Minä en kyllä ole huomannut,että olisi huono asiakaspalvelu. Tosin ei nyt kai autopurkaamolta kukaan kultasepänliike tasoista asiakaspalvelua odota saavansakkaan
Opel purkamo? Onko jossain?
Ei varmaan niin, mutta eipä varmaankaan kovinkaan moni viitsi kuunnella haukkumisia. Mutta jospa jätetään tämä asia nyt tältä erää, jokainen voi itse kokeilla ja päättää mitä mieltä on. Mutta en sitten ainakaan suosittele mainitsemaan jos on on OCF:n jäsen...MME kirjoitti:Minä en kyllä ole huomannut,että olisi huono asiakaspalvelu. Tosin ei nyt kai autopurkaamolta kukaan kultasepänliike tasoista asiakaspalvelua odota saavansakkaan
Juu, oon vääntäny sen hemmon kans Manta B'n osista.. kehuu että löytyy kyllä kaikenlaista, mut ei oo vieläkään kaupat tullu. Tarttisin GSi Exclusive takapuskimen Mantaan sekä sen paneelin takavalojen väliin.. kimpassa ostettuna olis ollu jotain 200€
Mut puskurin sain jo tän forumin kautta sopuhintaan ja sen paneelin joutuu kyl ostaan siltä "obelman" hemmolta.. kova on muovin kilohinta, kun se paneeli voi sijoittua hyvinkin 50-100€ luokkaan.
Mut puskurin sain jo tän forumin kautta sopuhintaan ja sen paneelin joutuu kyl ostaan siltä "obelman" hemmolta.. kova on muovin kilohinta, kun se paneeli voi sijoittua hyvinkin 50-100€ luokkaan.
"On tämä saatana työmaa!"