Opel Olympia Rekord 1700 P1 vm.60

Esittele Opel-projektisi tai autosi
Kuupakko
'Kapitän'
'Kapitän'

Viesti Kirjoittaja Kuupakko »

joonak kirjoitti:
ascona77 kirjoitti:Mää nään märkiä unia tommosesta. Chopattuna, keula kentässä, takana sika leveet vanteet, kromi killtää, sisällä lyyssiä joka paikka täynnä. Muutenkin tosi hottentotti tyylillä tehtynä. Moottoriksi chevyn kasi remmiahdettuna, tosin suomen lainsäädäntö lyö vastaan niin täytyis tyytyä 2.4cih:iin armottomalla rosterisellä kylkiputkella. Vielä joku päivä.......

Asiaan hyvä projekti näitä ei oo liikaa.
Tai entisöintikin vois olla siistii :roll: Mitä mä tollasia puhun :whack: Ja varsinkin tähän aikaan uudenvuoden aattona :o Mukava nähdä tällä palstalla autojakin, alkaa noi Vectrojen "leipomis" ja vanteenvaihto "projektit" vituttaa [/avautuminen]
Samaa mieltä ollaan!! Se nyt vaan nykyään näkyy olevan voimakkaassa suosiossa tuo "pakkelipuskurit/liian isot alumiinivanteet" -kulttuuri. Mutta ei se mitään, aika aikaansa kutakin, vai miten se meni. Vielä koittaa aika kun teinit etsii 13" renkaita ja peltivanteita tuunattaviin kohteisiinsa...
Kuupakko
'Kapitän'
'Kapitän'

Näitähän taitaa vielä riittää museoitunakin, joten ei ole ehkä häpeä tehdä jotain muutakin kuin entisöityjä laitteita?
Ari-S
OCF Member 2019

Viesti Kirjoittaja Ari-S »

kunnon motti vaan ja vanhan ajan tyylillä ulkonäkö, kromit kiiltämään sopivan kokoset vanteet yms
Kuupakko
'Kapitän'
'Kapitän'

_Ari.I_ kirjoitti:sopivan kokoset vanteet yms
Onko ne sitten 13" peltivanteet? Onko festivaalit liian nykyaikaiset?
Itse ajattelin että omat peltivanteensa maalattuna joko kirkkaan vihreiksi tai punaisiksi, varustettuna orggis kapseleilla tai kromikehillä. Ja valkosivuthan olis tosi kova juttu, taitaavat vaan olla liian kalliita minulle.
omega16T
'Diplomat'
'Diplomat'
Viesti:

Viesti Kirjoittaja omega16T »

Kuupakko kirjoitti:
Itse ajattelin että omat peltivanteensa maalattuna joko kirkkaan vihreiksi tai punaisiksi, varustettuna orggis kapseleilla tai kromikehillä. Ja valkosivuthan olis tosi kova juttu, taitaavat vaan olla liian kalliita minulle.
Eli taas menee yks hyvä aihio hukkaan pussihousujen käsissä :lollis: :no: ...tee mielummin jotain erilaista.
Todennäköisesti väärässä.
Kuupakko
'Kapitän'
'Kapitän'

omega16T kirjoitti:
Kuupakko kirjoitti:
Eli taas menee yks hyvä aihio hukkaan pussihousujen käsissä :lollis: :no: ...tee mielummin jotain erilaista.
EI, Ymmärsit väärin!! En aikonut "pussihousuilla"!
Mutta ei minulla ole varaa ihan tuollaisiinkaan muutoksiin kun sinulla oli mielessä. Ennemminkin jotain pientä ja rauhallista meikkausta...
GeneralO
'Senator'
'Senator'

Viesti Kirjoittaja GeneralO »

Mites tuollaset irtovalkosivut: http://www.hotcars.net/Prod/prod1E70.ASP
Kuplaan mietiskelin että jos ostas tuollaset, aika kovat hinnat on kyllä niissä aidoissa valkosivuissa :o

