A Vectran Weitec Ultra GT
-
VECTRA irmscher
- 'Admiral'

-
VECTRA irmscher
- 'Admiral'

Moottori oli mitattaessa 8v c20ne, nykyään 16v c20xe ja etupää näyttäis olevan vähäsen alempana...en ole mitannut.Malli GL vm.90.On 2003-11-08 19:14, Samus wrote:
Katotaan nyt ihan piruuttaan että onko eri vectran malleissa eroja noide korkeuksien osalta. Eli mikä on malli A tietysti mutta moottori, malli(L,GL,GLS), vuosi.
-
VECTRA irmscher
- 'Admiral'

Kyllä se ihan hyvä alustasarja on.Siihen hintaan ei varmaan paljoa parempaa saa.Jämäkkyyttä on riittävästiOn 2003-11-08 20:16, polarbear wrote:
Onkos muuten minkälainen sarja vectrassa tuo ? Itellä oli golfissa ultragt 60mm ja oli kyllä ainakin jäykkä, ehkä liiankin "vakio" ajoon.. onko samanlainen ? jos on niin pitää keväällä ostaa![]()
Oli ihan pakko laittaa oma "mittaustulos" kun omassa A-X Vecussa on -35 mm alustasarja mallia G&M ja "viralliset" katastusmiehen mittaamat mitat ovat 300mm ja 320mm...On 2003-11-08 18:16, VPOPEL wrote:
320mm edessä ja 340mm takana.Tollaset mitat katsastusmies mittas.
Kadett C 16V -76
Manta B turbo -76
Omega B turbo -96
Manta B turbo -76
Omega B turbo -96
-
puuhapete81
- 'Senator'

Mulla Weitec:in Ultra Gt-60mm sarja parast aikaa A-Vecculin alla ja edessä mitat 280mm ja takana 290mm. Ennenkun asensin sarjan mittasin vakio alustan ni edessä 400mm ja takana 410mm. Vai tiputtaa 60mm?!? Todellisuus oli 120mm! Huhu kertoo että Weitec:in madallus on aina joko paljon ilmoitettua enemmän tai sit vähemmän! En tiedä kuinka paljon pitää paikkansa mutta mun kohdalla tuli enemmän kuin pyysin! En valita,, on meinaa tyylikkään näköinen näin matalana!
How low can you go?
Joopa joo! Tossa toisaalla just utelin että mitä se koppalakki siellä konttorilla tekee kun joskus saan aikaseks mentyä muutoskatsastaa tota madallusta. Maavara takapöntöstä on noin 11cm ja matallimmasta kohasta oli 9cm, et sen mukaan pitäis mennä läpi mut katotaan nyt sitten kun uskallan mennä näytille. Muuten on aivan helvetin hyvä ajaa,motarilla on yllättävän pehmeää menoa mut sit hitaamissa nopeuksissa nuo montut tuntuu "kovemmin" mut ei häiritse,ainakaan mua. Hesan mukulakivillä ajo onnistuu ihan normaalisti,vaikka silon kun noita iskettiin alle pelkäsin että paikat tippuu hampaista muut kuten sanottu, ylltäys oli POSITIIVINEN:-D
. Vielä kun sais aikaseks laitettua noi Powerflexin puslat joka nurkkaan, tuolla ne loujuu hyllyssä koko sarja! Mä kyllä ilmoitan tänne miten katsastuksessa meni kun oon käyny! Mutta suosittelen lämpimästi hankintaa!!!:-D
How low can you go?
Onko TUV hyväksynnäs sanottu että se mafaltaa -60mm?
MInkä kokoset vanteet alla? Tällä hetkellä ittellä on 16", mutta ajattelin homaata kevääksi 17".
Onko sulla kuvia sun vectrasta, jos on niin pistä tuleen.
koivja@hotmail.com
MInkä kokoset vanteet alla? Tällä hetkellä ittellä on 16", mutta ajattelin homaata kevääksi 17".
Onko sulla kuvia sun vectrasta, jos on niin pistä tuleen.
koivja@hotmail.com
Itte tekemällä saa parasta jälkeä.
Ei lue tuv todistuksessa madallus lukemia(ONNEKS!!) Nyt on 15" Mut kun kevät taas koittaa ni 18" olis yrityksessä saada alle! 17*7" mahtu hyvin alle 215/40 renkailla eikä ottanu mihkään kiinni! Kuvat tuohoutu muuton aikana kun emäntä tiputti koneneen rekan perälaudalta, mutta otan uusia ja pistän sulle tulee jossain vaiheessa!
How low can you go?