88 Kadetin sisävalo palaa

Keskustelua Opeleista
Vastaa Viestiin
aslakki123
'Agila'

88 Kadetin sisävalo palaa

Viesti Kirjoittaja aslakki123 »

Moro, missähän on tämän auton sisävalon valokatsaisin? Tai miten se siis menee päälle, huomasin tänäään kun olin töihin menossa että valo palaa sisällä. Ovet ovat lukossa, missä on ongelma? otin polttimen irti ettei akku mene tyhjäksi, auttaakohan? auttakaa kädetöntä -(z)- eli auton 88 vuosimallin kadetti
=Pasi=
'Diplomat'
'Diplomat'

Viesti Kirjoittaja =Pasi= »

Sisävalon katkaisin on kaiketi siinä, mistä ajovalotkin laitetaan päälle.
Siitä katkaisijasta kun vetää ulospäin, niin sisävalo syttyy.. paina se alas ni jos se sammuis :D
aslakki123
'Agila'

khyllah..

Viesti Kirjoittaja aslakki123 »

Täytyypä käydä kokeilemassa.. tarkoitatko sitä että sisävalot menee samalla kiinni kun ajovalot laittaa kiinni?
=Pasi=
'Diplomat'
'Diplomat'

Re: khyllah..

Viesti Kirjoittaja =Pasi= »

aslakki123 kirjoitti:Täytyypä käydä kokeilemassa.. tarkoitatko sitä että sisävalot menee samalla kiinni kun ajovalot laittaa kiinni?
En, eikös ajovalot mene päälle/pois kun katkaisijaa kääntää myötä/vastapäivään.
Sisävalo taas toimii kun vedät katkaisijaa ulospäin, ja sammuu kun painat sen sisäänpäin.

Ei mulla tommosta kadettia kyllä oo koskaa ollu, mutta kaippa siinä tuo sama tuttu logiikka on.
tpk_83
'Senator'
'Senator'

Re: khyllah..

Viesti Kirjoittaja tpk_83 »

=Pasi= kirjoitti:
aslakki123 kirjoitti:Täytyypä käydä kokeilemassa.. tarkoitatko sitä että sisävalot menee samalla kiinni kun ajovalot laittaa kiinni?
En, eikös ajovalot mene päälle/pois kun katkaisijaa kääntää myötä/vastapäivään.
Sisävalo taas toimii kun vedät katkaisijaa ulospäin, ja sammuu kun painat sen sisäänpäin.

Ei mulla tommosta kadettia kyllä oo koskaa ollu, mutta kaippa siinä tuo sama tuttu logiikka on.
näinhän se on, mutta kannattaa kattoa ovien kytkimet ne veikkaisin ovat jomminkummin puolin jumissa...
Vastaa Viestiin