Jossain näin myytävänä sellaista maaliakin jolla pysty maalaamaan itse valkoiset sivut, mutta en muista enää että missä..
Simo
'Diplomat'
'Diplomat'
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Simo »

GeneralO kirjoitti:Mites tuollaset irtovalkosivut: http://www.hotcars.net/Prod/prod1E70.ASP
Kuplaan mietiskelin että jos ostas tuollaset, aika kovat hinnat on kyllä niissä aidoissa valkosivuissa :o

Jossain näin myytävänä sellaista maaliakin jolla pysty maalaamaan itse valkoiset sivut, mutta en muista enää että missä..
Ilman muuta irtovalkosivut tai maalatut jos meinaa autolla ajaakin, eihän niillä oikeilla ristikudos-valkosivuilla aja erkkikään :)
B Ascona '80 ja E Rekord '83
Kuupakko
'Kapitän'
'Kapitän'

Simo kirjoitti:
GeneralO kirjoitti:Mites tuollaset irtovalkosivut: http://www.hotcars.net/Prod/prod1E70.ASP

Ilman muuta irtovalkosivut tai maalatut jos meinaa autolla ajaakin, eihän niillä oikeilla ristikudos-valkosivuilla aja erkkikään :)
Mitenkähän ne mahtaa pysyä paikoillaan, ei ole nimittäin kokemuksia?
omega16T
'Diplomat'
'Diplomat'
Viesti:

Viesti Kirjoittaja omega16T »

Kuupakko kirjoitti:
omega16T kirjoitti:
Kuupakko kirjoitti:
EI, Ymmärsit väärin!! En aikonut "pussihousuilla"!
Mutta ei minulla ole varaa ihan tuollaisiinkaan muutoksiin kun sinulla oli mielessä. Ennemminkin jotain pientä ja rauhallista meikkausta...
Ok. Aika pienellä budjetilla ja aika tyylikkään, kohtuu ripeän ja pienikulutuksisen paketin ajella tapahtumiin yms. saat kun tekniikaksi laitat jonkun 1,6ohc ja vaikka r25. Menee leimaan ja helppo virittääkin pienellä rahalla. Taakse levitetyt vaikka 15" peltivanteet leveillä kumeilla ja eteen vähän kapeampaa. Vanteisiinhan voi laittaa vielä vaikka pillerikapselit. Muuten kromit kuntoon ja sopiva madallus. Väriksi ihan joku perusväri ilman mitään hippuja tai metallia. Noilla erottuu jo muista eikä ole sitten vaikea entisöidäkään jos joskus siihen tarve tulee. Kuten kirjoitin niin itse nostaisin noita pyöränaukkoja mutta minä olenkin näitä autonraiskaajia :lollis: . Eihän tollanen muutos vaadi juuri rahaakaan jos vaan taidot riittää itse muokata. On kuitenkin sellainen muutos jo että kannattaa toki miettiä pari kertaa ennenkuin alkaa rälläkkä soida :D , tuo kyllä näköä mut on tosiaan hankalampaa sitten jos meinaa tulevaisuudessa entisöidä. Hyvä esimerkki kohtuu pienellä budjetilla tyylikkäästi toteutetusta vanhuksesta on tuo nimimerkki Villen "black betty"-commodore:
Kuva
Todennäköisesti väärässä.
ascona77
'Diplomat'
'Diplomat'

Viesti Kirjoittaja ascona77 »

Pussihousut vanhain kotiin, hottentotit tulee takaisin. :wink: 8)
Kyl määki niin kauhiast huonoist autois kärssii sain.
majava
'Kadett'
'Kadett'

Viesti Kirjoittaja majava »

Hyvä Kuupakko! Älä vaan tee mitään tottenhottenia tuosta. Ja hae ne osat, tai tuon ite!
Vastaa Viestiin