Noi P1:set Rekordit on kyllä hyvän näköisiä vehkeitä ja niitä ei liikaa koskaan näe. Siinä on aika paljon samaa näköä ja tyyliä kuin toisessa GM-autossa eli 1955 Chevroletissa ja se on vaan hyvä asia, '55 Chevy on myös todella hieno malli.
Mää nään märkiä unia tommosesta. Chopattuna, keula kentässä, takana sika leveet vanteet, kromi killtää, sisällä lyyssiä joka paikka täynnä. Muutenkin tosi hottentotti tyylillä tehtynä. Moottoriksi chevyn kasi remmiahdettuna, tosin suomen lainsäädäntö lyö vastaan niin täytyis tyytyä 2.4cih:iin armottomalla rosterisellä kylkiputkella. Vielä joku päivä.......
Asiaan hyvä projekti näitä ei oo liikaa.
Kyl määki niin kauhiast huonoist autois kärssii sain.
Silloin kun mä olin kersa (lue kauan sitten),faijalla oli tollanen samanlainen keltainen.
Volvo V60 D4 AWD - 19
Ex:Opel Insignia Country Tourer 2.0CDTI 4x4 A -16 ja lisäksi opeleita varmaan 20kpl.. vaan ei tule enää ainoatakaan.
Ford Fiesta 1.0T -21
ata kirjoitti:Noi P1:set Rekordit on kyllä hyvän näköisiä vehkeitä ja niitä ei liikaa koskaan näe. Siinä on aika paljon samaa näköä ja tyyliä kuin toisessa GM-autossa eli 1955 Chevroletissa ja se on vaan hyvä asia, '55 Chevy on myös todella hieno malli.
TÄYSIN samaa mieltä! Chevy Bel Air pienoiskoossa
E: niin ja tervetuloa!
Opel Vectra -00 2,0
Opel kadett D
Opel Senator -78 3,0E
vw kolffi varkku -94
ascona77 kirjoitti:Mää nään märkiä unia tommosesta. Chopattuna, keula kentässä, takana sika leveet vanteet, kromi killtää, sisällä lyyssiä joka paikka täynnä. Muutenkin tosi hottentotti tyylillä tehtynä. Moottoriksi chevyn kasi remmiahdettuna, tosin suomen lainsäädäntö lyö vastaan niin täytyis tyytyä 2.4cih:iin armottomalla rosterisellä kylkiputkella. Vielä joku päivä.......
Asiaan hyvä projekti näitä ei oo liikaa.
Tai entisöintikin vois olla siistii Mitä mä tollasia puhun Ja varsinkin tähän aikaan uudenvuoden aattona Mukava nähdä tällä palstalla autojakin, alkaa noi Vectrojen "leipomis" ja vanteenvaihto "projektit" vituttaa [/avautuminen]
Komee laite. Näissä wanhoissa on sentään jotain särmää ja munaa ihan erilailla kuin uudemmissa etuvetokinnereissä. Noiden parin kuvan perusteellahan tuo vaikuttaisi oivalta aihiolta vähän vaikka mihinkä. Eikai tuota nyt museoida kannata, ne museolaitteet on niin nähty. Ennemmin jotain tappajatekniikkaa pellin alle ja ulkokuori orggiksehkona...
Komppaan...ahdettua kuminauhaa konehuoneeseen, tonttiin sekä kunnon pyörät alle...muuten vois pittä ulospäin vaikka alkuperäisenä. Toisaalta jos itelläni olis tollanen niin nostaisin noita pyörän aukkoja ylöspäin koska noissa on älyttömän raskaan ja väsyneen näköinen tuo kylkilinja. Kaverilla on pari tollasta tontilla ja itekkin olin aika lähellä noutaa tollasen mikä oli jo 1,9 cihhin papereilla ja yli puoli metriä leveillä takapyöränkoteloilla .