ulkoo päin auto on aikalailla samassa kunnossa kuin ostettaessa..
joitakin tarroja vaan(sori vaan mut lähti ocf:n tarrat) poistellu oon ja rengastus vaihtu 15"x7" vanteelle venytetystä 185/55sesta 195/45seks..
ostettaessa autossa jo olikin g-maxin -40mm alustasarja asennettuna niin auto suurinpiirtein sopivassa korkeudessakin on..

sisustaan sitten onkin vähän enemmän jo tullut muutoksia.. ostaessa kun autossa oli pelkästään valkoiset mittarinpohjat(vaihtuu pois) ja mp3 soitin sekä yksi turvavyön pehmuste..
soittimia senverran on saatu että sama vanha vdo:n mp3 rupsu siellä vieläkin on kun oma blaukkari sanoi sopimuksensa irti. etuoviin alkuperäisille paikoille tuli alpinen e-type erillisarjan keskiäänet ja peilikolmioihin modasin paikat diskanteille. konttiin nikkaroin refleksikotelon parille vanhalle hyvin palvelleelle infinityn reference 10" ja kotelon ja penkin välistä löytyy blaukkarin vahvistin jonka mallia en muista varmaks mut olikohan gta-290 tai jotain.. kontin verhoilu vielä odottaa..
näistä pari kuvaa
klikklik<--
kliketiklik<--
sisusta muuten oli niin tylsä että siti piti vähän piristää jotenkin ja mikäs siihen paremmin kävis kuin ovien verhoilu.. tänään just sain liimailtua etuoviin viimeiset kankaat paikalleen mutta monia kohteita vielä on kunhan vaan saan ostettua lisää kangasta, esim penkkeihin voisi huput ovien verhoilukankaasta ja jostakin mustasta kankaasta tehdä..
Tiedän että verhoilu kangas ei tule olemaan useimpien mieleen mutta kyllä se mukavasti itseä ainakin piristää näin syksyllä..
kuvia siis
klik<--
klik<--
klik<--
nyt siis ollaan nykykunnossa.. ja mitä seuraavaksi..
no seuraava varmaan on uuden soittimen asennus, kunhan se tulee.. tilasin caraudio24.de:stä JVC KD-DV6202:n ja sille sitten tulevaisuudessa olis hankittava pariks näyttö(kunhan varat antaa periks)
sisustaan tulee tuota väriä lisää kun vaan saan ideoita ja rahat antaa periksi..
ensikesänä pitäis saada autoon uutta maalia useiden pintaruosteiden takia.. sillon varaan voisi puskureitakin päivitellä samalla..
vanteet myös olisi tässä talven aikana hankittava..
mut tässäpä kai nämä tärkeimmät.. kommentoida saa vapaasti.. en minä mieltäni pahenna vaikka joku meniskin ja haukkuis minun sisustustyylin