corsa B "leatherface" 1.7D

Esittele Opel-projektisi tai autosi
mosir
'Senator'
'Senator'

Viesti Kirjoittaja mosir »

Peck4 kirjoitti:kyllä siitä hyvä tulee :peukku: onkos korisarjaa suunniteltu jo mihin asti? -(z)-
no periaatteessa kaikki palat on valittu.. senku pääsis tilaamaan ku rahatilanne antaa periks..
takapuskurin varmaan tosin muokkaan orggiksesta ku ei sopivaa tunnu olevan missään.. tulevaan etupuskuriin ja helmoihinkin on kyllä tosin jo muutoksia suunniteltu :lol:

ei luultavasti oikein tule sopimaa mihinkään rakentelu kategoriaan täydellisesti.. oman mielen mukaseks.. mut oldskuulia/retroo/germaania noudatellen..

ja sitten pari "parempaa" kuvaa peileistä&paskasesta autosta..

Kuva
kuva
kuva
kuva
kuva :wink:
Peck4
'Admiral'
'Admiral'

Viesti Kirjoittaja Peck4 »

peilit saattasin maalata mustaks mut muuten ovat siistit kyllä :food:
Corsa B 1.2
mosir
'Senator'
'Senator'

Peck4 kirjoitti:peilit saattasin maalata mustaks mut muuten ovat siistit kyllä :food:
sitä mäki oon miettiny mut en mee maalailemaan ainakaan ennen ku saa tuota koria kuntoon ja hankittua alut.. näkee sitten paremmin että kannattaako tehdä..
Ari-S
OCF Member 2019

Viesti Kirjoittaja Ari-S »

omaan silmään sattus paremmin korin väriset tai mustat peilit, mut kukin tekee tyylillään. :wink:
Vectra A -93 CD
Astra 1.9 -07 OPCline
mosir
'Senator'
'Senator'

Goljat kirjoitti:omaan silmään sattus paremmin korin väriset tai mustat peilit, mut kukin tekee tyylillään. :wink:
toivotaan että saan pari kiiltävää kilkettä kesän mittaan tuohon lisäks niin jos olis parempi..

tai entäs jos noita käsittelis tummennuslakalla vähän tummemmiks?
ChiEf
OCF Member 2024
OCF Member 2024

Viesti Kirjoittaja ChiEf »

mosir kirjoitti: tai entäs jos noita käsittelis tummennuslakalla vähän tummemmiks?
Ei välttämättä yhtään paskemman näkönen tulis sillä tyylillä..
Opel Monza 2.2E -86
Opel Kadett C 4D Sedan -79
Opel Astra 1.9 CDTi Wagon OPC Line AT6 -07
Opel Vectra 2.0 Turbo STW -05
Pinohiiri
'Diplomat'
'Diplomat'

Viesti Kirjoittaja Pinohiiri »

ite jätäisin vielä koskematta noi peilit. kuvissa auto muutenkin paskainen että hirvee kontrasti ero. mutta nuo harmaantuneet kaaret ja muut muoviosat kunnolla mustaks ja kahvat ens alkuu korin värii ni alkaa jo paranee. :) ja sitten tosiaan ne max 15" huulivanteet. itse jättisin kaikki korisarjat väliin ja niilläkin rahoilla saa jo komiat alut. :wink:
mosir
'Senator'
'Senator'

Pinohiiri kirjoitti:ite jätäisin vielä koskematta noi peilit. kuvissa auto muutenkin paskainen että hirvee kontrasti ero. mutta nuo harmaantuneet kaaret ja muut muoviosat kunnolla mustaks ja kahvat ens alkuu korin värii ni alkaa jo paranee. :) ja sitten tosiaan ne max 15" huulivanteet. itse jättisin kaikki korisarjat väliin ja niilläkin rahoilla saa jo komiat alut. :wink:
tarkoitus olis saada kaikki nuo mainitsemasi asiat kesän mittaan läpi.. :)
Pinohiiri
'Diplomat'
'Diplomat'

Viesti Kirjoittaja Pinohiiri »

Tuli tehtyä pikasesti pikku muutoksia tohen sun kärryy ni tohen mun mielestä noi peilit sopii ihan ok. :wink:
Kuva
Jube-setä
'Diplomat'
'Diplomat'

