Opel-keskustelu

Keskustelua Opeleista
  • Keskustelualue
    Aiheet
    Viestit
    Uusin viesti
  • Tiedotteet
    Vastaukset
    Luettu
    Uusin viesti
  • Aiheet
    Vastaukset
    Luettu
    Uusin viesti
  • b senatorin lämppärin kytkin sökönä, mikä avuksi?!
    Kirjoittaja RCL »
    4 Vastaukset
    895 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja RCL
  • Uusi vectra
    Kirjoittaja WalesinApina »
    5 Vastaukset
    1214 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja Ahnuld
  • Opel Speedster Z20LET-moottorilla
    Kirjoittaja Espoon Jore »
    13 Vastaukset
    1747 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja tunex
  • Astra G umpiot
    Kirjoittaja Matlog »
    0 Vastaukset
    827 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja Matlog
  • Opel Manta 1,9 vm78
    Kirjoittaja Demu »
    1 Vastaukset
    828 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja 78kadett
  • Miten Leima?
    Kirjoittaja Fox »
    9 Vastaukset
    1789 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja Juho Anttila
  • Opel Kadett 4x4
    Kirjoittaja Anzelmi »
    3 Vastaukset
    1526 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja Hezzu
  • Projekt.....
    Kirjoittaja johnt90 »
    11 Vastaukset
    1945 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja johnt90
  • tietoa c asconasta?
    Kirjoittaja kadett2.0i »
    11 Vastaukset
    1347 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja Brutal
  • Kenen C Ascona???
    Kirjoittaja Kaitzu »
    8 Vastaukset
    1276 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja Kulmala
  • Manta!?
    Kirjoittaja mjh »
    5 Vastaukset
    1264 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja Manta-Maniac
  • Harvinainen vai ei....?
    Kirjoittaja Jani Mukkala »
    9 Vastaukset
    1809 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja ata
  • Mantasta?
    Kirjoittaja Asconisti »
    10 Vastaukset
    1409 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja Manta-CC
  • Varsinkin niille herkkua joiden silmään C veccu ei sopinut..
    Kirjoittaja Veeksi »
    25 Vastaukset
    5352 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja iceman
  • Calibra vai GSI Astra?
    Kirjoittaja Opelixia »
    3 Vastaukset
    1353 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja Arg!
  • Omega B kuvia?
    Kirjoittaja Mrigor »
    0 Vastaukset
    893 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja Mrigor
  • OPEL Vectra Signum (?)
    Kirjoittaja Veeksi »
    9 Vastaukset
    1292 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja Veeksi
  • Ladassa on Opelin 150 hv moottori
    Kirjoittaja duster »
    24 Vastaukset
    6844 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja jpisteh
  • Opel vectra 1.6-2.0. 96-
    Kirjoittaja Stimmung »
    30 Vastaukset
    5192 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja Rak
  • Vectra 2.5i V6 CD
    Kirjoittaja havericky »
    10 Vastaukset
    1561 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja MAX
  • Rekord -65
    Kirjoittaja EVO-500 »
    7 Vastaukset
    1146 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja Jyrki S
  • Verot??
    Kirjoittaja Obel »
    16 Vastaukset
    2595 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja anzz
  • g astra öljyn haju
    Kirjoittaja Toni I »
    6 Vastaukset
    1576 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja Toni I
  • Kadettia laitettiin.
    Kirjoittaja tokroger »
    3 Vastaukset
    1308 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja astraevo
  • Missä nämä autot.....?
    Kirjoittaja Jani Mukkala »
    6 Vastaukset
    1862 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja JariV
  • Ectotec takavasempaan
    Kirjoittaja JanneP »
    7 Vastaukset
    1406 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja JanneP
  • Omegan Pakoputken vaihto??
    Kirjoittaja Iso_G »
    0 Vastaukset
    851 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja Iso_G
  • suomessa aito i400??
    Kirjoittaja kadett2.0i »
    22 Vastaukset
    3952 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja Juke
  • Ascona CD -mallit
    Kirjoittaja Samson »
    1 Vastaukset
    897 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja Samson
  • Aloitussivun auto
    Kirjoittaja Gutless »
    4 Vastaukset
    1189 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja kumimuumi
  • Ovet/sisäverhoukset-POISTO
    Kirjoittaja Vectr@ B »
    4 Vastaukset
    1209 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja mika_
  • Omegaan viripalikkaa...
    Kirjoittaja EVO-500 »
    0 Vastaukset
    881 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja EVO-500
  • opel ascona 2.0 GT?
    Kirjoittaja vekkulli »
    12 Vastaukset
    1981 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja irmeli82
  • Ascona C ja 4-valot
    Kirjoittaja Anzelmi »
    12 Vastaukset
    1847 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja Pekkis
  • Tekniikanvaihto
    Kirjoittaja Tico »
    19 Vastaukset
    2967 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja Tuomas
  • onko d ja e kadetissa sama pulttijako??
    Kirjoittaja salami »
    2 Vastaukset
    859 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja AJ
  • "Rikki" oleva Calibra
    Kirjoittaja Kulmala »
    8 Vastaukset
    1973 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja Iso_G
  • Opel Omega B projekti
    Kirjoittaja Mrigor »
    20 Vastaukset
    3491 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja Mrigor
  • Kenen DTM Calikka OCF galleriassa?
    Kirjoittaja jag »
    11 Vastaukset
    2107 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja €ncore
  • Opel Kadett 1.6 i 91/92
    Kirjoittaja opel76 »
    2 Vastaukset
    884 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja opel76
  • mielipide vectrasta
    Kirjoittaja Nile »
    11 Vastaukset
    2413 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja Espoon Jore
  • Kuvia madalletusta Astra G farkusta?
    Kirjoittaja Teukka76 »
    1 Vastaukset
    908 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja baker
  • kaasari säätäjiä??
    Kirjoittaja kadett2.0i »
    2 Vastaukset
    892 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja kadett2.0i
  • B Mantan viritys!
    Kirjoittaja Mantako »
    2 Vastaukset
    875 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja ProStreet
  • Rothmans manta-look
    Kirjoittaja J Turunen »
    8 Vastaukset
    1888 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja Juke
  • jarruilla leikkiminen liikenteessä
    Kirjoittaja Espoon Jore »
    58 Vastaukset
    8851 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja Rak
  • millaisia projekteja...
    Kirjoittaja santtu »
    15 Vastaukset
    3293 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja cubic_inch
  • Poliisi Opel
    Kirjoittaja €ncore »
    23 Vastaukset
    6298 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja cubic_inch
  • Kenellä on suomen kovin tuning auto?
    Kirjoittaja MasaE »
    26 Vastaukset
    4799 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja Tude
  • Kadett!
    Kirjoittaja johnt90 »
    13 Vastaukset
    2528 Luettu
    Uusin viesti Kirjoittaja cubic_inch

Keskustelualueen oikeudet

Et voi kirjoittaa uusia viestejä
Et voi vastata viestiketjuihin
Et voi muokata omia viestejäsi
Et voi poistaa omia viestejäsi
Et voi lähettää liitetiedostoja