_P
'Kadett'
'Kadett'

Viesti Kirjoittaja Jussi_P »

Mulla autona 89 automaatti kadetti, ajetti 206000, tarkka lukema kun ollut aiemmin kahdella ihmisellä ja nekin sukulaisia:)
huollot tehty 147000 asti säännöllisesti liikkeessä ja sen jälkeen sitten itse sukulaisten ja tämän foorumin avustuksella(täältä saa aika hyviä vinkkejä, auto ollut mulla 1.5 vuotta ja itse ajanut sillä 25000, remonttia sen verra tehty mun aikana että öljyt vaihdettu 10000 välein takajarruremppa ja säätö tehty ja uusi akku ostettu, yksi reikä pohjasta hitsattu, ennen mua vaihdettu vetonivelet ja nokka-akseli, että hyvässä kunnossa ja pelittää viellä kauan, vara-autona on hb corolla vm 85 ajettu 260000
Jussi_P
'Kadett'
'Kadett'

Viesti Kirjoittaja Jussi_P »

edelliseen viestiini vielä ettei syö öljyä yhtään, ja itsekkään en hirveesti osaa tehdä mutta kuten mainitsin niin täältä saa hyviä ja toimivia ohjeita noihin vehkeisiin, ainakin mulla ei oo muuta kun hyvää kokemusta.....
Vectraman
'Admiral'
'Admiral'

Viesti Kirjoittaja Vectraman »

On 2004-03-25 00:47, GSi 16V wrote:
Eikös toi oo vähä sama kysymys, kun että "paljonko naisellasi" on ajettu?!
Okei, huumorilinjalla mennään, mut mulla on semmonen periaate, et en osta paljon ajettua autoa siitä syystä, että ylläreitä voi tulla kun ei tiä minkälaisella suharilla se on ollut, mut voin ostaa vähä tai ei niin paljon ajetun auton, kun tiedät huoltavani sitä ja käyväni sen läpi.. ja tietty muokkaan (eli thuunaan) siitä mieleiseni!
..Ja mitä naisiin tulee, niin haloo! ..ei kukaan halua itselleen paljon ajettua naista minkä kanssa on kokoajan ongelmia kun ei tiä mitä on joutunu kokeen ja miten sitä on edelliset omistajat polkenu, vai mitä?! Mutta ajetun naisen ulkonäön ja ajatusmaailman saa muuttumaan, uskokaa tai älkää! Se vaatii rahaa ja luonnetta.. itse vaihdoin ennen aika tiheäänkin vähemmän ajettuun yksilöön, mut nyt on pysynyt tuunattu yksilö rinnalla kun sitä huoltaa ja silleen.. heh, ooxte samaa mieltä?
~Artsi
Näin on.. Ja eihän sitä hyvin huollettua ja tuunattua muille raaski luovuttaa, menee ihan hukkaan hyvin hoidettu yksilö, ku itelläkin se menee vallan mainiosti :razz:
Profit
'Kadett'
'Kadett'

Viesti Kirjoittaja Profit »

Omega-B -97 409000km, X20SE, juuri katsastettu ja esim.takaiskarit ja automaattivaihteisto alkuperäiset. Kori kaipaa jo pientä ehostamista, ed. käyttäjä näyttää pesseen hiekalla.
Asterix
'Senator'
'Senator'

Viesti Kirjoittaja Asterix »

'92 Vectra c20ne koneella ajettu 249tkm,hyvin on toiminut *koputtaa puuta*
jbl-mies
'Admiral'
'Admiral'

Viesti Kirjoittaja jbl-mies »

-90 Vectra 8v. 20NE aj:216tkm. toimii kunhan tankkaa välillä. (ja turbottaa)
-90 Kadett Gsi 16v. C20XE aj:136tkm toimii kunhan tankkaa (nyt etenkin kun on 9"x16" ympäri auton)
Aatsi
'Senator'
'Senator'

Viesti Kirjoittaja Aatsi »

Calibra -95 2.0 16v 150tkm tuli just täyteen.Eli 6tkm itse polkenut ja itte en oo joutunut vielä tekemään mitään.Tiedän että termari ja nokka-akselin asentotunnistin on vaihdetu kun auto tuotiin suomeen.Myös ilmastoinnin kompuraa odotellaan vanha kompura vuotaa.Alusta on ihan kunnossa.
Pikkasen on ollu sähkövikoja mutta ei mitään ylitsepääsemätöntä.
Leon FR 20vt
Vastaa Viestiin