Viesti Kirjoittaja Jube-setä »

V***u noi peilit on häiriintyneet! Siis hienot! :thumbsup:

Mosirin corsaa tulee muutenkin bongailtua monta kertaa viikossa.
Astra F
Golf III
HD ratikka
mosir
'Senator'
'Senator'

V***u noi peilit on häiriintyneet!
Kiitti kiitti, niin minustaki :)
Tuli tehtyä pikasesti pikku muutoksia tohen sun kärryy ni tohen mun mielestä noi peilit sopii ihan ok.
kyllä.. jotai kai tuohon pitäis tuon suuntasta kesän mittaan yrittää.. :)

alujen hankinta nyt olis eka asia ja sitten alusta.. kyllähän tuo on vielä senverran traktori että pakko sitä alaspäin on saada ainakin sentti-pari.. ja pieniä pehmenemisen merkkejäkin on alusta näyttänyt jo, ei mitään hajua kuinka kauan tuo sama alusta on ollu alla.. muutos katsastettu tuo madallukselle muistaakseni oli joskus 4vuotta sitten..

nuo 5 puolaset alut tuossa viikonloppuna maalailin samettimustaks ja ainaki omaan silmään sopii paremmin noin.. nyt kyllä vielä enemmän nuo haalistuneet muoviosat paistaa silmään.. niitä varmaan maalailtava seuraavaks..

antituningiaki tuli senverran harrastettua että mittarin taustat muutin takas orggis mustiks samalla kun lisäsin muutaman ledin lisää mittaristoon..

pitäis pikkuhiljaa uusia kankaita alkaa valita että pääsis muuttamaan taas konttorin sisustusta..
A1
'Admiral'
'Admiral'

Viesti Kirjoittaja A1 »

mosir kirjoitti: nyt kyllä vielä enemmän nuo haalistuneet muoviosat paistaa silmään.. niitä varmaan maalailtava seuraavaks..
Jos huvittaa, niin voit kokeilla lämmittää kuumailmapuhaltimella niitä harmaita muoviosia. Itse en ole kokeillut, mutta kuulemma ainakin nuo lokasuojien listat saa sillä tyylillä uuden veroisiksi. Voi silti olla että maalamalla tulisi vielä fiksummat, ja saa tietysti sitten vaikka korin väriin.
Peck4
'Admiral'
'Admiral'

Viesti Kirjoittaja Peck4 »

Jube-setä kirjoitti:Mosirin corsaa tulee muutenkin bongailtua monta kertaa viikossa.
en oo viel kertaakaan bongannut. no kaisse joskus vastaan sattuu :lollis:
Corsa B 1.2
Kati
'Kapitän'
'Kapitän'

Viesti Kirjoittaja Kati »

Tuo alusta on laitettu silloin ku mulla oli tuo sorsa, eli vuonna 2004.
mosir
'Senator'
'Senator'

A1 kirjoitti:
Jos huvittaa, niin voit kokeilla lämmittää kuumailmapuhaltimella niitä harmaita muoviosia. Itse en ole kokeillut, mutta kuulemma ainakin nuo lokasuojien listat saa sillä tyylillä uuden veroisiksi. Voi silti olla että maalamalla tulisi vielä fiksummat, ja saa tietysti sitten vaikka korin väriin.
joo mä sitä kokeilinkin melkeinpä heti kun auton ostin.. näytti ihan hyvältä jonkun aikaa mutta nyt ovat taas haalistuneet melkein samaan takas.. ja sai aika tarkka olla ettei liikaa lämmitä..

jos vaikka kokeilis muoviosille tarkoitettua mustaa maalia.. kahvat ainoostaan vois korin väriin noista muoviosista..
Kati kirjoitti:Tuo alusta on laitettu silloin ku mulla oli tuo sorsa, eli vuonna 2004.
jeps.. no enpäs sitten muistanukkaan ihan oikein sitten.. mut lähelle :)

Peck4 kirjoitti:en oo viel kertaakaan bongannut.
noooh..ei tuo nyt niin ihmeellinen ole.. :lol:
Vastaa Viestiin