Mulla on perus E-Kadetti vm.85. Oon ajatellut laittaa siihen takasumuvalon. Oon hommannut jo katkaisijan. Mulla on Kadetis paikoillaan alkuperäiset takavalot. Yritin siihen kerran asenataa GSi:n takavaloja mutta ne meni asennuksessa hajalle. Mutta mulla on tallessa niitten takavalojen ne pohjat jossa polttimot on kiinni. Jos laitan sen pohjan sinne vasemman puoleiseen takavaloon ja asennan katkaisijan ja releen sulaketauluun niin takasumuvalo ilmeisesti alkais toimimaan sitten. Miten on?
T. MäkiPoika
Sumuitakavalon asennus Kadettiin
-
Golden Boy
- 'Admiral'

- Viesti:
-
Golden Boy
- 'Admiral'

- Viesti:
-
opelix 2800
- 'Kapitän'

Re: Sumuitakavalon asennus Kadettiin
no minä laiton vain alkuperäisen katkaisimen paikoilleen ja sumuvalon polttimo kiinni ja toimii hyvin ( johdotus on vissiin laitettu jo tehtaalla "asennusvalmiiksi"Golden Boy kirjoitti:Mulla on perus E-Kadetti vm.85. Oon ajatellut laittaa siihen takasumuvalon. Oon hommannut jo katkaisijan. Mulla on Kadetis paikoillaan alkuperäiset takavalot. Yritin siihen kerran asenataa GSi:n takavaloja mutta ne meni asennuksessa hajalle. Mutta mulla on tallessa niitten takavalojen ne pohjat jossa polttimot on kiinni. Jos laitan sen pohjan sinne vasemman puoleiseen takavaloon ja asennan katkaisijan ja releen sulaketauluun niin takasumuvalo ilmeisesti alkais toimimaan sitten. Miten on?
T. MäkiPoika