A-Vectra 4x4 -89
Joo miten olis V6 4x4, niitä kun ei taida olla suomessa yhtään.
Eikös tuon leimaaminen V6 koneelle pitäis onnistua, ku toi ei oo vähäpäästöinen, tosin inssi vaatii todennäköisesti alustan, jarrut ja voimansiirron vastaamaan turbomallia.
Sitähän tuossa katselin, et sullahan on noi abs:it jo valmiina, mulla ei ollu ja nyt olis pientä johtojumppaa tiedossa.
Eikös tuon leimaaminen V6 koneelle pitäis onnistua, ku toi ei oo vähäpäästöinen, tosin inssi vaatii todennäköisesti alustan, jarrut ja voimansiirron vastaamaan turbomallia.
Sitähän tuossa katselin, et sullahan on noi abs:it jo valmiina, mulla ei ollu ja nyt olis pientä johtojumppaa tiedossa.
Ette saa (katoin just KummeleitaJ.S.T kirjoitti:anna mulle c20xe niin saat 8 tappisen hih
Kun se on niin p*rkeleen painava ja jos se keulalle istahtaa, niin silloin siinä on lisäpainona turbo ja vielä se jakolaatikkokin. Pitää kysellä maksimipainot etuakselille ja harrastaa hieman yhteenlaskua...TobyR kirjoitti:miten olis V6 4x4
Eipäs huudella vieraisiin pöytiinPeck4 kirjoitti:lähtökohta aika järkyttävä
Ai se jakolaatikko on niin painava
Kamat vielä yhdessä köntissä, niin ei ole päässyt vielä punnitsemaan...
Mitä noita vertailin, niin kyllä sieltä saisi nippa nappa putken tuotua mutta jos turbon laittaisi, niin sen joutuisi tuomaan vielä öljypohjan alta keulaan ja jotenkin vääntää vielä isomman röörin sinne kaveriksi. Enää en hämmästele saabin tyyliä toteuttaa tuota turbotusta.
Epc:stä löytyy jakolaatikon kohdalta merkintä c25xe:stä mutta en tiedä totesi opelin väki sen tulevan liian keulapainoiseksi varsinkin, jos laittaa vielä f28:n sinne?
Mitä noita vertailin, niin kyllä sieltä saisi nippa nappa putken tuotua mutta jos turbon laittaisi, niin sen joutuisi tuomaan vielä öljypohjan alta keulaan ja jotenkin vääntää vielä isomman röörin sinne kaveriksi. Enää en hämmästele saabin tyyliä toteuttaa tuota turbotusta.
Epc:stä löytyy jakolaatikon kohdalta merkintä c25xe:stä mutta en tiedä totesi opelin väki sen tulevan liian keulapainoiseksi varsinkin, jos laittaa vielä f28:n sinne?
Hyvin mahtuu v6 kone nelikkoon http://www.e-b-tuning.de/Vectra%204X4.htm 
Tänän tyyliin http://www.e-b-tuning.de/Kadett%204X4.htm
Sit mä heräsin, päästin kissan ulos ja huomasin et muija lähti samalla

Sit mä heräsin, päästin kissan ulos ja huomasin et muija lähti samalla
- farmaripoika
- 'Admiral'

-
Vectra A MV6
- 'Admiral'