Omega b2 vanteet vaihtoon 20"-->18"

Esittele Opel-projektisi tai autosi
rasmus
'Diplomat'
'Diplomat'

Viesti Kirjoittaja rasmus »

astunu nyt jo naulaan homo.. unohdit melkoisen monta autoa listasta: 16v manta (400look) 3.0 24v manta, 3000 24v omega, 2,5 td omega farkku, punainen levitetty e kadett 2.0 16v, sininen manta 2.0s, e46 320 ci, e30 325i m-tech2 4d, e34 535i. onhan noita.. vaihtelu virkistää.. :wink:

"Kenenköhän jäljiltä tässä avon tuulilasissa oli tämä kalvo? Onko se vielä siinä? Kuvia?? Vai onko otettu kenties pois tämän projektin aikana, jonka alkuaikoina käytiin myös käräjäoikeudessa koskien autoa? Kaikille epätietoisille tiedoksi käräjäoikeuden käsittelyt muuttuvat julkisiksi tapausten päätyttyä ellei oikeudenkäynti jatku korkeampaa oikeuteen tai oikeus julkista käsittelyä salaiseksi, mikä kuitenkin auton "katoamis" tapauksessa on varsin harvinainen. "

on autossa edelleen kalvo tuulilasissa ja auto makaa autoklinikan pihalla.. ja ruohosen jussihan siihen on kalvot joskus hommannut ympäri auton. mut mikäs tää käräjäoikeus juttu on? ei mulle ainakaan ole ilmoitettu sellasesta mitään? avosta odotetaan kyllä syyttäjän päätöstä juuri eli on syyte harkinnassa.. mutta se ei kyllä liity mitenkään kalvoihin.. eikä kyllä auton katoamiseenkaan.. autohan on maksettu jokaista penniä myöden eikä vakuutusyhtiöstä ole koskaan haettu korvausta.. ainoa syyte mistä voidaan syyttää on "vakuutuspetoksen suunnittelu" tms.

avon kuvia kalvoista: http://img219.imageshack.us/img219/5514/bmw6hr6.jpg http://img524.imageshack.us/img524/97/img4084gb8.jpg

ja tuossa suurinpiirtein kaikki laitteet vuosien 2004-2007 väliltä.. siitä puuttuu 2.0s manta, 2.0i 16v manta, 2.5TD omega farmari.

no sähän olet perillä turun poliiseista hyvin.. eipä niistä enempää lupaan kuitenkin että enemmän mä niitten kanssa olen ollut tekemisissä kuin sinä :D ikävä kyllä..

niin ja mikäs vika tossa omegassa on? kyllä se mun mielestä varsin siistissä ja hyvässä kunnossa on 210tkm ajetuksi autoksi. onhan siinä naarmuja ja kiveniskuja mutta kyllä se muuten ihan ok kunnossa on.

en tiedä mikä sua mahtaa riepoa mutta ilmeisesti tiedät aikapaljon varsinkin minusta tai sitten olen vahingossa kussu sun aamupuuroon tai jotain.. harmi että mä en saa päähäni että kukas vittu sä olet?

Edit. ai niin olet varmaan tietoinen jo mihin ollaan omegaa vaihtamassa?

Edit2. niin ja jos jollain oikeesti on kysyttävää tai vastaavaa asiaa niin laittaa privalla? mulla ei mitään salattavaa ole joten kysyy vaan ihan rohkeasti? ei en ole ihan puhdas pulmunen kaiken näköistä on tullut tehtyä ja paljon olis pitänyt jättää tekemättä mutta mulla on sentään munaa myöntää se. osaan siis olla todellinen kusipää ja idiootti jos tarve niin vaatii.

