Xenon-polttimon vaihto omega B -99
Xenon-polttimon vaihto omega B -99
Ei saa heti teilata, koitin hakua mut eipä löytyny... Eli Uskaltaako mennä ite sorkkimaan olis oikea lamppu pimeä. Akunkenkä irti?? Onko helpoin antaa homma ammattimiehelle?
Re: Xenon-polttimon vaihto omega B -99
Ite pystyy vaihtaan siinä missä halogeninkin. Pidä vain huoli ettei valot ole päällä vaihdonaikana ettei vahingossakaan tule räpsyäTDK kirjoitti:Ei saa heti teilata, koitin hakua mut eipä löytyny... Eli Uskaltaako mennä ite sorkkimaan olis oikea lamppu pimeä. Akunkenkä irti?? Onko helpoin antaa homma ammattimiehelle?
Xenonin vaihto tuntuu olevan jotenkin outoa monille koska moni tätä tuntuu kyselevän. Jos yhtään pysyy hehkut kädessä niin miksipäs noita ei vaihtamaan pysty.
Toisinaan tila umpioiden takana aiheuttaa vähän kiroilua, esim. omassa Astrassa helpoin tie oikeanpuoleisen hehkun vaihtoon on kun nostaa ilmanpuhdistimen pois tieltä..
[*] www.alustasarja.fi [*]
[*] www.fabix.fi [*][/b]
[*] www.fabix.fi [*][/b]
Hehkun päässä on muuten sellainen pyöräytettävä liitin, että älä revi sitä poisTDK kirjoitti:Nii tuo tuntuu olin jo ajatellu sen vaihtaa mut yks tuttu alko pelotteleen et ei sinne saa mennä missään nimessä itte ropeltaan. Aattelin varmistaa ettei lähe tukka päästä tai tuu autoon isompaa vammaa.
[*] www.alustasarja.fi [*]
[*] www.fabix.fi [*][/b]
[*] www.fabix.fi [*][/b]
http://www.opelclubfinland.fi/forum/vie ... ight=xenon
Katoppas tuo topicci läpi se on mun laittama sieltä näkee miten polttimon vaihettua.
Katoppas tuo topicci läpi se on mun laittama sieltä näkee miten polttimon vaihettua.
Skoda Octavia -08