Koitin vähän etsiä tietoa täältä, mutta haku ei kata kuin parin viime kuukauden postaukset. Ensinnä kiinnostaisi tietää, mikä moottorikoodi tässä autossa on? Konehan on Saabin, joten sillä ei taida olla paljon mitään tekemistä OPC-malleissa olleiden turbojen kanssa. Tässä mm. jakopää ketjulla kun OPC (C20LET?) hihnalla.
Kuka mahtaa myydä tähän moottoriin virityssarjoja? Olen ottanut autosta jo ajotuntumia ja huomasin että selvästi pieni lisäpotku ei olisi haitaksi, varmaan jos vakiosta saisi +30hp ja +50Nm lisää niin olisi jo ok. Tällainen pitäisi olla varmaan mahdollista pelkällä lastutuksella? Enempää virityksiä en kaipaisikaan (etuveto kuitenkin) ja ehdottomasti en tekniikan kestävyyden kustannuksella.
Muutenkin GTS-fiilarit kiinnostavat.. jotain luinkin jo muutamista aiemmista ketjuista, mutta aina kiinnostaisi kuulla lisää. Huom! Ne joille autoon on hammastanko vaihdettu takuuseen, onko teille annettu jotain lisävakuuksia siitä että uusi tanko on kestävämpi kuin vanha? Itse olen hankkimassa about jotain -03 vuosimallia, 50-70 tuhatta ajettua, joten ekan tällaisen vian saisi ehkä takuuseen, mutta jos se uusii 100-120t kohdilla niin mitäs sitten tehdään..
Miksi sanoin että jos se on opel? Koska tässä hintaluokassa 25+ tuhatta on toki paljon muitakin vaihtoehtoja, esim. Saksasta saisi 00-vuosimallista lähtien 6-koneisia coupe-bemareita, turbo-audeja ja -volvoja, valinnanvaraa on että hirvittää.