Ascona C

Keskustelua Opeleista
Vastaa Viestiin
|Niksu|
'Diplomat'
'Diplomat'
Viesti:

Viesti Kirjoittaja |Niksu| »

Mitkä ovat c asconan hyvät ja huonot puolet?
Yleensäkin c asconoita näkyy tuunattuina aika vähän ja olisi kiinnostavaa tietää että moniki täällä omistaa tuunatun aksonan?
Kuolematon totuus: Miesten ja pikkupoikien ainoa ero on heidän leikkikalujensa hinnoissa.
Owner of Yellow Devil Opel Vectra A Tbo "Jumaliste mikä ämpäriTurbo!
niko . sakko @ kotinet . com
markkuk
'Senator'
'Senator'

Viesti Kirjoittaja markkuk »

ei mulla mitään tuunattua ole, mutta:
-onhan se suht hyvä ajaa ja
-osat on halpoja (ja miltei kaikkien muiden ooppelien osat passaa)
Chewie
'Admiral'
'Admiral'
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Chewie »

Tere

Mä oon hieman laitellu omaa 5dr Asconaa, mm. alustasarja, "16 alut, osia korin värissä, merkit poistettu, tummat takavalot, luomet, maski tekeillä jne.

Mun mielestä pirun hyvä ajaa (varsinkin Weitecin alustasatsilla). :smile: Takapenkillä sais olla kyllä hieman enemmän tilaa, sillä jos ottaa porukkaa takapenkille niin siellä on kuulemma vähän ahdasta. Takaluukussa taas onkin sitten mukavasti tilaa, mahtuis vaikka parit subbarit ja vielä sais muutakin tavaraa sinne (ainakin 5-ovisessa). Ja ainakin meikäläisen mielestä varsin luotettava, koskaan ei oo tielle jättäny.

Suurempia vikoja ei nyt tule mieleen, muuta kuin koneen pienet öljyhikoilut, mutta taitavat olla tyyppivika, ainakin tuossa 1.6S koneessa. Pitäskin varmaan vaihtaa 2.0 16v tilalle... :grin:
Samoin useissa ascoissa on ruostetta reilusti, mutta siltäkin on helppo välttyä jos on yhtään intoa pulailla autoa. Onhan ne jos aika vanhoja pelejä.
Team Grave Digger
Vectra '90 20NE
|Niksu|
'Diplomat'
'Diplomat'
Viesti:

Viesti Kirjoittaja |Niksu| »

Mulla ei ainakaan ole omassa 1.6SH koneessa mitään vikoja ei tiputa yhtään öljyäkään.
Kuolematon totuus: Miesten ja pikkupoikien ainoa ero on heidän leikkikalujensa hinnoissa.
Owner of Yellow Devil Opel Vectra A Tbo "Jumaliste mikä ämpäriTurbo!
niko . sakko @ kotinet . com
irmeli82
'Kapitän'
'Kapitän'
Viesti:

Viesti Kirjoittaja irmeli82 »

Mulla perus 2.0 gt irmscher eikä oo ollu mitään muuta vikaa kun monet varaosat maksaa mansikoita...
Vastaa Viestiin