Juhi kirjoitti:
Susta saa kyllä tyhmän kuvan kun katteloo noit sun kirjotuksia. Äijä vetää ihan turhat herneet nekkuun kun joku kysyy YLEISESTI ottaen että: Vieläkö on tosiaan ihmisiä, jotka tuijottavat autokaupoissa pelkkää hyvityshintaa ? Kukaan ei oo leimannu sua tyhmäksi muutaku Sinä itte!
Vai niin. Jokatapuksessa ärsyttää tuommonen asenne mikä osalla tuntui olevan tuota autoa kohtaan. Vaikka ei edes tiedetä mikä tuommonen kiesi on.
Ihan sama asia, kun veetuttaa ja suuresti kun ajaa opelilla, niin aina on niitä viisaita viisastelemassa, kuin huono auto opeli on. Vaikka tää viisastelija ei kosaan ole edes opelia omistanut.
Tästä johtuen ehkä turhaa kyllä poimin tuon "jabajeen" kommentin tuohon, mutta äkkiseltään lukastuna, luin rivien välistä että "sähän oot tyhmä kuin kyttäät auto kaupassa asiaa jolla ei ole mitään merkitystä". Tällä asialle nyt kuitenkin on merkitystä, kun kauppaa siellä kaupassa väännetään. Tottakait siinä hommassa katotaan muutakin kuin vain sitä vaihdokin hintaa.
Ja kyllä tuo "jabajeen" kommentti mun mielestä tuli suoraan mulle, kun kerran minä aloitin tän topikin, jossa oli tarkoitus keskustella vaihdossa menneiden autojen hyvitys hinnoista.