etujarrupalan vaihto onkelma veccu-b KIIRE!!

Auton alustaan liittyvä keskustelu.
Renkaat, vanteet, madaltaminen, jarrut, jne...
ouppelixi
'Senator'
'Senator'

Viesti Kirjoittaja ouppelixi »

nonniin vaihdoin äsken etujarrupalat vectraani 96:n sportti ja kuskinpuolelta oli tietysti se kulumisen ilmoitusanturihässäkkä poikki jo...No eipä se mittää VAAN, kun laitoin uudet palat ja kokosin ja eiku koe ajolle ...niin poljin pohjaa turahti ja kun pumppaa siihen saa hiukan kovuutta, mutta kohtaa taas painuu pohjaan...BTW puristaessani mäntiä sisäänpäin satulaan turskahti tietysti ylimääräiset nesteet konehuoneeseen...oisko tuossa se vika??Ilmasin etujarrut jo , ei ilmaa havaittavissa?? Mitäpä nyt tehhään...??
Ascona 2.0 S vm. 1980
@stra Gsi
'Admiral'
'Admiral'

Viesti Kirjoittaja @stra Gsi »

No eipä sieltä mitään pihalle saisi lentää,, uus tiivistesatsi satulaan jos nesteet pihalle roisku? ellei sitte ilmaruuvi oo auki/letku paskana????
ouppelixi
'Senator'
'Senator'

Heh...Olin tietty "asentanut" sen jousen väärin, eli koko satula pääsi heilumaan kun poljinta painoi...Ilmankos ne jouset meni niin helposti paikoilleen..
No nyt pelittää ja toimii taas Opeli mun!!
:smile:
Ascona 2.0 S vm. 1980
ouppelixi
'Senator'
'Senator'

[quote]
On 2004-06-17 12:25, ouppelixi wrote:
Heh...Olin tietty "asentanut" sen jousen väärin, eli koko satula pääsi heilumaan kun poljinta painoi...Ilmankos ne jouset meni niin helposti paikoilleen..
No nyt pelittää ja toimii taas Opeli mun!!
:smile:

BTW- paljonko maksaa se kulumisen tunnistimen johto zydeemi, kuskin puolelta kulunut poikki..??
Ascona 2.0 S vm. 1980
Vastaa Viestiin