Juuh, pitäis itsekkin tilata ensvuoden puolella tuolta vähän puskuria, helmaa ja spoileria astraan..Astrax Sport kirjoitti:Juu sama juttu mulla...ongelmana oli toi ZIP-CODE...T.K kirjoitti:Siellä kuulemma jotain hämminkiä kun ei menny mun tilaus sieltä sivujen kautta perille, piti maililla tilata. Itekin laskin että tuli 100e halvemmaks tilata tuolta vaikka en tilannu porukalla.
Noh edelleenkin odottelen, tällä viikolla piti tulla mutta eipä näkynyt. Tuskin Jouluna tuleekaan
Eipä mulla nyt niin kauhee kiire ookkaan...odotellaan.
tuning-zone???
Opel Astra K ST 1.4 AT6 Matrix Business -17
Ex. Astra J ST 1.4 -14, Astra G HB 2.2 -01 "Sport", Calibra 2.0 -95 "DTM Edition"
Ex. Volvo V50 1.6 DRIVe -10, V40 T4 -01 + BSR + KW Variante 1
Ex. Astra J ST 1.4 -14, Astra G HB 2.2 -01 "Sport", Calibra 2.0 -95 "DTM Edition"
- Astrax Sport
- 'Senator'

Jos kesäks meinaat ni laita ihmeessä tilaus jo nyt!Eagle| kirjoitti:Juuh, pitäis itsekkin tilata ensvuoden puolella tuolta vähän puskuria, helmaa ja spoileria astraan..Astrax Sport kirjoitti:Juu sama juttu mulla...ongelmana oli toi ZIP-CODE...T.K kirjoitti:Siellä kuulemma jotain hämminkiä kun ei menny mun tilaus sieltä sivujen kautta perille, piti maililla tilata. Itekin laskin että tuli 100e halvemmaks tilata tuolta vaikka en tilannu porukalla.
Noh edelleenkin odottelen, tällä viikolla piti tulla mutta eipä näkynyt. Tuskin Jouluna tuleekaan
Eipä mulla nyt niin kauhee kiire ookkaan...odotellaan.Ei varmaan kannata kimpassa tilailla kun on jo itsellä niin paljon tilattavaa niin eipä taida juuri säästää kuluissa.
Nyt vihdoinkin kahdenkymmenen sähköpostin jälkeen tavarat on lähteneet Suomea kohti. Vajaa 2kk tilauksesta...Noh mun tuurilla ne katoaa matkalla.
Ja vielä on jännitys suuri mitä sieltä oikeesti tulee, ainakin velipojalla yks kolmesta osui oikein
Osien myöhästymisen syy: toimittajalla ongelmia toimittaa helmat. Lopuks päädyin vaihtamaan helmat mitkä oli varmasti varastossa
Kaikki muut kuulemma oli jo sivussa odottamassa...
Eli tuommoiset nyt tuli =>

Ihan jees..kai. Ei semmoset kuitenkaan mitä olisin halunnut
*Astra H Sedan -08*
Minkälaisia toimitusaikoja porukalla on ollut täältä tilattessa?
Itse tilasin Astraan kaikennäköistä härpäkettä ja olisi kaiken viestittelyn tuloksena pitänyt lähteä puolasta kohti suomea viimeviikon keskiviikkona, vielä ei kuitenkaan ole pakettia näkynyt?
Kokemuksia? Kauan kestää paketin tuleminen lähetyksestä?
Itse tilasin Astraan kaikennäköistä härpäkettä ja olisi kaiken viestittelyn tuloksena pitänyt lähteä puolasta kohti suomea viimeviikon keskiviikkona, vielä ei kuitenkaan ole pakettia näkynyt?
Kokemuksia? Kauan kestää paketin tuleminen lähetyksestä?
- Astrax Sport
- 'Senator'

älä turiha vielä odottele!!! Itse tilasin marraskuussa ja ekat tuli tuli joskus tammikuussa, väärä puskuri ja takapuskin rikki!!! Vitutti, eka odotat ja sit tulee väärät/rikkinäiset. Noh kaveri oli reilu ja totesi että se oli niiden/toimittajan virhe ja lähetti uudet jotka saapui Tammikuun lopussa...vai olikohan se helmikuun alussa??? Tuli kuitenkin!
Itse pyysin siltä seuranta numeroa jolla pääs seuraamaan lähetystä upsin sivuilta...
Edit: ja 28 sähköposti viestiä
Itse pyysin siltä seuranta numeroa jolla pääs seuraamaan lähetystä upsin sivuilta...
*Astra H Sedan -08*
Hehe..Astrax Sport kirjoitti:älä turiha vielä odottele!!! Itse tilasin marraskuussa ja ekat tuli tuli joskus tammikuussa, väärä puskuri ja takapuskin rikki!!! Vitutti, eka odotat ja sit tulee väärät/rikkinäiset. Noh kaveri oli reilu ja totesi että se oli niiden/toimittajan virhe ja lähetti uudet jotka saapui Tammikuun lopussa...vai olikohan se helmikuun alussa??? Tuli kuitenkin!
Vieläkin odotellaan tilausta, ovat jo muutaman viikon luvaneet "Tälläviikolla lähetämme".
Ja yhteyttä tuntuu saavan vaan G-Tec tuningin sivuilta löytyvällä contact form kaavakkeella.
Sähköpostiin kun lähettää viestiä niin tulee heti takaisin... :/
Ja yhteyttä tuntuu saavan vaan G-Tec tuningin sivuilta löytyvällä contact form kaavakkeella.
Sähköpostiin kun lähettää viestiä niin tulee heti takaisin... :/
Morjens!
Elikkäs helmat yms. härpäkkeet tuli tuossa viimeviikolla.
Nyt asennusta eli sovitusta ennen maalausta.
Mutta, herää kysymys...
Etupuskurissa ei ole minkäänsortin kiinnikkeitä Opel Astraan.
Elikkäs puskurin molemmilla sivuilla tarvisi nyt olla 2 "korvaketta" jotka menevät lokasuojan väliin jotta saadaan puskuri nätisti kiinni...
Miten olette noita korvakkeita tehneet? Ajattelin jo, että ostaisin esimerkiksi kulmarautoja rautakaupasta jotka lasiliimalla liimaisin puskurin sisäpuolelle...
Auttakaahan mahdollisimman nopeasti järkevään ratkaisuun!

Mutta, herää kysymys...
Elikkäs puskurin molemmilla sivuilla tarvisi nyt olla 2 "korvaketta" jotka menevät lokasuojan väliin jotta saadaan puskuri nätisti kiinni...
Miten olette noita korvakkeita tehneet? Ajattelin jo, että ostaisin esimerkiksi kulmarautoja rautakaupasta jotka lasiliimalla liimaisin puskurin sisäpuolelle...
Auttakaahan mahdollisimman nopeasti järkevään ratkaisuun!
Esim. Sikaflex 221, sillä kun tinttaat mahdolliset kulmaraudat tmv kiinni niin et saa kun rikkomalla poisEagle| kirjoitti:Morjens!
Mutta, herää kysymys...
Auttakaahan mahdollisimman nopeasti järkevään ratkaisuun!![]()
![]()
Vectra C Estate -07
Sen tilinumeron saa vasta tilausta tehdessä. Ottavat sinuun sähköpostitse sitten yhteyttä.Mulder kirjoitti:Hmm, ite aattelin kans muutaman osan tilata, mut en löydä tilinumeroo mistään?!?.
VW Passat CC
BMW e46 330d ex.
Audi A6 4.2 V8 Quattro ex.
Audi A4 1.9TDi ex.
Opel Vectra B X25XE ex.
Opel Vectra B X20XEV ex.
Opel Corsa B C14NZ ex.
Opel Vectra A C20XE (R.I.P)
BMW e46 330d ex.
Audi A6 4.2 V8 Quattro ex.
Audi A4 1.9TDi ex.
Opel Vectra B X25XE ex.
Opel Vectra B X20XEV ex.
Opel Corsa B C14NZ ex.
Opel Vectra A C20XE (R.I.P)
kyllä täytyy poikia kehua, tilasin heiltä toistamiseen tavaraa ja taas olivat hyvätasoisia. nyt oli poikkeuksellisen nopea toimitus, tilasin 22.08 ja tänään tavarat kotona! maksoin paypalin kautta, forwardoin maksusuorituksen tiedot pojille sähköpostilla. tilasin puskurin jatkeen ja valoluomet. loistavaa
BMW E61 535da M-Sport Milk chocolate 380/728
Seuraa bemun tarinaa sekä mm. teippausvideoita:
Instagramissa -> http://bit.ly/1OsOK8e ja Youtubessa -> http://bit.ly/1Jdr5Kb
Wanhat: Ooppeleita ja Volvoja -> http://bit.ly/1gPE59K
Seuraa bemun tarinaa sekä mm. teippausvideoita:
Instagramissa -> http://bit.ly/1OsOK8e ja Youtubessa -> http://bit.ly/1Jdr5Kb
Wanhat: Ooppeleita ja Volvoja -> http://bit.ly/1gPE59K