Kannettava mp3-soitin autoon

Kaikki autohifiin liityvät asiat.
Soittimet, kaiuttimet, vahvistimet, johtosarjat, jne...
Pasi87
'Senator'
'Senator'

Kannettava mp3-soitin autoon

Viesti Kirjoittaja Pasi87 »

Olen suunnitellut kannettavan mp3-soittimen kytkemistä autosoittimeen.

Tällaista suunnittelen:
USB-autolaturi, josta piuha mp3-soittimeen
piuha kuulokeliitännästä -> 2x uros RCA
Teline autoon

Nyt olisi vaan hakusessa mp3-soitin.
Pixmaniasta olen katsellut.
http://www.pixmania.com/fi/fi/593657/ar ... t-mus.html
Onko tuosta kellään kokemuksia?
Vartis
'Agila'

Viesti Kirjoittaja Vartis »

Fm-Lähetinkin olis ihan kätevä?
Pasi87
'Senator'
'Senator'

Vartis kirjoitti:Fm-Lähetinkin olis ihan kätevä?
Niistä olen lukenut vain huonoa.
Katatonia
'Admiral'
'Admiral'

Viesti Kirjoittaja Katatonia »

miks pitää tehä noin vaikeesti?
ei noi usb/kortinlukijalla olevat soittimet paljoa enään maksa, ja kuitenkin helpompaa siitä soittimesta vaihtaa kappaletta...
Enochian
'Diplomat'
'Diplomat'
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Enochian »

Pasi87 kirjoitti:
Vartis kirjoitti:Fm-Lähetinkin olis ihan kätevä?
Niistä olen lukenut vain huonoa.
Aika paljon häiriötä aiheuttaa noi kuulokeliitäntään laitettavat rca-adapteritkin, itse suosittelisin ostamaan kokonaan uuden soittimen jossa on mp3-toisto, yms.
Pasi87
'Senator'
'Senator'

Kun ei viitsisi tuhlata uuteen soittimeen. prkl.
Toisaalta olen katsellut DVD-soitinta usb liitännällä ja 7" näyttöä.

Ainakaan en yli 300e halua maksaa näytöstä ja soittimesta. Oisko kellään käytettynä?
Puzkis
'Kapitän'
'Kapitän'

Viesti Kirjoittaja Puzkis »

Tuo mp3-soitin on todennäköisesti todella surkea ja tuollaiset viritykset tuppaa kaatumaan omaan nokkeluuteensa. Itse olen ties mitä yrittänyt viritellä säästääkseni rahaa, mutta todellisuudessa olisi päässyt halvemmalla kun olisi heti ostanut tässä tapauksessa sen mp3-autosoittimen :)

300e:lla saa jo dvd/divx-soittimen 7" näytöllä, mutta pysy kaukana niistä. Täyttä kuraa.
ipa
'Diplomat'
'Diplomat'

Viesti Kirjoittaja ipa »

siis sinulla on jo soitin josta löytyy line-in RCA liitäntä jostain mankan takaa?
suurimmassa osassa soittimia kaikki RCA liitännät kun on pelkkiä ulostuloja.
Vectra OPC vagon, Astra j ctdi paku, Astra h GTC, Vectra c sedan.
andy83
'Kadett'
'Kadett'

Viesti Kirjoittaja andy83 »

Tuohon tilanteeseen voisin suositella Alpinen soittimia: http://www.fanaticaudio.com/tuotteet.ph ... mistaja=95

Itselleni tulossa iDA-X200 + iPod/joku muu soitin ja myöhemmin ehkä kaveriksi PXA-H100 prossu.
Pasi87
'Senator'
'Senator'

Soittimena on Pioneer DEH-P6800MP Tietoa
Ja soittimesta löytyy Aux In liitäntä.
Puzkis kirjoitti:Tuo mp3-soitin on todennäköisesti todella surkea ja tuollaiset viritykset tuppaa kaatumaan omaan nokkeluuteensa. Itse olen ties mitä yrittänyt viritellä säästääkseni rahaa, mutta todellisuudessa olisi päässyt halvemmalla kun olisi heti ostanut tässä tapauksessa sen mp3-autosoittimen :)

300e:lla saa jo dvd/divx-soittimen 7" näytöllä, mutta pysy kaukana niistä. Täyttä kuraa.
Mitä tarkoitat mp3-autosoittimella, itse ymmärrän tuon oman soittimeni mp3-autosoittimeksi? Tarkoitatko sellaista jossa usb-, muistikorttipaikka yms.?

