shoguni siipi calibraan
Laita paikoilleen vaan jos se sinusta näyttää hyvälle.
Tietysti jos sinulla olisi kuva siitä niin voisihan siitä jokainen oman mielipiteensä antaa.<br> 
edit:kuva,siiven mallia
<font size=-1>[ This Message was edited by: Haba on 2003-04-16 10:14 ]</font>

edit:kuva,siiven mallia

<font size=-1>[ This Message was edited by: Haba on 2003-04-16 10:14 ]</font>
Kannattaa miettiä vielä kyllä kaksi kertaa! Jos sulla ei ole autossa mitään muuta kiini niin voi olla aikan hurjan näköinen.
Tosin calibra on aika kulmikas että mitenköhän sellainen pyöreälinjainen siipi siihen sopii?
Tosin calibra on aika kulmikas että mitenköhän sellainen pyöreälinjainen siipi siihen sopii?
www.opel-tuning.org www.wcoastdesign.com
Opel Astra G 1.6 8V -99 (-99-02)
Opel Astra G Coupe Bertonen 1.8 16V -01 (-02-05)
Volvo C70 T5 Cabriolet -01 (nykyinen menopeli) (-05-??)
Vectra A 1.6 -89 (varakulkine ja mahdollinne projekti)
Opel Astra G 1.6 8V -99 (-99-02)
Opel Astra G Coupe Bertonen 1.8 16V -01 (-02-05)
Volvo C70 T5 Cabriolet -01 (nykyinen menopeli) (-05-??)
Vectra A 1.6 -89 (varakulkine ja mahdollinne projekti)
Calibra kulmikas????????On 2003-04-12 20:08, Markus_J wrote:
Kannattaa miettiä vielä kyllä kaksi kertaa! Jos sulla ei ole autossa mitään muuta kiini niin voi olla aikan hurjan näköinen.
mikäköhän malli mulla sitten on.
Jos on matala ja siinä on helmoja niin sopii spoileri vaikka isompikin.
hieno se on siiven kanssa. vaan niin on hieno ilmankin (ilman tulee halvempaa hienoutta). kuopiossa on esim. yks kaunis punainen, jossa on steinmetzin(?) korisarja muuten, muttei pienintäkään lirpaketta perässä. upeen näkönen...eikä oo vielä tullu toista vastaan (tällä vihjailen että erikoisempaa calibrassa on spoilerittomuus kuin takaspoileri)!

Nyt:BMW E93 335i M-Sport '07 (440hv/600nm)
Ennen: BMW E46 330i M-Sport II, Opel GT B, BMW E60 530da, Opel Corsa D CDTi, Opel Astra F 1.8i, Nissan Sunny 1.3, Opel Kadett B 1.1
Sanonpa nyt omankin mielipiteeni.Monia autoja pilattu noilla järkyttävillä siivillä ja tarroilla,mutta jos auton omistaja haluaa niin mikäs siinä.
Tämä oli minun mielipiteeni.Saa usein nauraa liikenteessä kun näitä virityksiä näkyy.On Opeleissa,Hondissa,bemareissa,Volvoissa ja missä milloinkin.No tapansa kullakin.Minun katseet ne kyllä kääntää
jos se on osa tarkoitus perille menee 
Tämä oli minun mielipiteeni.Saa usein nauraa liikenteessä kun näitä virityksiä näkyy.On Opeleissa,Hondissa,bemareissa,Volvoissa ja missä milloinkin.No tapansa kullakin.Minun katseet ne kyllä kääntää