Samaa mieltä ollaan!! Se nyt vaan nykyään näkyy olevan voimakkaassa suosiossa tuo "pakkelipuskurit/liian isot alumiinivanteet" -kulttuuri. Mutta ei se mitään, aika aikaansa kutakin, vai miten se meni. Vielä koittaa aika kun teinit etsii 13" renkaita ja peltivanteita tuunattaviin kohteisiinsa...joonak kirjoitti:Tai entisöintikin vois olla siistiiascona77 kirjoitti:Mää nään märkiä unia tommosesta. Chopattuna, keula kentässä, takana sika leveet vanteet, kromi killtää, sisällä lyyssiä joka paikka täynnä. Muutenkin tosi hottentotti tyylillä tehtynä. Moottoriksi chevyn kasi remmiahdettuna, tosin suomen lainsäädäntö lyö vastaan niin täytyis tyytyä 2.4cih:iin armottomalla rosterisellä kylkiputkella. Vielä joku päivä.......
Asiaan hyvä projekti näitä ei oo liikaa.Mitä mä tollasia puhun
Ja varsinkin tähän aikaan uudenvuoden aattona
Mukava nähdä tällä palstalla autojakin, alkaa noi Vectrojen "leipomis" ja vanteenvaihto "projektit" vituttaa [/avautuminen]
Opel Olympia Rekord 1700 P1 vm.60
Onko ne sitten 13" peltivanteet? Onko festivaalit liian nykyaikaiset?_Ari.I_ kirjoitti:sopivan kokoset vanteet yms
Itse ajattelin että omat peltivanteensa maalattuna joko kirkkaan vihreiksi tai punaisiksi, varustettuna orggis kapseleilla tai kromikehillä. Ja valkosivuthan olis tosi kova juttu, taitaavat vaan olla liian kalliita minulle.
Eli taas menee yks hyvä aihio hukkaan pussihousujen käsissäKuupakko kirjoitti:
Itse ajattelin että omat peltivanteensa maalattuna joko kirkkaan vihreiksi tai punaisiksi, varustettuna orggis kapseleilla tai kromikehillä. Ja valkosivuthan olis tosi kova juttu, taitaavat vaan olla liian kalliita minulle.
Todennäköisesti väärässä.
EI, Ymmärsit väärin!! En aikonut "pussihousuilla"!omega16T kirjoitti:Eli taas menee yks hyvä aihio hukkaan pussihousujen käsissäKuupakko kirjoitti:
Itse ajattelin että omat peltivanteensa maalattuna joko kirkkaan vihreiksi tai punaisiksi, varustettuna orggis kapseleilla tai kromikehillä. Ja valkosivuthan olis tosi kova juttu, taitaavat vaan olla liian kalliita minulle.![]()
...tee mielummin jotain erilaista.
Mutta ei minulla ole varaa ihan tuollaisiinkaan muutoksiin kun sinulla oli mielessä. Ennemminkin jotain pientä ja rauhallista meikkausta...
Mites tuollaset irtovalkosivut: http://www.hotcars.net/Prod/prod1E70.ASP
Kuplaan mietiskelin että jos ostas tuollaset, aika kovat hinnat on kyllä niissä aidoissa valkosivuissa
Jossain näin myytävänä sellaista maaliakin jolla pysty maalaamaan itse valkoiset sivut, mutta en muista enää että missä..
Kuplaan mietiskelin että jos ostas tuollaset, aika kovat hinnat on kyllä niissä aidoissa valkosivuissa
Jossain näin myytävänä sellaista maaliakin jolla pysty maalaamaan itse valkoiset sivut, mutta en muista enää että missä..
Opel Kadett B -72 *rokkiraketti*
Volvo Amazon -69
Volvo Amazon -69
-
Simo
- 'Diplomat'

- Viesti:
Ilman muuta irtovalkosivut tai maalatut jos meinaa autolla ajaakin, eihän niillä oikeilla ristikudos-valkosivuilla aja erkkikäänGeneralO kirjoitti:Mites tuollaset irtovalkosivut: http://www.hotcars.net/Prod/prod1E70.ASP
Kuplaan mietiskelin että jos ostas tuollaset, aika kovat hinnat on kyllä niissä aidoissa valkosivuissa![]()
B Ascona '80 ja E Rekord '83
Mitenkähän ne mahtaa pysyä paikoillaan, ei ole nimittäin kokemuksia?Simo kirjoitti:Ilman muuta irtovalkosivut tai maalatut jos meinaa autolla ajaakin, eihän niillä oikeilla ristikudos-valkosivuilla aja erkkikäänGeneralO kirjoitti:Mites tuollaset irtovalkosivut: http://www.hotcars.net/Prod/prod1E70.ASP
Kuplaan mietiskelin että jos ostas tuollaset, aika kovat hinnat on kyllä niissä aidoissa valkosivuissa![]()
Ok. Aika pienellä budjetilla ja aika tyylikkään, kohtuu ripeän ja pienikulutuksisen paketin ajella tapahtumiin yms. saat kun tekniikaksi laitat jonkun 1,6ohc ja vaikka r25. Menee leimaan ja helppo virittääkin pienellä rahalla. Taakse levitetyt vaikka 15" peltivanteet leveillä kumeilla ja eteen vähän kapeampaa. Vanteisiinhan voi laittaa vielä vaikka pillerikapselit. Muuten kromit kuntoon ja sopiva madallus. Väriksi ihan joku perusväri ilman mitään hippuja tai metallia. Noilla erottuu jo muista eikä ole sitten vaikea entisöidäkään jos joskus siihen tarve tulee. Kuten kirjoitin niin itse nostaisin noita pyöränaukkoja mutta minä olenkin näitä autonraiskaajiaKuupakko kirjoitti:EI, Ymmärsit väärin!! En aikonut "pussihousuilla"!omega16T kirjoitti:Eli taas menee yks hyvä aihio hukkaan pussihousujen käsissäKuupakko kirjoitti:
Itse ajattelin että omat peltivanteensa maalattuna joko kirkkaan vihreiksi tai punaisiksi, varustettuna orggis kapseleilla tai kromikehillä. Ja valkosivuthan olis tosi kova juttu, taitaavat vaan olla liian kalliita minulle.![]()
...tee mielummin jotain erilaista.
Mutta ei minulla ole varaa ihan tuollaisiinkaan muutoksiin kun sinulla oli mielessä. Ennemminkin jotain pientä ja rauhallista meikkausta...

Todennäköisesti väärässä.