rasmus kirjoitti:astunu nyt jo naulaan homo..
Homoksi voit vain väittää, mutta todistaa et mitenkään. Oikeusvaltiossa nimeltä suomi on hauskoja lain epäkohtia. Esimerkiksi selkeästi syyllistä (esim. bodom-järven meininki) ei voida tuomita rikoksesta jos riittävää todistusaineistoa ei saada kasaan. Isoa miestä saa sanoa julkisesti isoksi mieheksi, mutta taas neekeriä ei saa sanoa neekeriksi ja homoa homoksi, ilman että voi saada syytteen kunnianloukkauksesta. Itse en tälläisesta herjasta hermostu kovinkaan usein, mutta oikeudenpöytäkirjoista löytyy myös tälläisiä tapauksia. Enää ne eivät ole ennakko tapauksia.
rasmus kirjoitti:unohdit melkoisen monta autoa listasta: 16v manta (400look) 3.0 24v manta, 3000 24v omega, 2,5 td omega farkku, punainen levitetty e kadett 2.0 16v, sininen manta 2.0s, e46 320 ci, e30 325i m-tech2 4d, e34 535i. onhan noita.. vaihtelu virkistää..

Mielestäni viittasin edeltäneessä lauseessa muistamiini/sinun mainitsemiisi autoihin. Tuon e46 ci unohdin tyystin. Mikäs siinä, komea lista autoja. Osa ihan kivoja. Vaihtelu virkistää toden totta...Kun pieni norjalais perheen 6-vuotias esikoinen on saanut kaksi kuukautta syödä vain turskaa ja valaan lihaa maistuu varmasti BigMac paremmalta.
rasmus kirjoitti:"Kenenköhän jäljiltä tässä avon tuulilasissa oli tämä kalvo? Onko se vielä siinä? Kuvia?? Vai onko otettu kenties pois tämän projektin aikana, jonka alkuaikoina käytiin myös käräjäoikeudessa koskien autoa? Kaikille epätietoisille tiedoksi käräjäoikeuden käsittelyt muuttuvat julkisiksi tapausten päätyttyä ellei oikeudenkäynti jatku korkeampaa oikeuteen tai oikeus julkista käsittelyä salaiseksi, mikä kuitenkin auton "katoamis" tapauksessa on varsin harvinainen. "
on autossa edelleen kalvo tuulilasissa ja auto makaa autoklinikan pihalla.. ja ruohosen jussihan siihen on kalvot joskus hommannut ympäri auton. mut mikäs tää käräjäoikeus juttu on? ei mulle ainakaan ole ilmoitettu sellasesta mitään? avosta odotetaan kyllä syyttäjän päätöstä juuri eli on syyte harkinnassa.. mutta se ei kyllä liity mitenkään kalvoihin.. eikä kyllä auton katoamiseenkaan.. autohan on maksettu jokaista penniä myöden eikä vakuutusyhtiöstä ole koskaan haettu korvausta.. ainoa syyte mistä voidaan syyttää on "vakuutuspetoksen suunnittelu" tms.
Asiathan on vallan hienosta suomessa, kun poliisin rikoksien selvitysnopeus on jo noin korkea. Rikosta ei ole vielä kunnolla ehditty tekemään, kun syyttäjälle on jo menossa paperit vakuutuspetoksen suunittelusta. Oman elämän eteenpäin viemisestä ja suunnittelusta kertova kyky kertoo jo hieman, että puhutaan vähän simpassia älykkäämmästä henkilöstä, joka omaa minäkuvan hahmottamisen.
Vakuutusyhtiö on mielenkiintoinen liike-idea. Rahastetaan tyhmiä. Yleensä haettu korvaushakemus perustuu omaan tyhmyyteen. Jos ajat toisen ihmisen auton perään omalla autolla saat sakot ja jos kiinostaa voit kunnostaa sen omatoimisesti, säästäen bonukset. Mitäs ajoit niin lähellä? Jos talosi palaa yllättäen yöllä...mikset repinnyt sulakkeita yöksi? Näin se vaan menee...Onko se oikeudenmukaista? Ei...
Myöskään oikeuden mukaista ei ole asua lapissa. Jos samaan aikaan puukotetaan miestä lapissa, jossa avunsaanti voi kestää monia kymmeniä minuutteja, kuin helsingin ydinkeskustassa jossa avun saanti on minuuttien päässä voi lapissa asuva kuolla saamiinsa vammoihin vain sen takia, ett äasuu lapissa, kuin helsingissa asuva joka saa äkkiä ensi hoitoa ja jää henkiin.
