Katsastamaton auto leimalle, entä jos ei mene läpi?
- Freelancer85
- 'Admiral'

- Viesti:
Katsastamaton auto leimalle, entä jos ei mene läpi?
Elikkäs jos viet auton leimalle jossa katsastusaika umpeutunut ja auto ei mee läpi viekö ne kilvet autosta heti? Entäs aiheuttaako se lisäkustannuksia?
Opel Astra F
- Freelancer85
- 'Admiral'

- Viesti:
Kaksi kertaa olen yrittänyt varata ajan konttorille, kun olen ollut viemässä katsastamatonta autoa katsastukseen. Kummallakaan kerralla ei mitään aikaa herunut. Sanoivat vain, ettei heillä ole mitään ajanvarausjärjestelmää... Kaipa poliisiltakin löytyy sen verran pelisilmää tuommoiseen tapaukseen. Harvemmin sitä autoa kovin pitkälle tarvitsee katsastuksen takia ajaa.

Mulla meni molemmista autoista leima umpeen ennen katsastusta, katsastin autot toisella paikkakunnalla, kun omalla paikkakunnalla 1,5 viikon jono...
Toisessa paikassa ei ollut ajanvarausjärjestelmää, mutta ottivat rekisterinumeron ylös, JOS poliisit soittavat ja kyselevät.
Toisessa paikassa ei ollut ajanvarausjärjestelmää, mutta ottivat rekisterinumeron ylös, JOS poliisit soittavat ja kyselevät.
Opel Omega MV6
Nissan 200SX s14
Nissan 200SX s14
Ei konttorille tarvitse aikaa varata, riittää että ilmoitat konttorille että olet tulossa katsastamaan autoa josta on leima pitkänä. Konttorilla ottavat rekisteritunnuksen ylös sitten siltä varalta jos poliisit pysäyttävät matkalla sinne.Antero kirjoitti:Kaksi kertaa olen yrittänyt varata ajan konttorille, kun olen ollut viemässä katsastamatonta autoa katsastukseen. Kummallakaan kerralla ei mitään aikaa herunut. Sanoivat vain, ettei heillä ole mitään ajanvarausjärjestelmää... Kaipa poliisiltakin löytyy sen verran pelisilmää tuommoiseen tapaukseen. Harvemmin sitä autoa kovin pitkälle tarvitsee katsastuksen takia ajaa.
Ajatus oli lähinnä siinä, ettei konttoria kiinnostanut hevonkukkua minun autoni, tai katsastamattomalla autolla ajamisen ongelmat.Enochian kirjoitti:Ei konttorille tarvitse aikaa varata, riittää että ilmoitat konttorille että olet tulossa katsastamaan autoa josta on leima pitkänä. Konttorilla ottavat rekisteritunnuksen ylös sitten siltä varalta jos poliisit pysäyttävät matkalla sinne.Antero kirjoitti:Kaksi kertaa olen yrittänyt varata ajan konttorille, kun olen ollut viemässä katsastamatonta autoa katsastukseen. Kummallakaan kerralla ei mitään aikaa herunut. Sanoivat vain, ettei heillä ole mitään ajanvarausjärjestelmää... Kaipa poliisiltakin löytyy sen verran pelisilmää tuommoiseen tapaukseen. Harvemmin sitä autoa kovin pitkälle tarvitsee katsastuksen takia ajaa.