Mitkä ovat c asconan hyvät ja huonot puolet?
Yleensäkin c asconoita näkyy tuunattuina aika vähän ja olisi kiinnostavaa tietää että moniki täällä omistaa tuunatun aksonan?
Ascona C
Tere
Mä oon hieman laitellu omaa 5dr Asconaa, mm. alustasarja, "16 alut, osia korin värissä, merkit poistettu, tummat takavalot, luomet, maski tekeillä jne.
Mun mielestä pirun hyvä ajaa (varsinkin Weitecin alustasatsilla).
Takapenkillä sais olla kyllä hieman enemmän tilaa, sillä jos ottaa porukkaa takapenkille niin siellä on kuulemma vähän ahdasta. Takaluukussa taas onkin sitten mukavasti tilaa, mahtuis vaikka parit subbarit ja vielä sais muutakin tavaraa sinne (ainakin 5-ovisessa). Ja ainakin meikäläisen mielestä varsin luotettava, koskaan ei oo tielle jättäny.
Suurempia vikoja ei nyt tule mieleen, muuta kuin koneen pienet öljyhikoilut, mutta taitavat olla tyyppivika, ainakin tuossa 1.6S koneessa. Pitäskin varmaan vaihtaa 2.0 16v tilalle...
Samoin useissa ascoissa on ruostetta reilusti, mutta siltäkin on helppo välttyä jos on yhtään intoa pulailla autoa. Onhan ne jos aika vanhoja pelejä.
Mä oon hieman laitellu omaa 5dr Asconaa, mm. alustasarja, "16 alut, osia korin värissä, merkit poistettu, tummat takavalot, luomet, maski tekeillä jne.
Mun mielestä pirun hyvä ajaa (varsinkin Weitecin alustasatsilla).
Suurempia vikoja ei nyt tule mieleen, muuta kuin koneen pienet öljyhikoilut, mutta taitavat olla tyyppivika, ainakin tuossa 1.6S koneessa. Pitäskin varmaan vaihtaa 2.0 16v tilalle...
Samoin useissa ascoissa on ruostetta reilusti, mutta siltäkin on helppo välttyä jos on yhtään intoa pulailla autoa. Onhan ne jos aika vanhoja pelejä.
Team Grave Digger
Vectra '90 20NE
Vectra '90 20NE