tuning-zone???

Koriin ja sisustaan liittyvät asiat. Keskuslukko, sähkölasit, sisustan purku, jne...
Vastaa Viestiin
Eagle|
'Senator'
'Senator'

Viesti Kirjoittaja Eagle| »

Astrax Sport kirjoitti:
T.K kirjoitti:Siellä kuulemma jotain hämminkiä kun ei menny mun tilaus sieltä sivujen kautta perille, piti maililla tilata. Itekin laskin että tuli 100e halvemmaks tilata tuolta vaikka en tilannu porukalla.
Juu sama juttu mulla...ongelmana oli toi ZIP-CODE...

Noh edelleenkin odottelen, tällä viikolla piti tulla mutta eipä näkynyt. Tuskin Jouluna tuleekaan :)
Eipä mulla nyt niin kauhee kiire ookkaan...odotellaan.
Juuh, pitäis itsekkin tilata ensvuoden puolella tuolta vähän puskuria, helmaa ja spoileria astraan.. :P Ei varmaan kannata kimpassa tilailla kun on jo itsellä niin paljon tilattavaa niin eipä taida juuri säästää kuluissa. :)
Opel Astra K ST 1.4 AT6 Matrix Business -17
Ex. Astra J ST 1.4 -14, Astra G HB 2.2 -01 "Sport", Calibra 2.0 -95 "DTM Edition"
Ex. Volvo V50 1.6 DRIVe -10, V40 T4 -01 + BSR + KW Variante 1
Astrax Sport
'Senator'
'Senator'

Viesti Kirjoittaja Astrax Sport »

Eagle| kirjoitti:
Astrax Sport kirjoitti:
T.K kirjoitti:Siellä kuulemma jotain hämminkiä kun ei menny mun tilaus sieltä sivujen kautta perille, piti maililla tilata. Itekin laskin että tuli 100e halvemmaks tilata tuolta vaikka en tilannu porukalla.
Juu sama juttu mulla...ongelmana oli toi ZIP-CODE...

Noh edelleenkin odottelen, tällä viikolla piti tulla mutta eipä näkynyt. Tuskin Jouluna tuleekaan :)
Eipä mulla nyt niin kauhee kiire ookkaan...odotellaan.
Juuh, pitäis itsekkin tilata ensvuoden puolella tuolta vähän puskuria, helmaa ja spoileria astraan.. :P Ei varmaan kannata kimpassa tilailla kun on jo itsellä niin paljon tilattavaa niin eipä taida juuri säästää kuluissa. :)
Jos kesäks meinaat ni laita ihmeessä tilaus jo nyt! :lol:

Nyt vihdoinkin kahdenkymmenen sähköpostin jälkeen tavarat on lähteneet Suomea kohti. Vajaa 2kk tilauksesta...Noh mun tuurilla ne katoaa matkalla.
Ja vielä on jännitys suuri mitä sieltä oikeesti tulee, ainakin velipojalla yks kolmesta osui oikein :)

Osien myöhästymisen syy: toimittajalla ongelmia toimittaa helmat. Lopuks päädyin vaihtamaan helmat mitkä oli varmasti varastossa :)
Kaikki muut kuulemma oli jo sivussa odottamassa...

Eli tuommoiset nyt tuli =>

Kuva

Ihan jees..kai. Ei semmoset kuitenkaan mitä olisin halunnut :(
*Astra H Sedan -08*
mijalo
'Kapitän'
'Kapitän'

tilausta

Viesti Kirjoittaja mijalo »

Onkohan joku tilaamassa osia tuolta joka homman osaa?Hintataso olis kyllä sopiva vaan kun ei ole oikein kielitaitoo(uskallusta)itekseen noita alkaa tilailee.Tigraan tarvis saada osasia.
Nykänen
'Admiral'
'Admiral'

Viesti Kirjoittaja Nykänen »

Ite selaillu kans noita sivuja. tekis mieli vähä laitella omppuun palikkaa kiin mut en vaan tuolta löytäny et onko nuo osat sitte sedan vai farmari malliin. ja kuvat puuttu tosi monesta osasta tai sitte vaa selain ei niitä näytä
whathifi
'Diplomat'
'Diplomat'

Viesti Kirjoittaja whathifi »

kannattaa sähköpostilla kysellä tavaroista ja toimitusajoista ennenkuin tekee tilausta, nopeasti tulee vastaus yleensä. Ja tinkikää ocf:n -10% alennus, sen olen saanut.
Vectra C Estate -07
Eagle|
'Senator'
'Senator'

Minkälaisia toimitusaikoja porukalla on ollut täältä tilattessa?
Itse tilasin Astraan kaikennäköistä härpäkettä ja olisi kaiken viestittelyn tuloksena pitänyt lähteä puolasta kohti suomea viimeviikon keskiviikkona, vielä ei kuitenkaan ole pakettia näkynyt?
Kokemuksia? Kauan kestää paketin tuleminen lähetyksestä? :-?
Ex. Astra J ST 1.4 -14, Astra G HB 2.2 -01 "Sport", Calibra 2.0 -95 "DTM Edition"
Astrax Sport
'Senator'
'Senator'

Viesti Kirjoittaja Astrax Sport »

älä turiha vielä odottele!!! Itse tilasin marraskuussa ja ekat tuli tuli joskus tammikuussa, väärä puskuri ja takapuskin rikki!!! Vitutti, eka odotat ja sit tulee väärät/rikkinäiset. Noh kaveri oli reilu ja totesi että se oli niiden/toimittajan virhe ja lähetti uudet jotka saapui Tammikuun lopussa...vai olikohan se helmikuun alussa??? Tuli kuitenkin!

Itse pyysin siltä seuranta numeroa jolla pääs seuraamaan lähetystä upsin sivuilta...

