Sumuitakavalon asennus Kadettiin

Keskustelua Opeleista
Vastaa Viestiin
Golden Boy
'Admiral'
'Admiral'
Viesti:

Sumuitakavalon asennus Kadettiin

Viesti Kirjoittaja Golden Boy »

Mulla on perus E-Kadetti vm.85. Oon ajatellut laittaa siihen takasumuvalon. Oon hommannut jo katkaisijan. Mulla on Kadetis paikoillaan alkuperäiset takavalot. Yritin siihen kerran asenataa GSi:n takavaloja mutta ne meni asennuksessa hajalle. Mutta mulla on tallessa niitten takavalojen ne pohjat jossa polttimot on kiinni. Jos laitan sen pohjan sinne vasemman puoleiseen takavaloon ja asennan katkaisijan ja releen sulaketauluun niin takasumuvalo ilmeisesti alkais toimimaan sitten. Miten on?

T. MäkiPoika
Jeps.
oceanic7
'Admiral'
'Admiral'

Viesti Kirjoittaja oceanic7 »

Koita ja voita. Jos sinne kytkimen taa tulee se alkuperäinen johtoliitin, niin LUULIS että sen kautta sitten sais virtaa sinne lampun kannalle asti. Mahtaako olla ees relettä välissä.
Golden Boy
'Admiral'
'Admiral'
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Golden Boy »

Aikoinaan kuulin et rele sinne sulaketauluun tulee ja siellä mahtaa olla paikkakin sille.

T. MäkiiPoika
Jeps.
opelix 2800
'Kapitän'
'Kapitän'

Re: Sumuitakavalon asennus Kadettiin

Viesti Kirjoittaja opelix 2800 »

Golden Boy kirjoitti:Mulla on perus E-Kadetti vm.85. Oon ajatellut laittaa siihen takasumuvalon. Oon hommannut jo katkaisijan. Mulla on Kadetis paikoillaan alkuperäiset takavalot. Yritin siihen kerran asenataa GSi:n takavaloja mutta ne meni asennuksessa hajalle. Mutta mulla on tallessa niitten takavalojen ne pohjat jossa polttimot on kiinni. Jos laitan sen pohjan sinne vasemman puoleiseen takavaloon ja asennan katkaisijan ja releen sulaketauluun niin takasumuvalo ilmeisesti alkais toimimaan sitten. Miten on?

T. MäkiPoika
no minä laiton vain alkuperäisen katkaisimen paikoilleen ja sumuvalon polttimo kiinni ja toimii hyvin ( johdotus on vissiin laitettu jo tehtaalla "asennusvalmiiksi" :wink: -(z)-
Vastaa Viestiin