Mitäs mieltä ootte tästä halpis soittimesta? Tuolta löytyisi myös 99e näyttö.
ChiEf
OCF Member 2024
OCF Member 2024

Viesti Kirjoittaja ChiEf »

^Pikainen veikkaus tuosta soittimesta: Täyttä kuraa. Ei oikein nuo all-in-one-at-the-price-of-half vehkeet oikein ikinä ole toimineet.
Opel Monza 2.2E -86
Opel Kadett C 4D Sedan -79
Opel Astra 1.9 CDTi Wagon OPC Line AT6 -07
Opel Vectra 2.0 Turbo STW -05
Keino
'Senator'
'Senator'
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Keino »

Hommaa se DVD soitin ja varmista, että se tukee mp3 formaattia. Sanoisin, että siihen 4,5Gt mahtuu aika helvetisti mp3:sia jotka poltat sille yhdelle DVD levylle. Tuskin sellaista matkaa tulet ajamaan, että kerkeisit levyn kuunnella alusta loppuun.
Kuva
ata
OCF Yhteyshenkilö
OCF Yhteyshenkilö

Viesti Kirjoittaja ata »

Calibrassa mulla on JVC:n mp3-cd-soitin missä on lisävarusteena hankittu line-in-RCA-moduli, jossa on tuollainen RCA-3,5mm-piuha jossa yleensä kiinni navigaattori joka soittaa myös mp3:sia SD-kortilta ja tuo yhdistelmä toimii oikein mainiosti, kun ei tarvitse niitä ämpäreitä enää polttaa cd-r-levylle. Äänenlaadussa ei ole mitään vikaa ja navigaattorin iso värillinen kosketusnäyttö toimii hyvin myös mp3-soittimen näyttönä autossa.

GTO:ssa on tällä hetkellä FM-lähettimellä varustettu mp3-soitin jossa on line in- sekä USB-liittimet ja kaukosäätö, koska auton alkuperäisesssä integroidussa stereossa ei ole line in-liitäntää ja äänenlaatu on surkea, joten on tullut kuunneltua siinä enemmän tavallisia cd-levyjä.
Opel Calibra 2.0 16V Turbo 4x4 C20LET '92 - Pontiac GTO 5.7 V8 LS1 '04 (Holden) - Pontiac Tempest 2d HT Coupe V8 5.8 '70
Pasi87
'Senator'
'Senator'

ata kirjoitti:Calibrassa mulla on JVC:n mp3-cd-soitin missä on lisävarusteena hankittu line-in-RCA-moduli, jossa on tuollainen RCA-3,5mm-piuha jossa yleensä kiinni navigaattori joka soittaa myös mp3:sia SD-kortilta ja tuo yhdistelmä toimii oikein mainiosti, kun ei tarvitse niitä ämpäreitä enää polttaa cd-r-levylle. Äänenlaadussa ei ole mitään vikaa ja navigaattorin iso värillinen kosketusnäyttö toimii hyvin myös mp3-soittimen näyttönä autossa.

GTO:ssa on tällä hetkellä FM-lähettimellä varustettu mp3-soitin jossa on line in- sekä USB-liittimet ja kaukosäätö, koska auton alkuperäisesssä integroidussa stereossa ei ole line in-liitäntää ja äänenlaatu on surkea, joten on tullut kuunneltua siinä enemmän tavallisia cd-levyjä.
Minkähänmoinen navigaattori mahtaa olla kyseessä?
ata
OCF Yhteyshenkilö
OCF Yhteyshenkilö

Viesti Kirjoittaja ata »

Pasi87 kirjoitti:
ata kirjoitti:Calibrassa mulla on JVC:n mp3-cd-soitin missä on lisävarusteena hankittu line-in-RCA-moduli, jossa on tuollainen RCA-3,5mm-piuha jossa yleensä kiinni navigaattori joka soittaa myös mp3:sia SD-kortilta ja tuo yhdistelmä toimii oikein mainiosti, kun ei tarvitse niitä ämpäreitä enää polttaa cd-r-levylle. Äänenlaadussa ei ole mitään vikaa ja navigaattorin iso värillinen kosketusnäyttö toimii hyvin myös mp3-soittimen näyttönä autossa.

Minkähänmoinen navigaattori mahtaa olla kyseessä?
Minulla nyt jo vähän vanhanmallinen Garmin nüvi 350, taitaa tuo mp3-soitintoiminto ja 3,5 mm plugi äänelle löytyä monista muistakin navigaattoreista.
Opel Calibra 2.0 16V Turbo 4x4 C20LET '92 - Pontiac GTO 5.7 V8 LS1 '04 (Holden) - Pontiac Tempest 2d HT Coupe V8 5.8 '70
Vastaa Viestiin