Edit3. lisätään nyt vielä sen verran että YKSIKÄÄN auto jolla minä liikun EI ole minun omistuksessani vaan emännän koska minulla ei luottotietoja ole. pakoputki varmaan jo olikin tietoinen asiasta mutta laitetaan se nyt tähän jo tässä vaiheessa kaikkien luettavaksi.
Vectra B2 caravan
__Joppe__
'Senator'
'Senator'

Viesti Kirjoittaja __Joppe__ »

glo kirjoitti:Pakoputkella taitaa olla katin kennot poikittain... :lollis:
:lollis:
ex.Opel Vectra c20xe -89
ex.Opel vectra 2.0i -89
Omppu 2.5v6 -95
ooskari
'Diplomat'
'Diplomat'

Viesti Kirjoittaja ooskari »

Kateus on paha sairaus... :-?
Kuke
'Diplomat'
'Diplomat'

Viesti Kirjoittaja Kuke »

Pakoputki kirjoitti:
__Joppe__ kirjoitti:paskanjauhantaa! takaisin projektin pariin.. Pakoputki olisi voinut laittaa rasmukselle yv:n eikä tulla tähän topikkii jauhamaan paskaa.. :roll: Omppu on kyllä todella komea :peukku:
Sitä nimen omaan...Koko mainitsemasi "projekti". Ja siihen jääkin...ja Rasmus olis voinu mennä johonkin muualle jauhamaan paskaa. Sehän me tiedetään kumpikin Rasmus vai mitä?

Komea on omppu kuvissa juu...Todellisuudessa, ei ehkä niin komea, mutta komea kuitenkin...Sitä ei voi kieltää...Vanteet tekee ihmeen paljon.
No miksi ihmeessä rasmuksen pitäisi mennä muualle "jauhamaan paskaa" tämähän on Ocf projektit ja esittelyt osio, joten mielestäni tämän todella hienon omegan esittely on aivan oikealla paikalla. Minkä ihmeen tyydytyksen saat mollaamalla täällä muita ja heidän autojaan? Sinun tyylisen kaverin kannattaa mielestäni mennä suomi24 keskustelu palstoille jauhamaan noita juttuja. :no: No me kaikki jotka sinun kirjoituksia on täällä lukenut tiedetään että sinun olisi kannattanut mennä jauhamaan paskaa johonkin muualle,vai mitä pakoputki?
ooskari
'Diplomat'
'Diplomat'

Viesti Kirjoittaja ooskari »

Pakoputki voitaisiin potkaista pihalle koska pihalle se pakoputki kuuluukin! :lollis: :bonk: :whack:
rasmus
'Diplomat'
'Diplomat'

Viesti Kirjoittaja rasmus »

no no.. on pakoputken puheissa asiaakin aika moni mun projekteista on jäänyt kyllä kesken kun on tullut uusia tilalle niin nopeaan tahtiin MUTTA omega on kyllä ihan käyttöauto ei projekti ja se on vain "esillä" täällä. ei siihen ole tulossa mitään ihmeellistä.

esim. nyt mulla on tuo oranssi 2002 leviänä tallissa ja se on PROJEKT Ijoka toivottavasti saadaan joskus ihan valmiiksi.. tollasta "hyvää" 02 kun olen himoinnut jo pikkupojasta saakka joten toivoa on.. vähän kyllä tekis taas mieli b mantaa/asconaakin leikkikaluksi ja onhan niitä nettiautosta tullut jo vähän sillä silmällä katsottuakin mutta halvalla ei saa hyvää ja peltityöt ei kiinnosta kun niitä olis tuosa bemussa vielä jäljellä ihan riittämiin..

olis vaan hauska tietää kuka tämä pakoputki on in real life niin saisin edes vähän tietoa tunteeko kaveri mua yhtään vai onko vaan kuullut esson baari huhja minusta.. niitäkun riittää.. ja paljon.
Vectra B2 caravan
A.k.i
'Senator'
'Senator'

Viesti Kirjoittaja A.k.i »

joo koitetaan ymmärtää nimim.pakoputki kun mulla on käsitys et se on viel mopo iässä ja äiti on vast ikään laittanu sen omaan huoneeseen nukkumaan niin kait se nyt vähemmästäkin vituttaa jos toisella on varaa vaihdella tai ylipäätänsä harrastaa autoja.
Eli ymmärrän täysin elämä on joskus rankkaa mut sille ei vaan mahda mitään.

