Kenen punainen G sedan astra jäsenten autoissa?
Paljoko sulla on tossa autossa madallusta? Itellä on kans suunnitelmissa hommata 17 tuumaset ja tuo ET luku oli hyvä tietää siitä kiitokset sulle
Tiedätkö muuten että onko noita tunattuja sedan astroja paljoa liikenteessä. Minä oon täällä Oulussa ja olen ehkä yhden punaisen nähnyt jossa oli madallettu alusta....HB malleja on sitten ollu vaikka toisille jakaa
Mistäkähän kannattaisi tai saisi halvimmalla 17 vanteet renkaineen? Tietysti käytetytkään eivät ole huono ratkaisu jos ne ovat suorat.
Mdallusta on 35mm ja iskarit on vakiot.Tälläkin ottaa välillä pohja kinni.
Eipä noita edes vähän "tuunattuja" sedaneita monta ole näkynyt.Kouvolan kokoontumisessa oli mun lisäksi yksi eikä siihenkään paljon mitään oltu tehty ainakaan silloin.
Omat vanteet ja renkaat ostin Euromasterilta Turusta,sain kaverin kautta aika edullisesti.Kiertele lähialueen liikkeet läpi ja esim. GTI-lehdessä on aika paljon rengasliikkeitten ilmoituksia.
Eipä noita edes vähän "tuunattuja" sedaneita monta ole näkynyt.Kouvolan kokoontumisessa oli mun lisäksi yksi eikä siihenkään paljon mitään oltu tehty ainakaan silloin.
Omat vanteet ja renkaat ostin Euromasterilta Turusta,sain kaverin kautta aika edullisesti.Kiertele lähialueen liikkeet läpi ja esim. GTI-lehdessä on aika paljon rengasliikkeitten ilmoituksia.