.

Esittele Opel-projektisi tai autosi
sportwagon
OCF Member 2015

Re: Astra GTC Turbo

Viesti Kirjoittaja sportwagon »

apache kirjoitti:Nyt sitten odotellaan että milloin tää menee rikki. Kuten kaikki muutkin "viritetyt" autot tällä palstalla.
Kaiken saa rikki vaikkei olisikaan " viritetty " :D

Tosi asiallisia muutoksia -(z)- tehty :peukku: Tykkään :yes:
ex Astra K Sports Tourer 1.6 Turbo -16
ex Astra H Wagon 1.6 Turbo -07
Timba
'Senator'
'Senator'

Viesti Kirjoittaja Timba »

Tämähän oli jo rikki niin ei kai se enää mene :wink: Ja eiköhän suurimmat syyt noihin rikkoutumisiin ole ollut rata-ajot ja mailin kiihdytykset.
Alpha
'Diplomat'
'Diplomat'

Viesti Kirjoittaja Alpha »

Timba kirjoitti:Tämähän oli jo rikki niin ei kai se enää mene :wink: Ja eiköhän suurimmat syyt noihin rikkoutumisiin ole ollut rata-ajot ja mailin kiihdytykset.
Minun tapauksessani kaikki alkoi siitä kun huohotin jäätyi kovassa pakkasessa ja auto meinasi tukehtua. Siitä alkoi savuttelut ym.. + turbon taisin rikkoa itse :)
BMW F30 330e M-Sport
EX:
BMW E61 535dA M-Sport AJ-Tech
BMW E90 330dA M-Sport Tatech
Astra H OPC Z20LEH EDS
Vectra GTS Z20NET BSR
Astra G Wagon X18XE1
Timba
'Senator'
'Senator'

Alpha kirjoitti:Minun tapauksessani kaikki alkoi siitä kun huohotin jäätyi kovassa pakkasessa ja auto meinasi tukehtua. Siitä alkoi savuttelut ym.. + turbon taisin rikkoa itse :)
Pelkkää arvailua toi olikin, mutta ei varmastikaan tee hyvää koneelle kiihdytellä noin pitkiä matkoja tai no karstat ainakin lähtee :D

Itsehän ajan niin ettei ahtopaineet nouse :hypocrite:
Snike
'Senator'
'Senator'
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Snike »

Juu saa nähdä miten motti kestää kun on valmis. Se on totta, että rata-ajo rasittaa todella paljon tälläsiä koneita joita ei siihen ole tehty.

Seuraavaksi ostoslistalla on jouset, mutta kummat???? Eibach Sportline vai Pro-kit??? Sportline himottas, mutta kestääkö ids ja millasta kyytiä ne tarjoaa? Onko ihan kivireki, sellasta en halua kun joutuu mukulakiviäkin stadissa töihin ajamaan. Mielipiteitä kaivataan! :director:
Alpha
'Diplomat'
'Diplomat'

Viesti Kirjoittaja Alpha »

Snike kirjoitti:Juu saa nähdä miten motti kestää kun on valmis. Se on totta, että rata-ajo rasittaa todella paljon tälläsiä koneita joita ei siihen ole tehty.

Seuraavaksi ostoslistalla on jouset, mutta kummat???? Eibach Sportline vai Pro-kit??? Sportline himottas, mutta kestääkö ids ja millasta kyytiä ne tarjoaa? Onko ihan kivireki, sellasta en halua kun joutuu mukulakiviäkin stadissa töihin ajamaan. Mielipiteitä kaivataan! :director:
Kyllä mä luulen että rata-ajoakin kestää, kun vaan se ns. järki on mukana. TEstaavathan esim. autolehdet ja tv-ohjelmat mm. OPC-malleja nimenomaan rata-ajoa silmälläpitäen.

