etujarrupalan vaihto onkelma veccu-b KIIRE!!
nonniin vaihdoin äsken etujarrupalat vectraani 96:n sportti ja kuskinpuolelta oli tietysti se kulumisen ilmoitusanturihässäkkä poikki jo...No eipä se mittää VAAN, kun laitoin uudet palat ja kokosin ja eiku koe ajolle ...niin poljin pohjaa turahti ja kun pumppaa siihen saa hiukan kovuutta, mutta kohtaa taas painuu pohjaan...BTW puristaessani mäntiä sisäänpäin satulaan turskahti tietysti ylimääräiset nesteet konehuoneeseen...oisko tuossa se vika??Ilmasin etujarrut jo , ei ilmaa havaittavissa?? Mitäpä nyt tehhään...??
Ascona 2.0 S vm. 1980
[quote]
On 2004-06-17 12:25, ouppelixi wrote:
Heh...Olin tietty "asentanut" sen jousen väärin, eli koko satula pääsi heilumaan kun poljinta painoi...Ilmankos ne jouset meni niin helposti paikoilleen..
No nyt pelittää ja toimii taas Opeli mun!!

BTW- paljonko maksaa se kulumisen tunnistimen johto zydeemi, kuskin puolelta kulunut poikki..??
On 2004-06-17 12:25, ouppelixi wrote:
Heh...Olin tietty "asentanut" sen jousen väärin, eli koko satula pääsi heilumaan kun poljinta painoi...Ilmankos ne jouset meni niin helposti paikoilleen..
No nyt pelittää ja toimii taas Opeli mun!!
BTW- paljonko maksaa se kulumisen tunnistimen johto zydeemi, kuskin puolelta kulunut poikki..??
Ascona 2.0 S vm. 1980