Opel purkamo? Onko jossain?

Keskustelua Opeleista
MME
'Senator'
'Senator'

Viesti Kirjoittaja MME »

Suomen tuninki on tosiaan sikakallis jos ostaa vain vähän kerrallaan,mutta isommista köntistä saa kyllä jo ihan kohtuu hyvät rabatit.

Minä en kyllä ole huomannut,että olisi huono asiakaspalvelu. Tosin ei nyt kai autopurkaamolta kukaan kultasepänliike tasoista asiakaspalvelua odota saavansakkaan :D
AtB
OCF Member 2022
OCF Member 2022

Viesti Kirjoittaja AtB »

MME kirjoitti:Minä en kyllä ole huomannut,että olisi huono asiakaspalvelu. Tosin ei nyt kai autopurkaamolta kukaan kultasepänliike tasoista asiakaspalvelua odota saavansakkaan :D
Ei varmaan niin, mutta eipä varmaankaan kovinkaan moni viitsi kuunnella haukkumisia. Mutta jospa jätetään tämä asia nyt tältä erää, jokainen voi itse kokeilla ja päättää mitä mieltä on. Mutta en sitten ainakaan suosittele mainitsemaan jos on on OCF:n jäsen...
rkr-
'Senator'
'Senator'

Viesti Kirjoittaja rkr- »

Suomen tuning taitaa kyllä kaupankäynnin. Myi joku aika sitten saksaan takaisin autoja, jotka oli sieltä käynyt pihaansa hakemassa :lol:

Myihän se Roopekin pakastimia eskimoille ja hiekkalaatikkoja beduiineille :wink:
GSi 16V
'Diplomat'
'Diplomat'

Viesti Kirjoittaja GSi 16V »

Juu, oon vääntäny sen hemmon kans Manta B'n osista.. kehuu että löytyy kyllä kaikenlaista, mut ei oo vieläkään kaupat tullu. Tarttisin GSi Exclusive takapuskimen Mantaan sekä sen paneelin takavalojen väliin.. kimpassa ostettuna olis ollu jotain 200€ :o

Mut puskurin sain jo tän forumin kautta sopuhintaan ja sen paneelin joutuu kyl ostaan siltä "obelman" hemmolta.. kova on muovin kilohinta, kun se paneeli voi sijoittua hyvinkin 50-100€ luokkaan.
"On tämä saatana työmaa!"
Vastaa Viestiin