Kenen punainen G sedan astra jäsenten autoissa?

Keskustelua Opeleista
Vastaa Viestiin
TEPE
'Senator'
'Senator'

Viesti Kirjoittaja TEPE »

Kukahan lie omistaa tuon kyseisen pirssin. Ois vaan mielenkiinnolla halunnu tietää että minkä kokoiset ne spiderin vanteet siinä autossa on ja millä et:llä? Meidän sedanissa on nyt noi Irmscherin 16 vanteet, mutta niissä on ehkä liian iso se ET luku kun ovat niin sisällä lokarissa..
ata
OCF Yhteyshenkilö
OCF Yhteyshenkilö

Viesti Kirjoittaja ata »

Punainen sedan Astra jossa on Mille Miglia-vanteet on aktiivijäsenen täällä foorumissa nimellä TURKKA auto. Turkka varmaan vastaa itse tarkempiin tietoihin.
TURKKA
OCF Member 2015

Viesti Kirjoittaja TURKKA »

Tulee tämä vastaus vähän myöhässä,en ole muutamaan päivään kerennyt lukemaan foorumia.

Vanteet on kooltaan 7*17 ET 35.
Renkaina on 215/40 17 Avonit

Hyvin on pyörineet jo 3 kesää,eivät ota mistään kiinni.
TEPE
'Senator'
'Senator'

Viesti Kirjoittaja TEPE »

Paljoko sulla on tossa autossa madallusta? Itellä on kans suunnitelmissa hommata 17 tuumaset ja tuo ET luku oli hyvä tietää siitä kiitokset sulle :smile: Tiedätkö muuten että onko noita tunattuja sedan astroja paljoa liikenteessä. Minä oon täällä Oulussa ja olen ehkä yhden punaisen nähnyt jossa oli madallettu alusta....HB malleja on sitten ollu vaikka toisille jakaa :smile: Mistäkähän kannattaisi tai saisi halvimmalla 17 vanteet renkaineen? Tietysti käytetytkään eivät ole huono ratkaisu jos ne ovat suorat.
TURKKA
OCF Member 2015

Viesti Kirjoittaja TURKKA »

Mdallusta on 35mm ja iskarit on vakiot.Tälläkin ottaa välillä pohja kinni.

Eipä noita edes vähän "tuunattuja" sedaneita monta ole näkynyt.Kouvolan kokoontumisessa oli mun lisäksi yksi eikä siihenkään paljon mitään oltu tehty ainakaan silloin.

Omat vanteet ja renkaat ostin Euromasterilta Turusta,sain kaverin kautta aika edullisesti.Kiertele lähialueen liikkeet läpi ja esim. GTI-lehdessä on aika paljon rengasliikkeitten ilmoituksia.
Vastaa Viestiin