Säätimien valot B-Vectra
-
_palomaki_
- 'Kadett'

Säätimien valot B-Vectra
Miten irtoaa lämmityksen jne. säätöpotikoitten katkasijat irti että saapi polttimot vaihdettua? ku on kaikki pimeenä.
B Vectra, katkaisijoiden valot
Onkos kukaan aukonut noita istuinlämppärin yms kytkimiä, pääseekö niiden polttimoita vaihtamaan? Ilmastoinnin kytkin lähinnä ketuttaa, kun ei oikein ilman merkkivaloa tiedä onko päällä vai ei. (Ellei aina pysäytä ja kuulostele puhallin ja ratio sammuksissa.)
Ilmastoinnin kytkin
Ilmastoinnin kytkin (kuten muutkin saman rivin kytkimet) yhtä kokonaisuutta, jossa on painike, merkkivalo, liittimet yms. Eli koko roska on samassa. Helpoimmalla pääsee kun ostaa merkkiliikkeestä korvaavan nupin tilalle. Pois kytkin tulee paikaltaan vaikka kahdella kapealla puukolla. Itse sain sen paikaltaan Leathermanin terällä varovasti vuoron perään kummaltakin puolelta vipuamalla. On kuulemma mahdollista vaihtaa nappiin pelkkä merkkivalon ledi, mutta se vaatii napin purkamisen jossa jousia yms lentelee suuntaan X ja Y ja sen jälkeen kolvilla vanhan ledin irroittamisen ja uuden juottamisen paikalleen.
Eli siitä vaan jos olet elektroniikka-asentaja. Mun laiskuuslukemalla mä vaihdoin koko napin.
Eli siitä vaan jos olet elektroniikka-asentaja. Mun laiskuuslukemalla mä vaihdoin koko napin.
Re: Säätimien valot B-Vectra
Tilasin tuolta ilmastoinnin napin https://www.crazyleds.co.uk/Vectra-LED- ... itch..html