Edit: ja 28 sähköposti viestiä :lollis:
*Astra H Sedan -08*
Eagle|
'Senator'
'Senator'

Astrax Sport kirjoitti:älä turiha vielä odottele!!! Itse tilasin marraskuussa ja ekat tuli tuli joskus tammikuussa, väärä puskuri ja takapuskin rikki!!! Vitutti, eka odotat ja sit tulee väärät/rikkinäiset. Noh kaveri oli reilu ja totesi että se oli niiden/toimittajan virhe ja lähetti uudet jotka saapui Tammikuun lopussa...vai olikohan se helmikuun alussa??? Tuli kuitenkin!

Itse pyysin siltä seuranta numeroa jolla pääs seuraamaan lähetystä upsin sivuilta...

Edit: ja 28 sähköposti viestiä :lollis:
Hehe.. :D No todellakin, pitäneepä itsekkin kysellä seurantanumeroa. ;) Kiitokset vinkistä... Noh, intissä tätä aikaa on vielä 122 päivää, että joo... :D:D
Eagle|
'Senator'
'Senator'

Vieläkin odotellaan tilausta, ovat jo muutaman viikon luvaneet "Tälläviikolla lähetämme".
Ja yhteyttä tuntuu saavan vaan G-Tec tuningin sivuilta löytyvällä contact form kaavakkeella.
Sähköpostiin kun lähettää viestiä niin tulee heti takaisin... :/
Mulder
'Admiral'
'Admiral'

Viesti Kirjoittaja Mulder »

Hmm, ite aattelin kans muutaman osan tilata, mut en löydä tilinumeroo mistään?!? :evil: .
EX- Astra F -96 GL X16XEL " V I K A T I K K I "
Eagle|
'Senator'
'Senator'

Morjens!
Elikkäs helmat yms. härpäkkeet tuli tuossa viimeviikolla.
Nyt asennusta eli sovitusta ennen maalausta.
Mutta, herää kysymys...
Etupuskurissa ei ole minkäänsortin kiinnikkeitä Opel Astraan.
Elikkäs puskurin molemmilla sivuilla tarvisi nyt olla 2 "korvaketta" jotka menevät lokasuojan väliin jotta saadaan puskuri nätisti kiinni...
Miten olette noita korvakkeita tehneet? Ajattelin jo, että ostaisin esimerkiksi kulmarautoja rautakaupasta jotka lasiliimalla liimaisin puskurin sisäpuolelle...

Auttakaahan mahdollisimman nopeasti järkevään ratkaisuun! :D -(z)- :lol:
whathifi
'Diplomat'
'Diplomat'

Viesti Kirjoittaja whathifi »

Eagle| kirjoitti:Morjens!
Elikkäs helmat yms. härpäkkeet tuli tuossa viimeviikolla.
Nyt asennusta eli sovitusta ennen maalausta.
Mutta, herää kysymys...
Etupuskurissa ei ole minkäänsortin kiinnikkeitä Opel Astraan.
Elikkäs puskurin molemmilla sivuilla tarvisi nyt olla 2 "korvaketta" jotka menevät lokasuojan väliin jotta saadaan puskuri nätisti kiinni...
Miten olette noita korvakkeita tehneet? Ajattelin jo, että ostaisin esimerkiksi kulmarautoja rautakaupasta jotka lasiliimalla liimaisin puskurin sisäpuolelle...

Auttakaahan mahdollisimman nopeasti järkevään ratkaisuun! :D -(z)- :lol:
Esim. Sikaflex 221, sillä kun tinttaat mahdolliset kulmaraudat tmv kiinni niin et saa kun rikkomalla pois :)
Vectra C Estate -07
repa
'Senator'
'Senator'
Viesti:

Viesti Kirjoittaja repa »

Mulder kirjoitti:Hmm, ite aattelin kans muutaman osan tilata, mut en löydä tilinumeroo mistään?!? :evil: .
Sen tilinumeron saa vasta tilausta tehdessä. Ottavat sinuun sähköpostitse sitten yhteyttä.
VW Passat CC
BMW e46 330d ex.
Audi A6 4.2 V8 Quattro ex.
Audi A4 1.9TDi ex.
Opel Vectra B X25XE ex.
Opel Vectra B X20XEV ex.
Opel Corsa B C14NZ ex.
Opel Vectra A C20XE (R.I.P)
Mulder
'Admiral'
'Admiral'

Viesti Kirjoittaja Mulder »

Voi elämä, kyllä osaa olla hankala tapaus ku sinne ei saa mailia lähetettyä. Jotain 20 kertaa oon koittanu kaikkia mahollisia mut ei. Kyl sinne jo pari oon saanu laitettuu, mut nyt ku pitäis vastailla ku kyselevät maksua ni ei voi lähtee :evil: :evil: !!!
EX- Astra F -96 GL X16XEL " V I K A T I K K I "
apache
OCF Member 2015

Viesti Kirjoittaja apache »

kyllä täytyy poikia kehua, tilasin heiltä toistamiseen tavaraa ja taas olivat hyvätasoisia. nyt oli poikkeuksellisen nopea toimitus, tilasin 22.08 ja tänään tavarat kotona! maksoin paypalin kautta, forwardoin maksusuorituksen tiedot pojille sähköpostilla. tilasin puskurin jatkeen ja valoluomet. loistavaa
BMW E61 535da M-Sport Milk chocolate 380/728
Seuraa bemun tarinaa sekä mm. teippausvideoita:
Instagramissa -> http://bit.ly/1OsOK8e ja Youtubessa -> http://bit.ly/1Jdr5Kb
Wanhat: Ooppeleita ja Volvoja -> http://bit.ly/1gPE59K
Vastaa Viestiin