Sori meni kyl tosi pahasti off topicin piikkin ja viesti on muutenkin foorumin sääntöjen vastainen.

back to topic. auto on tuollasenaan hemmetin hieno ja hillitty ainoana asiana mikä tuli mieleen on toi väri mut jos kyseessä on käyttö peli niin tuskin kannattaa ruveta montaa tonnia sijoittamaan värin vaihtoon. -(z)-
Vectra stw 1.6 -98
Astra stw 1.6 -05
Kawasaki kx250f -09
Pakoputki
'Kadett'
'Kadett'

Viesti Kirjoittaja Pakoputki »

rasmus kirjoitti:astunu nyt jo naulaan homo..
Homoksi voit vain väittää, mutta todistaa et mitenkään. Oikeusvaltiossa nimeltä suomi on hauskoja lain epäkohtia. Esimerkiksi selkeästi syyllistä (esim. bodom-järven meininki) ei voida tuomita rikoksesta jos riittävää todistusaineistoa ei saada kasaan. Isoa miestä saa sanoa julkisesti isoksi mieheksi, mutta taas neekeriä ei saa sanoa neekeriksi ja homoa homoksi, ilman että voi saada syytteen kunnianloukkauksesta. Itse en tälläisesta herjasta hermostu kovinkaan usein, mutta oikeudenpöytäkirjoista löytyy myös tälläisiä tapauksia. Enää ne eivät ole ennakko tapauksia.
rasmus kirjoitti:unohdit melkoisen monta autoa listasta: 16v manta (400look) 3.0 24v manta, 3000 24v omega, 2,5 td omega farkku, punainen levitetty e kadett 2.0 16v, sininen manta 2.0s, e46 320 ci, e30 325i m-tech2 4d, e34 535i. onhan noita.. vaihtelu virkistää.. :wink:
Mielestäni viittasin edeltäneessä lauseessa muistamiini/sinun mainitsemiisi autoihin. Tuon e46 ci unohdin tyystin. Mikäs siinä, komea lista autoja. Osa ihan kivoja. Vaihtelu virkistää toden totta...Kun pieni norjalais perheen 6-vuotias esikoinen on saanut kaksi kuukautta syödä vain turskaa ja valaan lihaa maistuu varmasti BigMac paremmalta.
rasmus kirjoitti:"Kenenköhän jäljiltä tässä avon tuulilasissa oli tämä kalvo? Onko se vielä siinä? Kuvia?? Vai onko otettu kenties pois tämän projektin aikana, jonka alkuaikoina käytiin myös käräjäoikeudessa koskien autoa? Kaikille epätietoisille tiedoksi käräjäoikeuden käsittelyt muuttuvat julkisiksi tapausten päätyttyä ellei oikeudenkäynti jatku korkeampaa oikeuteen tai oikeus julkista käsittelyä salaiseksi, mikä kuitenkin auton "katoamis" tapauksessa on varsin harvinainen. "

on autossa edelleen kalvo tuulilasissa ja auto makaa autoklinikan pihalla.. ja ruohosen jussihan siihen on kalvot joskus hommannut ympäri auton. mut mikäs tää käräjäoikeus juttu on? ei mulle ainakaan ole ilmoitettu sellasesta mitään? avosta odotetaan kyllä syyttäjän päätöstä juuri eli on syyte harkinnassa.. mutta se ei kyllä liity mitenkään kalvoihin.. eikä kyllä auton katoamiseenkaan.. autohan on maksettu jokaista penniä myöden eikä vakuutusyhtiöstä ole koskaan haettu korvausta.. ainoa syyte mistä voidaan syyttää on "vakuutuspetoksen suunnittelu" tms.
Asiathan on vallan hienosta suomessa, kun poliisin rikoksien selvitysnopeus on jo noin korkea. Rikosta ei ole vielä kunnolla ehditty tekemään, kun syyttäjälle on jo menossa paperit vakuutuspetoksen suunittelusta. Oman elämän eteenpäin viemisestä ja suunnittelusta kertova kyky kertoo jo hieman, että puhutaan vähän simpassia älykkäämmästä henkilöstä, joka omaa minäkuvan hahmottamisen.

Vakuutusyhtiö on mielenkiintoinen liike-idea. Rahastetaan tyhmiä. Yleensä haettu korvaushakemus perustuu omaan tyhmyyteen. Jos ajat toisen ihmisen auton perään omalla autolla saat sakot ja jos kiinostaa voit kunnostaa sen omatoimisesti, säästäen bonukset. Mitäs ajoit niin lähellä? Jos talosi palaa yllättäen yöllä...mikset repinnyt sulakkeita yöksi? Näin se vaan menee...Onko se oikeudenmukaista? Ei...

