Kannettava mp3-soitin autoon
Kannettava mp3-soitin autoon
Olen suunnitellut kannettavan mp3-soittimen kytkemistä autosoittimeen.
Tällaista suunnittelen:
USB-autolaturi, josta piuha mp3-soittimeen
piuha kuulokeliitännästä -> 2x uros RCA
Teline autoon
Nyt olisi vaan hakusessa mp3-soitin.
Pixmaniasta olen katsellut.
http://www.pixmania.com/fi/fi/593657/ar ... t-mus.html
Onko tuosta kellään kokemuksia?
Tällaista suunnittelen:
USB-autolaturi, josta piuha mp3-soittimeen
piuha kuulokeliitännästä -> 2x uros RCA
Teline autoon
Nyt olisi vaan hakusessa mp3-soitin.
Pixmaniasta olen katsellut.
http://www.pixmania.com/fi/fi/593657/ar ... t-mus.html
Onko tuosta kellään kokemuksia?
Tuo mp3-soitin on todennäköisesti todella surkea ja tuollaiset viritykset tuppaa kaatumaan omaan nokkeluuteensa. Itse olen ties mitä yrittänyt viritellä säästääkseni rahaa, mutta todellisuudessa olisi päässyt halvemmalla kun olisi heti ostanut tässä tapauksessa sen mp3-autosoittimen 
300e:lla saa jo dvd/divx-soittimen 7" näytöllä, mutta pysy kaukana niistä. Täyttä kuraa.
300e:lla saa jo dvd/divx-soittimen 7" näytöllä, mutta pysy kaukana niistä. Täyttä kuraa.
Tuohon tilanteeseen voisin suositella Alpinen soittimia: http://www.fanaticaudio.com/tuotteet.ph ... mistaja=95
Itselleni tulossa iDA-X200 + iPod/joku muu soitin ja myöhemmin ehkä kaveriksi PXA-H100 prossu.
Itselleni tulossa iDA-X200 + iPod/joku muu soitin ja myöhemmin ehkä kaveriksi PXA-H100 prossu.
Soittimena on Pioneer DEH-P6800MP Tietoa
Ja soittimesta löytyy Aux In liitäntä.
Mitäs mieltä ootte tästä halpis soittimesta? Tuolta löytyisi myös 99e näyttö.
Ja soittimesta löytyy Aux In liitäntä.
Mitä tarkoitat mp3-autosoittimella, itse ymmärrän tuon oman soittimeni mp3-autosoittimeksi? Tarkoitatko sellaista jossa usb-, muistikorttipaikka yms.?Puzkis kirjoitti:Tuo mp3-soitin on todennäköisesti todella surkea ja tuollaiset viritykset tuppaa kaatumaan omaan nokkeluuteensa. Itse olen ties mitä yrittänyt viritellä säästääkseni rahaa, mutta todellisuudessa olisi päässyt halvemmalla kun olisi heti ostanut tässä tapauksessa sen mp3-autosoittimen
Mitäs mieltä ootte tästä halpis soittimesta? Tuolta löytyisi myös 99e näyttö.
Calibrassa mulla on JVC:n mp3-cd-soitin missä on lisävarusteena hankittu line-in-RCA-moduli, jossa on tuollainen RCA-3,5mm-piuha jossa yleensä kiinni navigaattori joka soittaa myös mp3:sia SD-kortilta ja tuo yhdistelmä toimii oikein mainiosti, kun ei tarvitse niitä ämpäreitä enää polttaa cd-r-levylle. Äänenlaadussa ei ole mitään vikaa ja navigaattorin iso värillinen kosketusnäyttö toimii hyvin myös mp3-soittimen näyttönä autossa.
GTO:ssa on tällä hetkellä FM-lähettimellä varustettu mp3-soitin jossa on line in- sekä USB-liittimet ja kaukosäätö, koska auton alkuperäisesssä integroidussa stereossa ei ole line in-liitäntää ja äänenlaatu on surkea, joten on tullut kuunneltua siinä enemmän tavallisia cd-levyjä.
GTO:ssa on tällä hetkellä FM-lähettimellä varustettu mp3-soitin jossa on line in- sekä USB-liittimet ja kaukosäätö, koska auton alkuperäisesssä integroidussa stereossa ei ole line in-liitäntää ja äänenlaatu on surkea, joten on tullut kuunneltua siinä enemmän tavallisia cd-levyjä.
Opel Calibra 2.0 16V Turbo 4x4 C20LET '92 - Pontiac GTO 5.7 V8 LS1 '04 (Holden) - Pontiac Tempest 2d HT Coupe V8 5.8 '70
Minkähänmoinen navigaattori mahtaa olla kyseessä?ata kirjoitti:Calibrassa mulla on JVC:n mp3-cd-soitin missä on lisävarusteena hankittu line-in-RCA-moduli, jossa on tuollainen RCA-3,5mm-piuha jossa yleensä kiinni navigaattori joka soittaa myös mp3:sia SD-kortilta ja tuo yhdistelmä toimii oikein mainiosti, kun ei tarvitse niitä ämpäreitä enää polttaa cd-r-levylle. Äänenlaadussa ei ole mitään vikaa ja navigaattorin iso värillinen kosketusnäyttö toimii hyvin myös mp3-soittimen näyttönä autossa.
Minulla nyt jo vähän vanhanmallinen Garmin nüvi 350, taitaa tuo mp3-soitintoiminto ja 3,5 mm plugi äänelle löytyä monista muistakin navigaattoreista.Pasi87 kirjoitti:Minkähänmoinen navigaattori mahtaa olla kyseessä?ata kirjoitti:Calibrassa mulla on JVC:n mp3-cd-soitin missä on lisävarusteena hankittu line-in-RCA-moduli, jossa on tuollainen RCA-3,5mm-piuha jossa yleensä kiinni navigaattori joka soittaa myös mp3:sia SD-kortilta ja tuo yhdistelmä toimii oikein mainiosti, kun ei tarvitse niitä ämpäreitä enää polttaa cd-r-levylle. Äänenlaadussa ei ole mitään vikaa ja navigaattorin iso värillinen kosketusnäyttö toimii hyvin myös mp3-soittimen näyttönä autossa.
Opel Calibra 2.0 16V Turbo 4x4 C20LET '92 - Pontiac GTO 5.7 V8 LS1 '04 (Holden) - Pontiac Tempest 2d HT Coupe V8 5.8 '70