Tuttu on avo...Ajanut en muistaakseni ole.
rasmus kirjoitti:no sähän olet perillä turun poliiseista hyvin.. eipä niistä enempää lupaan kuitenkin että enemmän mä niitten kanssa olen ollut tekemisissä kuin sinä

ikävä kyllä..
Meidän äitien poliisit tekee teidän äitien poliisit...Mitä merkitystä. Ollakseen tekemisissä jonkun poliisin kanssa ei tarvi, kuin soittaa hätäkeskuskeen, kertovansa oman osoitteeen ja että pihalla heiluu vihreä takkinen mies pistoolilla. Sitten vain sadetakki päälle ja ulos odottelemaan. Varmasti tulee yhteistä tekemistä.
rasmus kirjoitti:niin ja mikäs vika tossa omegassa on? kyllä se mun mielestä varsin siistissä ja hyvässä kunnossa on 210tkm ajetuksi autoksi. onhan siinä naarmuja ja kiveniskuja mutta kyllä se muuten ihan ok kunnossa on.
Ei kai siinä mitään vikaa ole? Vai onko? Vai onko se sen takia myynnissä että siinä jotain vikaa on...Eikös se pitänyt olla edullinen ja ihan hyvä käyttöauto?
rasmus kirjoitti:en tiedä mikä sua mahtaa riepoa mutta ilmeisesti tiedät aikapaljon varsinkin minusta tai sitten olen vahingossa kussu sun aamupuuroon tai jotain..
Ei minua varsinaisesti rievo mikään. Olen vain sangen kiinostunut juuri tästä sinun omega topicista, koska siinä on kerrottu valheellista tietoa noiden lasien osalta. Ei muuta...
rasmus kirjoitti:harmi että mä en saa päähäni että kukas vittu sä olet?
Paluu tulevaisuuteen-trilogiassa hullu tohtori (Doc) saa päähänsä ajatuksen aikajatkumosta, joka mahdollisti aikamatkailun, kun hän tippui vessain pöntöltä päälleen lattialle, kun hän oli ripustamassa vessan seinälle kelloa...Mitäs jos kokeilisit tätä? En usko kuitenkaan sen toimivan, koska yleensä se aiheuttaa varsinkin päähän kohdistuneissa iskuissa pidempiä muistin menetyksiä, kuin sen palautusmista.
rasmus kirjoitti:Edit. ai niin olet varmaan tietoinen jo mihin ollaan omegaa vaihtamassa?
Eipä ole vielä tietooni tullut, mutta yleensä se kohde vaihtuu monia kertoja ennen kuin asettuu paikoilleen.
rasmus kirjoitti:Edit2. niin ja jos jollain oikeesti on kysyttävää tai vastaavaa asiaa niin laittaa privalla? mulla ei mitään salattavaa ole joten kysyy vaan ihan rohkeasti?
Juuri sen takia itsekkin laitoin viestini kaikkien nähtäville, koska en halua jättää epäilyille varaa.
rasmus kirjoitti:ei en ole ihan puhdas pulmunen kaiken näköistä on tullut tehtyä ja paljon olis pitänyt jättää tekemättä mutta mulla on sentään munaa myöntää se.
Myönnäppä sitten jo vihdoin ja viimein ettei autossa ole ollut kalvoja. Tyhmältä, kuin se kuulostaakin, mutta tämä aiheuttamani huomioni autoasi kohtaan on jo saavuttanut jonkin verran keskustelua täällä turussa. Ei itse keskustelun laita muuten mutta juuri koskien näitä kalvoja.
rasmus kirjoitti:osaan siis olla todellinen kusipää ja idiootti jos tarve niin vaatii.
Koitappa joskus olla, myös todella fiksu vaikkapa liikenteessä. Annat vanhojen mammojen mennä suojateiden yli ja pysähdyt ajoissa liikennevalojen keltaisiin. Tilastotieto kertoo jo karua totutta sen saralta. Joka vuosi kuolee ihmisiä toisten välinpitämyyden takia. Se ei ole helppoa..Mainitsemasi luonteen piirre on...Sitä osaan itsekkin.
rasmus kirjoitti:Edit3. lisätään nyt vielä sen verran että YKSIKÄÄN auto jolla minä liikun EI ole minun omistuksessani vaan emännän koska minulla ei luottotietoja ole. pakoputki varmaan jo olikin tietoinen asiasta mutta laitetaan se nyt tähän jo tässä vaiheessa kaikkien luettavaksi.
Kyllä...sitä en kyllä ymmärrä miksi sen kerroit, koska se on salassa pidettävää tietoa eikä pitäisi sen arkaluontoisuuden takia koskaan saattaa kolmansien osapuolien korviin. Mutta samapa tuo jos itse sen haluat kertoa julkisesti.