Mitä akkuja käytössä kansalla ja oletteko tyytyväisiä??
-
Riisikippo
- Minut on bannattu!
astrassa oli kun hommasin Exiden akku, no ekat pakkaset kun tuli niin virtaa ei löytynytkään, ostin sitten motonetistä ZAP merkkisen akun, no halvalla ei näköjään saa hyvää...
kestihän se jopa 3viikkoa, tänään viedä takuuseen, jos toinenkaan ei kestä näitä ~ -30'C pakkasia niin sit vaihtuu jo merkki.. 
-
nuhapumppu
- 'Diplomat'

Samoin, hyvin on pelannu, tammikuus 2004 ostettu ja vielä tänä aamuna (-22,5) lähti ensimmäisel pyöräytyksel kadetin motti käyntii.JJunior kirjoitti:Varta blue dynamic, olikohan 60ah ja 4vuotta toiminu loistavasti. autonkin vaihdoin välissä ja akku siirtyi mukanaeiköhän tuo vielä pari vuotta toimine..hyvä akku hintaisekseen, n.50€. Enkä koskaan ole ulkoisella laturilla lataillu...
Toisinkuin Hankookin perusakku 55Ah.. hajos ennen ekaa kesää
t:Ville
"Älä tuhlaa rahojasi, vaan
rällää ja ryyppää ne"
"Älä tuhlaa rahojasi, vaan
rällää ja ryyppää ne"
-
Simo
- 'Diplomat'

- Viesti:
Trane Calsium, paras ns. "normaali" akku eli jos jätetään pirun kalliit Optimat ym. pois laskuista.
Tuosta -> http://www.pjp-batteries.com/smf.pdf pykälää vanhempi on mulla Asconassa. Rekordissa on myös Calsium akku mutta jotain muuta merkkiä (oli siinä kun auton ostin). Kumpikin on pelannut erinomaisesti.
Tuosta -> http://www.pjp-batteries.com/smf.pdf pykälää vanhempi on mulla Asconassa. Rekordissa on myös Calsium akku mutta jotain muuta merkkiä (oli siinä kun auton ostin). Kumpikin on pelannut erinomaisesti.
B Ascona '80 ja E Rekord '83
Exiden akku on eikä toista samanlaista tule varmasti.
Ei se vaan tykkää ottaa virtaa vastaan, eikä sitä vähääkään anna ulos. siis pakkasella.
Tälläviikolla tulee optima red. Ja olen jo valmiiksi varma että pelaa. Toiminu parivuotta moitteettomasti tollasessa 4,4 litran dieselkoneessaki. lähtee oli pakkanen mikä hyvänsä. Niin kuvittelisin että toimii myös tollasessa kahden litran kiesel motissaki.
Ei se vaan tykkää ottaa virtaa vastaan, eikä sitä vähääkään anna ulos. siis pakkasella.
Tälläviikolla tulee optima red. Ja olen jo valmiiksi varma että pelaa. Toiminu parivuotta moitteettomasti tollasessa 4,4 litran dieselkoneessaki. lähtee oli pakkanen mikä hyvänsä. Niin kuvittelisin että toimii myös tollasessa kahden litran kiesel motissaki.
Omega 2.5 v6
Oliko toi Exide ihan perusakku eli kylmäkäynnistysominaisuuksiltaan normaali? Itsellä on ollu yksi Exiden akku, jossa oli korkein mahdollinen kylmäkäynnistyskyky, muistaakseni 650EN, kun vakioakussa olisi ollut 460EN.Morepower kirjoitti:Exiden akku on eikä toista samanlaista tule varmasti.![]()
Ja ei ollu mitään ongelmia käynnistyä kovillakaan pakkasilla kolmannenkaan talven aikana.
Vectra B X25XE Sport -98, Vectra A C25XE CDX -94 ja Ascona C C20NE Irmscher Sprint -87 (projekti)
Vuokraan V6-jakohihnanvaihtotyökalusarjaa
Vuokraan V6-jakohihnanvaihtotyökalusarjaa