Myöskään oikeuden mukaista ei ole asua lapissa. Jos samaan aikaan puukotetaan miestä lapissa, jossa avunsaanti voi kestää monia kymmeniä minuutteja, kuin helsingin ydinkeskustassa jossa avun saanti on minuuttien päässä voi lapissa asuva kuolla saamiinsa vammoihin vain sen takia, ett äasuu lapissa, kuin helsingissa asuva joka saa äkkiä ensi hoitoa ja jää henkiin.
rasmus kirjoitti:avon kuvia kalvoista: http://img219.imageshack.us/img219/5514/bmw6hr6.jpg http://img524.imageshack.us/img524/97/img4084gb8.jpg

ja tuossa suurinpiirtein kaikki laitteet vuosien 2004-2007 väliltä.. siitä puuttuu 2.0s manta, 2.0i 16v manta, 2.5TD omega farmari.
Tuttu on avo...Ajanut en muistaakseni ole.
rasmus kirjoitti:no sähän olet perillä turun poliiseista hyvin.. eipä niistä enempää lupaan kuitenkin että enemmän mä niitten kanssa olen ollut tekemisissä kuin sinä :D ikävä kyllä..
Meidän äitien poliisit tekee teidän äitien poliisit...Mitä merkitystä. Ollakseen tekemisissä jonkun poliisin kanssa ei tarvi, kuin soittaa hätäkeskuskeen, kertovansa oman osoitteeen ja että pihalla heiluu vihreä takkinen mies pistoolilla. Sitten vain sadetakki päälle ja ulos odottelemaan. Varmasti tulee yhteistä tekemistä.
rasmus kirjoitti:niin ja mikäs vika tossa omegassa on? kyllä se mun mielestä varsin siistissä ja hyvässä kunnossa on 210tkm ajetuksi autoksi. onhan siinä naarmuja ja kiveniskuja mutta kyllä se muuten ihan ok kunnossa on.
Ei kai siinä mitään vikaa ole? Vai onko? Vai onko se sen takia myynnissä että siinä jotain vikaa on...Eikös se pitänyt olla edullinen ja ihan hyvä käyttöauto?
rasmus kirjoitti:en tiedä mikä sua mahtaa riepoa mutta ilmeisesti tiedät aikapaljon varsinkin minusta tai sitten olen vahingossa kussu sun aamupuuroon tai jotain..
Ei minua varsinaisesti rievo mikään. Olen vain sangen kiinostunut juuri tästä sinun omega topicista, koska siinä on kerrottu valheellista tietoa noiden lasien osalta. Ei muuta...
rasmus kirjoitti:harmi että mä en saa päähäni että kukas vittu sä olet?
Paluu tulevaisuuteen-trilogiassa hullu tohtori (Doc) saa päähänsä ajatuksen aikajatkumosta, joka mahdollisti aikamatkailun, kun hän tippui vessain pöntöltä päälleen lattialle, kun hän oli ripustamassa vessan seinälle kelloa...Mitäs jos kokeilisit tätä? En usko kuitenkaan sen toimivan, koska yleensä se aiheuttaa varsinkin päähän kohdistuneissa iskuissa pidempiä muistin menetyksiä, kuin sen palautusmista.
rasmus kirjoitti:Edit. ai niin olet varmaan tietoinen jo mihin ollaan omegaa vaihtamassa?
Eipä ole vielä tietooni tullut, mutta yleensä se kohde vaihtuu monia kertoja ennen kuin asettuu paikoilleen.
rasmus kirjoitti:Edit2. niin ja jos jollain oikeesti on kysyttävää tai vastaavaa asiaa niin laittaa privalla? mulla ei mitään salattavaa ole joten kysyy vaan ihan rohkeasti?
Juuri sen takia itsekkin laitoin viestini kaikkien nähtäville, koska en halua jättää epäilyille varaa.
rasmus kirjoitti:ei en ole ihan puhdas pulmunen kaiken näköistä on tullut tehtyä ja paljon olis pitänyt jättää tekemättä mutta mulla on sentään munaa myöntää se.
Myönnäppä sitten jo vihdoin ja viimein ettei autossa ole ollut kalvoja. Tyhmältä, kuin se kuulostaakin, mutta tämä aiheuttamani huomioni autoasi kohtaan on jo saavuttanut jonkin verran keskustelua täällä turussa. Ei itse keskustelun laita muuten mutta juuri koskien näitä kalvoja.
rasmus kirjoitti:osaan siis olla todellinen kusipää ja idiootti jos tarve niin vaatii.
Koitappa joskus olla, myös todella fiksu vaikkapa liikenteessä. Annat vanhojen mammojen mennä suojateiden yli ja pysähdyt ajoissa liikennevalojen keltaisiin. Tilastotieto kertoo jo karua totutta sen saralta. Joka vuosi kuolee ihmisiä toisten välinpitämyyden takia. Se ei ole helppoa..Mainitsemasi luonteen piirre on...Sitä osaan itsekkin.
rasmus kirjoitti:Edit3. lisätään nyt vielä sen verran että YKSIKÄÄN auto jolla minä liikun EI ole minun omistuksessani vaan emännän koska minulla ei luottotietoja ole. pakoputki varmaan jo olikin tietoinen asiasta mutta laitetaan se nyt tähän jo tässä vaiheessa kaikkien luettavaksi.
Kyllä...sitä en kyllä ymmärrä miksi sen kerroit, koska se on salassa pidettävää tietoa eikä pitäisi sen arkaluontoisuuden takia koskaan saattaa kolmansien osapuolien korviin. Mutta samapa tuo jos itse sen haluat kertoa julkisesti.
Pakoputki
'Kadett'
'Kadett'

