88 Kadetin sisävalo palaa
-
aslakki123
- 'Agila'
88 Kadetin sisävalo palaa
Moro, missähän on tämän auton sisävalon valokatsaisin? Tai miten se siis menee päälle, huomasin tänäään kun olin töihin menossa että valo palaa sisällä. Ovet ovat lukossa, missä on ongelma? otin polttimen irti ettei akku mene tyhjäksi, auttaakohan? auttakaa kädetöntä
eli auton 88 vuosimallin kadetti
-
aslakki123
- 'Agila'
khyllah..
Täytyypä käydä kokeilemassa.. tarkoitatko sitä että sisävalot menee samalla kiinni kun ajovalot laittaa kiinni?
Re: khyllah..
En, eikös ajovalot mene päälle/pois kun katkaisijaa kääntää myötä/vastapäivään.aslakki123 kirjoitti:Täytyypä käydä kokeilemassa.. tarkoitatko sitä että sisävalot menee samalla kiinni kun ajovalot laittaa kiinni?
Sisävalo taas toimii kun vedät katkaisijaa ulospäin, ja sammuu kun painat sen sisäänpäin.
Ei mulla tommosta kadettia kyllä oo koskaa ollu, mutta kaippa siinä tuo sama tuttu logiikka on.
Re: khyllah..
näinhän se on, mutta kannattaa kattoa ovien kytkimet ne veikkaisin ovat jomminkummin puolin jumissa...=Pasi= kirjoitti:En, eikös ajovalot mene päälle/pois kun katkaisijaa kääntää myötä/vastapäivään.aslakki123 kirjoitti:Täytyypä käydä kokeilemassa.. tarkoitatko sitä että sisävalot menee samalla kiinni kun ajovalot laittaa kiinni?
Sisävalo taas toimii kun vedät katkaisijaa ulospäin, ja sammuu kun painat sen sisäänpäin.
Ei mulla tommosta kadettia kyllä oo koskaa ollu, mutta kaippa siinä tuo sama tuttu logiikka on.