Katsastamaton auto leimalle, entä jos ei mene läpi?

Keskustelua Opeleista
Vastaa Viestiin
Freelancer85
'Admiral'
'Admiral'
Viesti:

Katsastamaton auto leimalle, entä jos ei mene läpi?

Viesti Kirjoittaja Freelancer85 »

Elikkäs jos viet auton leimalle jossa katsastusaika umpeutunut ja auto ei mee läpi viekö ne kilvet autosta heti? Entäs aiheuttaako se lisäkustannuksia?
Opel Astra F
B-66
'Agila'

Viesti Kirjoittaja B-66 »

Ei vie kilpiä,saat ajaa takaisin korjaamolle/tallille/kotiin,jos vikalistassa ei ole ajokieltoa aiheuttavaa vikaa,lisäkustannukset jälkitarkastus 18€.
Freelancer85
'Admiral'
'Admiral'
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Freelancer85 »

Kiitoksia kovasti! Tämä lämmitti sydäntä. Uskaltaa viedä tuon "vikalistalle" :D

Entäs miliisit jos pysäyttää kun ajaa konttorille?
Opel Astra F
TJT
'Diplomat'
'Diplomat'

Viesti Kirjoittaja TJT »

Freelancer85 kirjoitti: Entäs miliisit jos pysäyttää kun ajaa konttorille?
Penaltia tulee, ellei ole varattua aikaa katsastukseen.
"ON ERI ASIA TARVITA NIITÄ SAATANAN VALOJA, KUIN TAAS SE, ETTÄ OMAT VALOT AUTTAISI ASIAAN NIINKUIN NIITTEN KUULUISI! -Jiri
harza
'Diplomat'
'Diplomat'

Viesti Kirjoittaja harza »

TJT kirjoitti:
Freelancer85 kirjoitti: Entäs miliisit jos pysäyttää kun ajaa konttorille?
Penaltia tulee, ellei ole varattua aikaa katsastukseen.
Näin on, soita sinne konttorille ennen kuin menet, niin olet kuivilla.
-Opel Omega Evo-500
-Opel Rekord c -71
http://www.kerasenautomaalaamo.fi
Antero
'Diplomat'
'Diplomat'

Viesti Kirjoittaja Antero »

Kaksi kertaa olen yrittänyt varata ajan konttorille, kun olen ollut viemässä katsastamatonta autoa katsastukseen. Kummallakaan kerralla ei mitään aikaa herunut. Sanoivat vain, ettei heillä ole mitään ajanvarausjärjestelmää... Kaipa poliisiltakin löytyy sen verran pelisilmää tuommoiseen tapaukseen. Harvemmin sitä autoa kovin pitkälle tarvitsee katsastuksen takia ajaa.
Kuva
SharPei
'Admiral'
'Admiral'

Viesti Kirjoittaja SharPei »

Mulla meni molemmista autoista leima umpeen ennen katsastusta, katsastin autot toisella paikkakunnalla, kun omalla paikkakunnalla 1,5 viikon jono...
Toisessa paikassa ei ollut ajanvarausjärjestelmää, mutta ottivat rekisterinumeron ylös, JOS poliisit soittavat ja kyselevät.
Opel Omega MV6
Nissan 200SX s14
Enochian
'Diplomat'
'Diplomat'
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Enochian »

Antero kirjoitti:Kaksi kertaa olen yrittänyt varata ajan konttorille, kun olen ollut viemässä katsastamatonta autoa katsastukseen. Kummallakaan kerralla ei mitään aikaa herunut. Sanoivat vain, ettei heillä ole mitään ajanvarausjärjestelmää... Kaipa poliisiltakin löytyy sen verran pelisilmää tuommoiseen tapaukseen. Harvemmin sitä autoa kovin pitkälle tarvitsee katsastuksen takia ajaa.
Ei konttorille tarvitse aikaa varata, riittää että ilmoitat konttorille että olet tulossa katsastamaan autoa josta on leima pitkänä. Konttorilla ottavat rekisteritunnuksen ylös sitten siltä varalta jos poliisit pysäyttävät matkalla sinne.
Antero
'Diplomat'
'Diplomat'

Viesti Kirjoittaja Antero »

Enochian kirjoitti:
Antero kirjoitti:Kaksi kertaa olen yrittänyt varata ajan konttorille, kun olen ollut viemässä katsastamatonta autoa katsastukseen. Kummallakaan kerralla ei mitään aikaa herunut. Sanoivat vain, ettei heillä ole mitään ajanvarausjärjestelmää... Kaipa poliisiltakin löytyy sen verran pelisilmää tuommoiseen tapaukseen. Harvemmin sitä autoa kovin pitkälle tarvitsee katsastuksen takia ajaa.
Ei konttorille tarvitse aikaa varata, riittää että ilmoitat konttorille että olet tulossa katsastamaan autoa josta on leima pitkänä. Konttorilla ottavat rekisteritunnuksen ylös sitten siltä varalta jos poliisit pysäyttävät matkalla sinne.
Ajatus oli lähinnä siinä, ettei konttoria kiinnostanut hevonkukkua minun autoni, tai katsastamattomalla autolla ajamisen ongelmat.
Kuva
Vastaa Viestiin