Mulla on noi sportlinet ja on ne kovat, mutta ei varmasti pahimmasta päästä. TA-technix oli PALJON kovempi pomputtamaan. Kannattaa harkita myös DAP-R jousia, ne on kai laadukkaita.
BMW F30 330e M-Sport
EX:
BMW E61 535dA M-Sport AJ-Tech
BMW E90 330dA M-Sport Tatech
Astra H OPC Z20LEH EDS
Vectra GTS Z20NET BSR
Astra G Wagon X18XE1
Snike
'Senator'
'Senator'
Viesti:

Alpha kirjoitti:
Kyllä mä luulen että rata-ajoakin kestää, kun vaan se ns. järki on mukana. Testaavathan esim. autolehdet ja tv-ohjelmat mm. OPC-malleja nimenomaan rata-ajoa silmälläpitäen.
Kyllä, mutta sillon auto onkin vakio.
Alpha kirjoitti:
Mulla on noi sportlinet ja on ne kovat, mutta ei varmasti pahimmasta päästä. TA-technix oli PALJON kovempi pomputtamaan. Kannattaa harkita myös DAP-R jousia, ne on kai laadukkaita.
Okei, täytyy varmaan sitten ehkä katsoa Pro-kit:n tai Dap-r:n suuntaan. Sportline:ssa on vaan hieno stance omaan makuun. Dap-r:ä on kehuttu todella paljon, mutta hintakin sen mukainen... Sain sen verran hyvän tarjousken Pro-kit:stä et voi olla, että joudun niiden suuntaan kallistumaan. Onko kellään muuten kokemuksia KW:n -35/-35 jousista?
Timba
'Senator'
'Senator'

Sportlinet tilaukseen kun on kerta mieluisin. Älä tee kompromisseja kun alkaa kuitenkin harmittamaan :wink:
Snike
'Senator'
'Senator'
Viesti:

Timba kirjoitti:Sportlinet tilaukseen kun on kerta mieluisin. Älä tee kompromisseja kun alkaa kuitenkin harmittamaan :wink:
No niillä voi alkaa mukulakivillä harmittamaan vielä enemmän :D
Snike
'Senator'
'Senator'
Viesti:

Teen päätöksen jousista huomenna kun näkee teijän autoja livenä :)
Snike
'Senator'
'Senator'
Viesti:

Tossa pieni ääninäyte et saa ees vähän osviittaa äänistä :D :
http://s1085.photobucket.com/albums/j43 ... EO0042.mp4
Hirving
'Admiral'
'Admiral'
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Hirving »

Snike kirjoitti:Tossa pieni ääninäyte et saa ees vähän osviittaa äänistä :D :

Nam! Käykö sitten pidemmän päälle ohimoon mutta kieltämättä nasevan kuulosta, äänet suorastaan vaatii pyörittämään pimpettirallia. :thumbsup:
Älä hätäile....aikanaan munakin kävelee.
Astra K Sport Tourer 1.6 CDTI A6 - ex. Astra J Sport Tourer 2.0 CDTI A6 2015 - ex. Astra J Sport Tourer 1.6T Sport A6 2012 - ex. Vectra C Wagon 1.9 CDTI A6 2008 - ex. Vectra C Wagon 2.2 A6 2004
www.hjvisions.fi
Snike
'Senator'
'Senator'
Viesti:

Nam! Käykö sitten pidemmän päälle ohimoon mutta kieltämättä nasevan kuulosta, äänet suorastaan vaatii pyörittämään pimpettirallia.
Normaalissa ajossa auto on onneksi hiljainen, että ei ota ohimoon pitkilläkään matkoilla. :D
Tennessee
'Senator'
'Senator'

Viesti Kirjoittaja Tennessee »

Jessus kun kuulostaa hyvältä :worship:
Snike
'Senator'
'Senator'
Viesti:

Tennessee kirjoitti:
Jessus kun kuulostaa hyvältä :worship:
Kiitos! Itekkin tykkään todella paljon :P Livenä vielä 100 kertaa paremman kuulonen ;)
Vastaa Viestiin