Termaria menin ostamaan motonetistä sillä mielen että sitä köyhtyy 59.90e mutta kiltti varaosamyyjätyttö ilmoitti että siihen saa myös sitä "panosta" sisään hintaan 9,90e joten tuli kyllä oikeen hyvä mieli vaikka joku olikin tänään ostanut viimisen patruunan mutta tilaamalla sai maanataiksi.
G astraa ostamassa/asiaa
Nonni tuli sitten hommattua itelle foorumin kautta eibachin -30mm jouset ja kesäksi 18" pallot.
Termaria menin ostamaan motonetistä sillä mielen että sitä köyhtyy 59.90e mutta kiltti varaosamyyjätyttö ilmoitti että siihen saa myös sitä "panosta" sisään hintaan 9,90e joten tuli kyllä oikeen hyvä mieli vaikka joku olikin tänään ostanut viimisen patruunan mutta tilaamalla sai maanataiksi.
No helposti ja helposti. Porukoiden astrassa nyt mittarissa 322tkm ja kuskinpuolen etupäänlaari on vaihdettu kerran (240tkm), muuten on ihan tehtaan laakerit vielä.Nieminen kirjoitti:Itsekkin tuli siirryttyä B omegasta -> G astraan (3 ovinen) Vm.99 1.6 8v 55kw
Tyytyväinen olen ollut paitsi etupyöränlaakerit taitaa näissä mennä aika helposti, ääntää hieman jo?
Irmscher DTM Edition Coupe -03
Onko sumuvaloille johdot valmiina? Eli tarviiko vaan hommata valot, rele ja kytkin, ettei tartte mitään johtoja ruveta vetämään?
Ja osaako joku sanoo paljonko nämä
Ja osaako joku sanoo paljonko nämä
maksaa Ooppeliliikkeessä? (vai saako niitä jostain netistä?)Parts Required
Traction Control Switch - 90437527
Traction Control Switch Loom - 9270597
Trim Panel (Black) - 90437561 (three hole)
Eikös ne pitäs olla siellä. Leikkelee vaan reiät puskuriin ja iskee valot kiinni. Valokatkaisija pitää myös vaihtaa sisätilassa sellaiseen jossa on kaksi kytkintä sumuvaloille.Zafira kirjoitti:Onko sumuvaloille johdot valmiina? Eli tarviiko vaan hommata valot, rele ja kytkin, ettei tartte mitään johtoja ruveta vetämään?
Eikös se selviä kun laitat Opelin varaosamyyntiin sähköpostia vaikka. Ainakin itse oon sitä kautta kyselly kamojen hintoja ja tilaillu.Zafira kirjoitti: Ja osaako joku sanoo paljonko nämä
Saakos tota luistonestoa 1.6:een itse laitettua yhtä helposti kun 1.8:iin kun ainakin se töpseli siellä penkinlämmittimen katkaisijoiden luona on valmiina. Tarviiko siihen sitten noiden kolmen osan lisäksi muuta? Siitä tais olla juttuakin täällä vissiin joskus...
Skoda Octavia TDI
Ai niin joo...ap85 kirjoitti:Eikös se selviä kun laitat Opelin varaosamyyntiin sähköpostia vaikka. Ainakin itse oon sitä kautta kyselly kamojen hintoja ja tilaillu.Zafira kirjoitti: Ja osaako joku sanoo paljonko nämä
Ei, tolla vaan kytketään luistonesto/ESP pois päältä. Taitaa ykskutosessa olla ABS-pumppu/ohjausyksikkökin erilainen.ap85 kirjoitti: Saakos tota luistonestoa 1.6:een itse laitettua yhtä helposti kun 1.8:iin kun ainakin se töpseli siellä penkinlämmittimen katkaisijoiden luona on valmiina. Tarviiko siihen sitten noiden kolmen osan lisäksi muuta? Siitä tais olla juttuakin täällä vissiin joskus...
OK, mahtaakohan tohon ees saada ite kovin helposti laitettua sitä. Aika harvinainenhan se tossa on. No sitten ku löytyy sopiva 1.8 mihin vaihtaa niin vaihdan varmastiZafira kirjoitti: Ei, tolla vaan kytketään luistonesto/ESP pois päältä. Taitaa ykskutosessa olla ABS-pumppu/ohjausyksikkökin erilainen.
Skoda Octavia TDI