ooskari kirjoitti:Kateus on paha sairaus... :-?
Tässä ei ole kysy kateudesta vaan valheelisesta tiedosta.
Pakoputki
'Kadett'
'Kadett'

Kuke kirjoitti:
Pakoputki kirjoitti:
__Joppe__ kirjoitti:paskanjauhantaa! takaisin projektin pariin.. Pakoputki olisi voinut laittaa rasmukselle yv:n eikä tulla tähän topikkii jauhamaan paskaa.. :roll: Omppu on kyllä todella komea :peukku:
Sitä nimen omaan...Koko mainitsemasi "projekti". Ja siihen jääkin...ja Rasmus olis voinu mennä johonkin muualle jauhamaan paskaa. Sehän me tiedetään kumpikin Rasmus vai mitä?

Komea on omppu kuvissa juu...Todellisuudessa, ei ehkä niin komea, mutta komea kuitenkin...Sitä ei voi kieltää...Vanteet tekee ihmeen paljon.
No miksi ihmeessä rasmuksen pitäisi mennä muualle "jauhamaan paskaa" tämähän on Ocf projektit ja esittelyt osio, joten mielestäni tämän todella hienon omegan esittely on aivan oikealla paikalla. Minkä ihmeen tyydytyksen saat mollaamalla täällä muita ja heidän autojaan? Sinun tyylisen kaverin kannattaa mielestäni mennä suomi24 keskustelu palstoille jauhamaan noita juttuja. :no: No me kaikki jotka sinun kirjoituksia on täällä lukenut tiedetään että sinun olisi kannattanut mennä jauhamaan paskaa johonkin muualle,vai mitä pakoputki?
Koitappa lukea Kuke kirjoittamani viesti uudelleen ajatuksen kanssa...Vaikkapa juuri tämä jossa viittaan paskan jauhamisesta. Eli missään nimessä en morkkaa autoa enkä Rasmusta millään tavoin.

Vaan se mitä tarkoitin oli, että paskan jauhamisella tarkoitan tätä virheellisen tiedon kertomista. Kyse ei ole mistään muusta.

