sen shogun siiven lisäksi on tulossa rieger tyylinen etuhelma ja ajattelin maalata vakio helmat korinväriseksi ja rakennella näyttävä takapuskuri myös kylkilistat tulee korinvärisiks auto vois näyttää hienolta kun on väriltään hieno hopea
mistä sais halvalla evosiiven ei ihan niin iso kuin tossa violetissa calissa????
En tiä mutta tampereella on yx hopee calikka jossa on erebunin siipi ja käänsi kyl mun katseen iha kivasti, eli on mun mielestä tod. hieno.... ja tarkotushan on tehdä joukosta erottuva eli en kannata sitä että ostat samanlaisen kun kaikilla muilla!!!!
"Elämä opettaa, kuolema lopettaa"
"kalikan raato ja 1.5bar"
No en tiä miltä kadetti näyttäis alusiivel ku en oo nähny joten en voi kommentoida mutta uskon et ois aika rankka ja ennen kaikkea YKSILÖ!!! Ja VEN käyhän hakee se spoikka ettei rupee kaduttaa sit ku oot ostanu jonku "normi spoikan" ja onhan yleensä ainakin tuning kaupoissa sovitus mahdollisuus joten pistä spoikka siihe ja kiertele autoo ja itse ainakin ostoksillani otan kaverin mukaan jolla on vähän samanlainen maku ja kysyn siltä et miltä näyttää.... PS. rasmus mun cossu on Mattigin tekemä joten käyhän sieltä kattoo jos et oo viä käyny!
On 2003-04-13 11:00, JaneZki wrote:
No en tiä miltä kadetti näyttäis alusiivel ku en oo nähny joten en voi kommentoida mutta uskon et ois aika rankka ja ennen kaikkea YKSILÖ!!! Ja VEN käyhän hakee se spoikka ettei rupee kaduttaa sit ku oot ostanu jonku "normi spoikan" ja onhan yleensä ainakin tuning kaupoissa sovitus mahdollisuus joten pistä spoikka siihe ja kiertele autoo ja itse ainakin ostoksillani otan kaverin mukaan jolla on vähän samanlainen maku ja kysyn siltä et miltä näyttää.... PS. rasmus mun cossu on Mattigin tekemä joten käyhän sieltä kattoo jos et oo viä käyny!
täällä Turussa päin ei ole muita kuin tuo completos joka myy mattigia ja oli ihan vit#n kallis joten täytyy nyt katsoa... tosin kaverilla olis yks ylimääräinen alu siipi jossa säädettävät jalat mutta siivellä on korkeutta n.35cm mut vois piruuttaan katsoo et miltä se näyttäis...
Kyllähän toi evo siipi calleen sopii, mutta jos haluaa vähänkään erikoista, niin mitä vaikuttaa laittaa jotain evoa, joka löytyy joka toisesta calibrasta.
joo oon mä sovittanu sitä liikkeen pihas hyvältä se näytti ehkä vähän isolta koska oli pohja maalissa mutta hopeana se ei näyttäis niin isolta jep mun täytyy hakea se spoikka ettei ala kaduttamaan
Oikein, saadanpa yx erillainen calikka liikenteeseen.... rasmus kerroha sit miltä alusiipi kadeemis näyttää, veikkaan et se on korin värisenä parempi!!!