Apua omegan soittimen kanssa

Kaikki autohifiin liityvät asiat.
Soittimet, kaiuttimet, vahvistimet, johtosarjat, jne...
matulas85
'Agila'

Apua omegan soittimen kanssa

Viesti Kirjoittaja matulas85 »

Ostin tuossa viikko sitten Opel omegan -98 jossa on orkkis kasetti mankka (philips) koitin sitä niillä koukuilla repiä irti mutta ei tunnu lähtevän millään. Onko soitin niin perkeleen jumissa vai mikä on kun ei lähde... voiko olla että se soittimen perässä oleva ruuvi on kiinni ja jos se on niin kuinka paljon pitää autoa purkaa että sen saisi pois.

Kiitos jo etukäteen

t. Uusi opel:in omistaja
astramaani
'Diplomat'
'Diplomat'

Re: Apua omegan soittimen kanssa

Viesti Kirjoittaja astramaani »

matulas85 kirjoitti:Ostin tuossa viikko sitten Opel omegan -98 jossa on orkkis kasetti mankka (philips) koitin sitä niillä koukuilla repiä irti mutta ei tunnu lähtevän millään. Onko soitin niin perkeleen jumissa vai mikä on kun ei lähde... voiko olla että se soittimen perässä oleva ruuvi on kiinni ja jos se on niin kuinka paljon pitää autoa purkaa että sen saisi pois.

Kiitos jo etukäteen

t. Uusi opel:in omistaja

mikä ruuvi?
Exät, Ascona b, Astra f, Vectra b, Vectra C, Zafira 1,7cdti Nyk. Astra j 1.6cdti
tuikki
OCF Rahastonhoitaja
OCF Rahastonhoitaja
Jäsennumero: 2729

Viesti Kirjoittaja tuikki »

Oletan nyt, että mankka on samanlainen kuin ne mihin itse olen törmännyt...

Eli joka reikään tunget jonkun tikun (jos ei oo niitä U:n mallisia) ja koitat vaan vetää sen ulos.. ei ole muulla kiinni kuin niillä kynsillä ja sitten tietty johdot siellä soittimen takana, mutta irtoavat sitä mukaa kun soitin lähtee... ovat kiinni kehikossa.
-19 Astra 1.6T
-02 Astra 2.0T coupe
EX:-16 Insignia 2.0cdti -15 Corsa E 1.4 -07 Vectra 2.8t -06 Vectra 3.0CDTI OPC-line
-98 Vectra 1.6 -94 Vectra 1.8 -08 Astra H 1.9CDTI OPC-line -94 Corsa B 1.4SI
Omega B2 Caravan 2.5 Elegance Astra G Club Caravan 2.0DI
kondaa
'Kadett'
'Kadett'

Viesti Kirjoittaja kondaa »

Mulla lähti phillipsit irti niin että ensin olin parisen tuntia yrittänyt työntää tikkuja niihin lukituskoloihin ilman tulosta.. Tee näin: Lukituksen otat pois niillä tikuilla ja laitat jotkut kiilat(vaikka veitsen?) soittimen sivuille ja alat vain kammeta ulospäin. Lähti näin tosi helposti.
matulas85
'Agila'

Viesti Kirjoittaja matulas85 »

kiitos vinkeistä.
Ari-S
OCF Member 2019

Viesti Kirjoittaja Ari-S »

ite sain sillai irti et vierestä nappasin sen pienen säilytys lokeron irti ja sit naulat niihin reikiin ja ei kun kampeemaan, voimaa sai käyttää kyl ihan huolel.
Vectra A -93 CD
Astra 1.9 -07 OPCline
Vastaa Viestiin