Kuten jo sanoin niin missään nimessä autossa ei ole mitän vikaa, eikä sen koommin omistajassakaan tai kuljettajassa, VAIN JA AINOASTAAN virheellisessä tiedoissa joiden haluan korjattavan.
repa
'Senator'
'Senator'
Viesti:

Viesti Kirjoittaja repa »

Ei kiesus. Tällänen keskustelu siitä kun yksi ihminen epäilee että autossa ei ollu kalvoja :D
VW Passat CC
BMW e46 330d ex.
Audi A6 4.2 V8 Quattro ex.
Audi A4 1.9TDi ex.
Opel Vectra B X25XE ex.
Opel Vectra B X20XEV ex.
Opel Corsa B C14NZ ex.
Opel Vectra A C20XE (R.I.P)
ata
OCF Yhteyshenkilö
OCF Yhteyshenkilö

Viesti Kirjoittaja ata »

Pakoputki, kirjoita nämä jutut jatkossa jonnekin muualle, tai sitten laita oma nimesi ja vaikka vielä kuva itsestäsi alle, ettei tarvitse tuollaista puskista huutelemista lukea täältä.

Tämä alue on autojen ja projektien esittelyille ja tässä tapauksessa esimerkiksi Rasmuksen ottamat valokuvat autosta (oli se auto sitten ihan mikä tahansa tai minkä merkkinen tai kenen tahansa) ovat erittäin onnistuneita ja hyvälaatuisia.
Opel Calibra 2.0 16V Turbo 4x4 C20LET '92 - Pontiac GTO 5.7 V8 LS1 '04 (Holden) - Pontiac Tempest 2d HT Coupe V8 5.8 '70
Pakoputki
'Kadett'
'Kadett'

ooskari kirjoitti:Pakoputki voitaisiin potkaista pihalle koska pihalle se pakoputki kuuluukin! :lollis: :bonk: :whack:
Listaampa tähän sinun hyvin sisältörikkaita viestejä joita voidaan sitten potkia pihalle.

http://www.opelclubfinland.fi/forum/vie ... ht=#985628

^^^Hyi helvetti!

http://www.opelclubfinland.fi/forum/vie ... ht=#985605

Loistavaa!!! Lisää näitä!

http://www.opelclubfinland.fi/forum/vie ... ht=#985085

Sain vahattua ja pestyä auton.

http://www.opelclubfinland.fi/forum/vie ... ht=#984647

Sitet varasta niin!!! Suuta vaan hevosenkengälle!!!

Näissä on todella sisältöä vai mitä? Ei muuta kuin potkitaan ulos vain...

Tässä sinulle vielä ystäväiseni linkki, joka kannattaa sinunkin lukea.

http://lehti.samizdat.info/2007/05/20/1996/
Pakoputki
'Kadett'
'Kadett'

repa kirjoitti:Ei kiesus. Tällänen keskustelu siitä kun yksi ihminen epäilee että autossa ei ollu kalvoja :D
Kyse ei ole ainoastaan epäilystä eikä sen koommin vain yhden henkilön epäilyistä.
Pakoputki
'Kadett'
'Kadett'

ata kirjoitti:Pakoputki, kirjoita nämä jutut jatkossa jonnekin muualle, tai sitten laita oma nimesi ja vaikka vielä kuva itsestäsi alle, ettei tarvitse tuollaista puskista huutelemista lukea täältä.

Tämä alue on autojen ja projektien esittelyille ja tässä tapauksessa esimerkiksi Rasmuksen ottamat valokuvat autosta (oli se auto sitten ihan mikä tahansa tai minkä merkkinen tai kenen tahansa) ovat erittäin onnistuneita ja hyvälaatuisia.
Kyllä...Olen jo moneen kertaan sanonut, ettei autossa eikä sen koommin omistajassa ole mitään vikaa. Vioilla ja ominaisuuksilla ei voida erotella ihmisä parempaa ja huonompaan asemaan. Sen takia meillä kaikilla on hyvä elää.

Minulla ei ole mitään henkilökohtaista pahaa Rasmusta kohtaan, eikä tuskin myös hänelläkään minua kohtaan. Jos olen hänen mielensä pahoittanut voin häneltä anteeksi pyytää ja sen myös teen, jos Rasmus suostuu myöntämään puheet kalvoista olevan lööperiä.

Miten on Rasmus? Haluaisitko jo tietää kuka näiden pitkien ja tylsien viestien takana on? Olisitko valmis jo myöntämään totuuden?
Vastaa Viestiin