Xenonit B omppuun
-
P. Lanttola
- 'Diplomat'

- Viesti:
Se siinä varmaan olisi huono puoli että pitkiin tulee pieni viive. Eihän se muuten haittaa kun lyhyet palaa kuitenkin koko ajan ettei tule mitään pimeää hetkeä mutta pitkät tosiaan kytkeytyisi vähän viiveellä.
Omega 3.0 Sport -00 "irmscher", Omega 3.0 Sport -99 "irmscher", Omega "3.0 DTI" -02, Omega 2.5 TD -00, Omega MV6 -98, Omega 3000 -87, Omega 3000 24v -91
ihan hyvä yhdistelmä on 5000k xenon lyhyet ja pitkinä osramin halogenit +50%
h7:t, ainakaan hellan umpioilla ei kaipaa yhtään enmpää valoa. (tietty relet ja paksut ainakin johdot pitkille)
Kyllähän ne xenonit syttyy lämpimänä nopeemmin kun kylmänä, mutta ei ole tullut mitattua miten nopeasti ne jäähtyy ts. viive syntyy sytytykseen.
Kyllähän ne xenonit syttyy lämpimänä nopeemmin kun kylmänä, mutta ei ole tullut mitattua miten nopeasti ne jäähtyy ts. viive syntyy sytytykseen.
EX (2000-2013): Omega B 2.0 8v, 3.0 V6 ja 2.0t
-
vihreä_omena
- 'Agila'
- jukkapoika77
- 'Admiral'

veikka81 kirjoitti:taitaa nuo xenonit olla pitkissä huonot, ku niissä on se syttymis aika, ja sitten jatkuva pitkien päälle laittaminen ja sammuttaminen voi kuluttaa aika paljon noita xenon polttimoita
mulla on rekassa hellan xenon lisäpitkät katolla ja hienosti näyttää.ekalla sytytys kerralla tietysti vähän hitaasti syttyy mutta vaikka sitten tulisi muutamakin auto vastaan niin kyllä vielä sittenkin syttyy heti kirkkaasti.eli viive on niin olematon että ei haittaa yhtään mitään.valot laitettiin uutena rekkaan eli viime kesänä ja yhden polttimon olen jo joutunut tänä talvena vaihtamaan.eli aika nopeasti tuntui rikkoontuvan,tosin toisessa rekassa taitaa olla 3 vuotta vanhat valot eikä ole vielä yhtään poltinta mennyt
omega b2 farkku 2,2 16v.tomaatti
ex:"mv6"manuaali-94
vectra-b2 -99 2.0 sport voyage
omega-a 3,0 12v.-87
ex:"mv6"manuaali-94
vectra-b2 -99 2.0 sport voyage
omega-a 3,0 12v.-87
-
vihreä_omena
- 'Agila'
Jep, tänään tuli postissa Hellan projektoriumpiot ja niissä on 'oikeille' D2S polttimoille paikka. Huono vaan kun mulla on jo H1/4300K xenon sarja. Taitaa olla helpointa laittaa umpiot kiertoon, käynpä ottaa pari kuvaa ennen myynti-ilmoa...Taitaa löytyä molempia, itse vaihdoin noi hellan H1 + H7 umpiot ja niihin Xenon sarjan kiinni. Valoteho parani todella paljon.
Re: Xenonit B omppuun
Illat pimenee, kuten myös omegan polttimot (halogeeni) alkaa olla vaihtokunnossa. Nyt kuitenkin aattelin vihdoin ja viimein investoida noihin depon projektoreihin xenonit lähivaloille. Aikasta monesta paikasta tuntuu vaan olevan sarjat lopussa (h1)
, ja värilämmön kanssa oon kahden vaiheilla 6000k vai 5000k?
Jotenkin toi 6000k olis jotenkin tyylikkäämpi valotehon kustannuksella tietenkin
. Noh ens viikon aikana sarjan jostain hommaan. Laittelen sitten vaikka before-after kuvia valoista tänne/projekti puolelle..
Jotenkin toi 6000k olis jotenkin tyylikkäämpi valotehon kustannuksella tietenkin

Juu, mitä korkeampi kelvin luku, niin sen sinertävämpi valo, 4300k olis se kaikkein paras valoteholtaanJoGo kirjoitti:Illat pimenee, kuten myös omegan polttimot (halogeeni) alkaa olla vaihtokunnossa. Nyt kuitenkin aattelin vihdoin ja viimein investoida noihin depon projektoreihin xenonit lähivaloille. Aikasta monesta paikasta tuntuu vaan olevan sarjat lopussa (h1), ja värilämmön kanssa oon kahden vaiheilla 6000k vai 5000k?
Jotenkin toi 6000k olis jotenkin tyylikkäämpi valotehon kustannuksella tietenkin. Noh ens viikon aikana sarjan jostain hommaan. Laittelen sitten vaikka before-after kuvia valoista tänne/projekti puolelle..
Päädyin sitten tilaamaan taskuraketti.comista h1-xenonit 6000k sävysenä hintaan 59€
, laitetaan sitten kuvia valoista kun oon saanut sarjan kiinni