check control
check control
onko teillä controoli toiminnassa, siis esim ilmoittaa että pissapoika tyhjenee ja sun muuta
Mitäs tuo tarkoittaa, mulla on perusmallin ajotietokone ei siinä varmaan taida tuollaista olla, mutta tänään siitäkin löytyi yllättäviä ominaisuuksia kavereiden opastuksella mm mootorin lämpötila,digitaalinen nopeusmittari jne tiedot pikku näppäilyllä
Etkös se sinä ollut muuten joka kyseli tuosta Zafiran talvivarustelusta, nyt asia on selvitetty maahantuojalta asiasta lisää aloittamassasi Zafira aiheessa, käyppä vilkaisemassa.
Etkös se sinä ollut muuten joka kyseli tuosta Zafiran talvivarustelusta, nyt asia on selvitetty maahantuojalta asiasta lisää aloittamassasi Zafira aiheessa, käyppä vilkaisemassa.
joo sama kaveri kävin lukemassa jutun,tosi outoo että myyjä ei tiedä mitään. tänään kyselin taas niin sano että maahantuojalla ei oo tietoo vielä mutta kampanja on tulossasama kirjoitti:Mitäs tuo tarkoittaa, mulla on perusmallin ajotietokone ei siinä varmaan taida tuollaista olla, mutta tänään siitäkin löytyi yllättäviä ominaisuuksia kavereiden opastuksella mm mootorin lämpötila,digitaalinen nopeusmittari jne tiedot pikku näppäilyllä![]()
mä huomasin kanssa noi uudet ominaisuudet ajotietokoneessa.
Näinhän ne myyjät ja huollot minullekkin kertoi, eli eivät tienneet asiasta mitään. Joten soitin maahantuojalle itse. Sillläkään eivät ensin tienneet mutta lupasivat selvittää asian ensi tilassa ja niin kävi, muutaman tunnin päästä puhelimeni soi ja silloin tiesivät kertoa sen mitä kerroin täällä.
Eli myyjä myy ja huoltaja huoltaa, itse on selvitettävä sivuseikat
Vielä tuosta check control toiminnosta, pitäiskö se sitten olla myös tässä perus tietsikassa?
Eli myyjä myy ja huoltaja huoltaa, itse on selvitettävä sivuseikat
Vielä tuosta check control toiminnosta, pitäiskö se sitten olla myös tässä perus tietsikassa?
Palaako parkitkin?-J- kirjoitti:Pistetääs tänne..
Eilen sytty CHECK:
Headlight
Tail light, olisko toi nyt sitte ajovalo takana?
Sinänsä outoa kun kaikki valot kuitenkin palaa..
Ascona C x2: GL 20NE ja LS "Sprint" C20XE
Astra H Wagon Ultimate Z16XER
Vectran italianserkku
Astra K Sports tourer B14XFT
Astra H Wagon Ultimate Z16XER
Vectran italianserkku
Astra K Sports tourer B14XFT
[quote="sama"]Mitäs tuo tarkoittaa, mulla on perusmallin ajotietokone ei siinä varmaan taida tuollaista olla, mutta tänään siitäkin löytyi yllättäviä ominaisuuksia kavereiden opastuksella mm mootorin lämpötila,digitaalinen nopeusmittari jne tiedot pikku näppäilyllä
Siis hä???miten sieltä tuollaisia jutskia saa näkyy???
Siis hä???miten sieltä tuollaisia jutskia saa näkyy???