Kaiken saa rikki vaikkei olisikaan " viritetty "apache kirjoitti:Nyt sitten odotellaan että milloin tää menee rikki. Kuten kaikki muutkin "viritetyt" autot tällä palstalla.
Tosi asiallisia muutoksia
Kaiken saa rikki vaikkei olisikaan " viritetty "apache kirjoitti:Nyt sitten odotellaan että milloin tää menee rikki. Kuten kaikki muutkin "viritetyt" autot tällä palstalla.
Minun tapauksessani kaikki alkoi siitä kun huohotin jäätyi kovassa pakkasessa ja auto meinasi tukehtua. Siitä alkoi savuttelut ym.. + turbon taisin rikkoa itseTimba kirjoitti:Tämähän oli jo rikki niin ei kai se enää meneJa eiköhän suurimmat syyt noihin rikkoutumisiin ole ollut rata-ajot ja mailin kiihdytykset.
Pelkkää arvailua toi olikin, mutta ei varmastikaan tee hyvää koneelle kiihdytellä noin pitkiä matkoja tai no karstat ainakin lähteeAlpha kirjoitti:Minun tapauksessani kaikki alkoi siitä kun huohotin jäätyi kovassa pakkasessa ja auto meinasi tukehtua. Siitä alkoi savuttelut ym.. + turbon taisin rikkoa itse
Kyllä mä luulen että rata-ajoakin kestää, kun vaan se ns. järki on mukana. TEstaavathan esim. autolehdet ja tv-ohjelmat mm. OPC-malleja nimenomaan rata-ajoa silmälläpitäen.Snike kirjoitti:Juu saa nähdä miten motti kestää kun on valmis. Se on totta, että rata-ajo rasittaa todella paljon tälläsiä koneita joita ei siihen ole tehty.
Seuraavaksi ostoslistalla on jouset, mutta kummat???? Eibach Sportline vai Pro-kit??? Sportline himottas, mutta kestääkö ids ja millasta kyytiä ne tarjoaa? Onko ihan kivireki, sellasta en halua kun joutuu mukulakiviäkin stadissa töihin ajamaan. Mielipiteitä kaivataan!
Kyllä, mutta sillon auto onkin vakio.Alpha kirjoitti:Kyllä mä luulen että rata-ajoakin kestää, kun vaan se ns. järki on mukana. Testaavathan esim. autolehdet ja tv-ohjelmat mm. OPC-malleja nimenomaan rata-ajoa silmälläpitäen.
Okei, täytyy varmaan sitten ehkä katsoa Pro-kit:n tai Dap-r:n suuntaan. Sportline:ssa on vaan hieno stance omaan makuun. Dap-r:ä on kehuttu todella paljon, mutta hintakin sen mukainen... Sain sen verran hyvän tarjousken Pro-kit:stä et voi olla, että joudun niiden suuntaan kallistumaan. Onko kellään muuten kokemuksia KW:n -35/-35 jousista?Alpha kirjoitti:Mulla on noi sportlinet ja on ne kovat, mutta ei varmasti pahimmasta päästä. TA-technix oli PALJON kovempi pomputtamaan. Kannattaa harkita myös DAP-R jousia, ne on kai laadukkaita.
No niillä voi alkaa mukulakivillä harmittamaan vielä enemmänTimba kirjoitti:Sportlinet tilaukseen kun on kerta mieluisin. Älä tee kompromisseja kun alkaa kuitenkin harmittamaan
Snike kirjoitti:Tossa pieni ääninäyte et saa ees vähän osviittaa äänistä:
http://s1085.photobucket.com/albums/j43 ... EO0042.mp4
Normaalissa ajossa auto on onneksi hiljainen, että ei ota ohimoon pitkilläkään matkoilla.Nam! Käykö sitten pidemmän päälle ohimoon mutta kieltämättä nasevan kuulosta, äänet suorastaan vaatii pyörittämään pimpettirallia.
Jessus kun kuulostaa hyvältäSnike kirjoitti:Tossa pieni ääninäyte et saa ees vähän osviittaa äänistä:
Kiitos! Itekkin tykkään todella paljonTennessee kirjoitti:Jessus kun kuulostaa hyvältäSnike kirjoitti:Tossa pieni ääninäyte et saa ees vähän osviittaa äänistä: