Xenon-polttimon vaihto omega B -99

Keskustelua Opeleista
Vastaa Viestiin
TDK
'Agila'

Xenon-polttimon vaihto omega B -99

Viesti Kirjoittaja TDK »

Ei saa heti teilata, koitin hakua mut eipä löytyny... Eli Uskaltaako mennä ite sorkkimaan olis oikea lamppu pimeä. Akunkenkä irti?? Onko helpoin antaa homma ammattimiehelle?
Kaitzu
'Diplomat'
'Diplomat'

Re: Xenon-polttimon vaihto omega B -99

Viesti Kirjoittaja Kaitzu »

TDK kirjoitti:Ei saa heti teilata, koitin hakua mut eipä löytyny... Eli Uskaltaako mennä ite sorkkimaan olis oikea lamppu pimeä. Akunkenkä irti?? Onko helpoin antaa homma ammattimiehelle?
Ite pystyy vaihtaan siinä missä halogeninkin. Pidä vain huoli ettei valot ole päällä vaihdonaikana ettei vahingossakaan tule räpsyä :)

Xenonin vaihto tuntuu olevan jotenkin outoa monille koska moni tätä tuntuu kyselevän. Jos yhtään pysyy hehkut kädessä niin miksipäs noita ei vaihtamaan pysty.
Toisinaan tila umpioiden takana aiheuttaa vähän kiroilua, esim. omassa Astrassa helpoin tie oikeanpuoleisen hehkun vaihtoon on kun nostaa ilmanpuhdistimen pois tieltä..
[*] www.alustasarja.fi [*]
[*] www.fabix.fi [*][/b]
TDK
'Agila'

Viesti Kirjoittaja TDK »

Nii tuo tuntuu olin jo ajatellu sen vaihtaa mut yks tuttu alko pelotteleen et ei sinne saa mennä missään nimessä itte ropeltaan. Aattelin varmistaa ettei lähe tukka päästä tai tuu autoon isompaa vammaa. :lol:
Kaitzu
'Diplomat'
'Diplomat'

Viesti Kirjoittaja Kaitzu »

TDK kirjoitti:Nii tuo tuntuu olin jo ajatellu sen vaihtaa mut yks tuttu alko pelotteleen et ei sinne saa mennä missään nimessä itte ropeltaan. Aattelin varmistaa ettei lähe tukka päästä tai tuu autoon isompaa vammaa. :lol:
Hehkun päässä on muuten sellainen pyöräytettävä liitin, että älä revi sitä pois :roll:
[*] www.alustasarja.fi [*]
[*] www.fabix.fi [*][/b]
Brutal
'Senator'
'Senator'

Viesti Kirjoittaja Brutal »

Vectrassa on ainakin tila kortilla, mutta vaihto on ihan yhtä helppo kuin normi H4:sen.

Akunkenkää ei tartte irrottaa, jos laitat "miehiä töissä älä kytke" kyltin valokatkaisijaan!
Signature tai silleen...
jamata
'Diplomat'
'Diplomat'

Viesti Kirjoittaja jamata »

http://www.opelclubfinland.fi/forum/vie ... ight=xenon

Katoppas tuo topicci läpi se on mun laittama sieltä näkee miten polttimon vaihettua.
Skoda Octavia -08
TDK
'Agila'

Viesti Kirjoittaja TDK »

Doddii nyt tuli lamppu vaihdettua. sitä liitintä aikani revein kunnes huomasin et pyöräyttämällähän se lähtee. Eipä tuosa sen kummempaa ku normi hoonelosesakaan. Tee itse eikä maksa paljoo!! Tuli samalla vaihdettua kesätassut omppuun.
Vastaa Viestiin